سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ۰۷:۳۲
آهنگ جدید تهران توکیو ساسی مانکن

ماجرای موزیک جنجالی ساسی مانکن با نام سمیه نرو

آهنگ جدید تهران توکیو ساسی مانکن
موزیک ویدیوی جدید ساسی مانکن با نام تهران توکیو و با حضور الکسیس بازیگر فیلم های غیراخلاقی سروصدا به پا کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ ساسان حیدری معروف به ساسی مانکن از خوانندگان پاپ است که در سال 2012 از کشور خارج شده است و در آمریکا زندگی می کند و همواره با آهنگ ها و حواشی زندگی خود جنجال به پا کرده است حالا با موزیک ویدیوی جدیدش باری دیگر بر سر زبان ها افتاده است.

او پیش از این با دو آهنگ اخیر او یعنی "جنتلمن" و "دکتر" سروصدای زیادی در ایران به پا کرده بود.

سروصدای موزیک ویدیوی جدید ساسی مانکن

سروصدای موزیک ویدیوی جدید ساسی مانکن
سروصدای موزیک ویدیوی جدید ساسی مانکن

 

ساسی مانکن در صفحه رسمی اینستاگرامش ویدیویی منتشر کرده که با بازخورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شده است. همچنین این ویدیو در دنیا غوغا به پا کرده، چرا که در این ویدیو ساسی مانکن و الکسیس بازیگر فیلم های نامتعارف با هم هم بازی شدند.

ساسان حیدری یافته در آهنگ جدید خود؛ فیلم ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی را دست مایه قرار داده و با انتخاب سکانس معروف آن که نوید محمدزاده با صدا زدن نام سمیه خواهرش از او می خواهد نرود آهنگی ساخته است.

اما جنجال او برای دیده شدن به این مورد محدود نمی شود زیرا در کلیپی که ساخته گفته می شود از یکی هنرپیشه های فیلم های غیراخلاقی به نام الکسیس تگزاس استفاده کرده است.

کارهای قبلی او نیز در ایران همراه با حاشیه های زیادی بوده و برخی چهره ها از جمله علی مطهری در مواضعی نسبت به اثر گذاری این کارها ابراز نگرانی کرده بود.

ساسان حیدری یافته چندی پیش در حساب اینستاگرامی خود اعلام کرده به ایران برگشته که بعدا مشخص شد این فیلم ساختگی بوده است حالا پس از آن حاشیه در کلیپ دیگر عنوانش تهران و توکیو است جنجال جدیدی به پا کرده که با واکنش های زیادی روبرو بوده است.

جزییات موزیک ویدیو تهران توکیو ساسی مانکن

جزییات موزیک ویدیو تهران توکیو ساسی مانکن
جزییات موزیک ویدیو تهران توکیو ساسی مانکن

 

موزیک ویدیو تهران توکیو ساسی مانکن با محتوای فیلم ۱۸+ تهیه شده است به طوری الکسیس تگزاس بازیگر فیلم های غیراخلاقی و نامناسب در این آهنگ جدید ساسی مانکن را همراهی می کند.

حضور الکسیس تگزاس پورن استار معروف که در فیلم های غیراخلاقی خارجی بازی کرده است باعث جنجالی شدن این موزیک ویدیو شده است.

در موزیک ویدیو تهران توکیو ساسی مانکن از تیکه فیلم نوید محمدزاده «سمیه نرو» نیز کپی برداری کرده است.

در این موزیک ویدیو جدید ساسی مانکن صدای سمیه نرو و سمیه گفتن نوید محمدزاده هم برداشته شده است.

مطالب مرتبط:

الکسیس تگزاس کیست؟

الکسیس تگزاس کیست؟
الکسیس تگزاس کیست؟

 

الکسیس تگزاس (Alexis Texas) متولد 25 مه 1985 در پاناما است.

او بازیگر و کارگردان فیلم ‌های پورنوگرافی، و رقصندهٔ برهنه آمریکایی است.

الکسیس در پایگاه نظامی آمریکا در کشور پاناما به دنیا آمد. اما در سن آنتونیو ایالت تگزاس بزرگ شد.

او حرفهٔ خود در فیلم ‌های پورنو را از سال ۲۰۰۶، در سن ۲۱ سالگی آغاز کرد و بعدها شهرت بسیاری در این زمینه کسب کرد.

او دارای تباری آلمانی، نروژی و پورتوریکویی است. نخستین پیشهٔ وی کار در یک آسایشگاه بود.

پیش از آنکه وارد صنعت فیلم بزرگسال شود برای تحصیل در رشتهٔ مراقبت‌های درمانی تنفسی به دانشگاه رفت.

ساسی مانکن کیست؟

ساسی مانکن کیست؟
ساسی مانکن کیست؟

 

ساسان حیدری یافته متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۷ در اهواز است که با نام‌های ساسی مانکن و ساسی شناخته می‌شود.

او یکی از جنجالی ترین خواننده های دو دهه اخیر ایران بوده است.

ساسی مانکن در زمانی که در ایران بود چند باری بازداشت شد. او در انتخابات سال 88 آهنگی برای مهدی کروبی خواند.

ساسی پیش از هشت سال است که از ایران رفته و حالا در آمریکا زندگی می کند. دو آهنگ اخیر او یعنی "جنتلمن" و "دکتر" سروصدای زیادی در ایران به پا کردند.

ساسی مانکن سال گذشته به همراه چند تن از خوانندگان لس آنجلسی در جشنواره طنطوره عربستان شرکت کردند.

آغاز خوانندگی ساسی مانکن

ساسی مانکن در میانهٔ دههٔ هشتاد به همراه همشهری‌اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوش‌واره» به همکاری با او ادامه داد.

دلیل انتخاب لقب ساسی مانکن چیست؟

لقب مانکن به دلیل اضافه وزن زیاد او از سوی دوستانش برای او انتخاب شده بود اما در دوران جوانی با رژیم و ورزش توانسته بود وزن خود را به شدت کاهش دهد این موضوع باعث شد خودش هم لقب ساسی مانکن را بپسندد.

با بالا رفتن سن ساسی مانکن ، مجدد با اضافه وزن شدید مواجه شده است و در ماجرای واکنش پویا به آهنگ دکتر و جواب تتلو به پویا ، تتلو از واژه « اسکل تانکر » استفاده کرد و لقب او را مورد تمسخر قرار داد.

او بعد از حواشی انتخابات 88 و ارتباطش با مهدی کروبی در سال ۲۰۱۲ به کشور مالزی شهر کوالالامپور رفت. اکنون در آمریکا زندگی می‌کند.

مهاجرت ساسی مانکن از ایران

سال 1390 در 23 سالگی ایران رو به مقصد مالزی ترک کرد و تقریبا دو سال آنجا زندگی کرد، سپس مدتی در ترکیه و دبی بود و حالا مقیم انگلستان است.

ازدواج ساسی مانکن

ساسی مانکن و همسرش بیتا
ساسی مانکن و همسرش بیتا

 

ساسی مانکن در زمستان 1398 وقتی 31 ساله بود برعکس بسیاری از هنرمندان ازدواج کرد او با عشق خود بیتا زندگی مشترکش را آغاز کرده است.

چرا ویدیوی جدید ساسی مانکن دیده شد؟

کلیپ ساسی مانکن با حضور الکسیس تگزاس در یکی دو روز گذشته بسیار بازدید داشته و در اتفاقی عجیب به بحث مهم فضای مجازی تبدیل شده است.

پس از پخش کلیپ آقامون جنتلمنه در مدارس بسیاری از چهره‌های فرهنگی و سیاسی به موضوع واکنش نشان دادند؛ از جمله علی مطهری که گفته بود: «اینکه در مدرسه‌ای ترانه‌ای با محتوای بسیار سخیف آن هم با ساز و آواز و بزن و بکوب اجرا کنند و دانش آموزان را وادار به حرکات خاصی کنند آن هم در ساعت رسمی مدرسه، قابل قبول نیست و وزیر آموزش و پرورش باید پاسخ دهد. به عقیده بنده مدیران مدارس باید بلافاصله برکنار شوند. این مسئله قابل تحمل نیست. مخصوصاً با توجه به محتوایی که خوانده می‌شود معلوم است برنامه‌ریزی شده است. چطور آموزش و پرورش ما تا این حد غافل است؟»

رضا مهدوی پژوهشگر حوزه موسیقی به روزنامه فرهیختگان گفته «هدف اصلی این است که آن بی‌اخلاقی دیده شود که اتفاقا در کنار آن خوب‌ها این دیده می‌شود. شما هم متوجه نیستید چطور در ذهن و بدن و روح کودکان نفوذ می‌کند. همه را کنار هم قرار می‌دهند و طبیعی است کودکان ما سراغ این می‌روند و در حافظه خود نگه می‌دارند.»

برخی معتقدند به خاطر بگیر و ببندها و سانسور در ایران، سلیقه موسیقی در ایران تنزل یافته است.

پورنوگرافی و ابتذال در موسیقی هر دو کارکردی یکسان دارند؛ ساختن سوژه‌های مصرف‌گرا و مکانیکی که از «انسان» به «ماشین‌های پول‌ساز» تنزل پیدا کرده‌اند بنابراین محصولات فرهنگی نیز باید تنزل یابند تا به سطح «انسان‌های تک ساحتی» برسند.

با این شرایط باید به دنبال راه‌هایی بود که بتوان با آموزش یا اعمال محدودیت‌های سنی، با تخریب ذهن کودکان از طریق چنین کلیپ‌هایی مقابله کرد؛ چنانچه برخی چهره‌های مشهور نیز از همین روش استفاده کردند و آن را با دیگران به اشتراک گذاشتند، شاید روش مناسبی برای مقابله با چنین پدیده‌هایی باشد.

آنچه دیگران می خوانند: