شنبه, ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۰۳

زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی 1400

زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی 1400
زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی 1400 اعلام شد.

به گزارش تیتربرتر؛ برنامه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، یادواره آزادسازی خرمشهر اعلام شد.

اعلام زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی

اعلام زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی
اعلام زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی

 

برنامه مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) اعلام شد که به شرح زیر است: 

پنجشنبه ۲۱ اسفند

  • ذوب آهن اصفهان - شهر خودرو مشهد - ساعت ۱۵ - ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
  • گل‌گهر سیرجان - مس کرمان - ساعت ۱۵ - ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان
  • ماشین سازی تبریز - فولاد خوزستان - ساعت ۱۵:۱۵ - ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز
  • نساجی مازندران - سایپا - ساعت ۱۵:۱۵ - ورزشگاه وطنی قائمشهر
  • پیکان - استقلال - ساعت ۱۷:۳۰ - ورزشگاه شهدای شهر قدس

جمعه ۲۲ اسفند

  • شهرداری بردسکن - خوشه طلایی ساوه - ساعت ۱۴:۳۰ - ورزشگاه متعاقبا اعلام می‌شود
  • استقلال ملاثانی - شاهین بندر عامری - ساعت ۱۵ - ورزشگاه تختی اهواز
  • مس نوین کرمان - پرسپولیس - ساعت ۱۵ - ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
  • اتحاد کامیاران - قشقایی شیراز - ساعت ۱۵ - ورزشگاه آزادی کامیاران
  • آلومینیوم اراک - هوادار - ساعت ۱۵ - ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • ملوان انزلی - ویستا توربین - ساعت ۱۵ - ورزشگاه تختی بندرانزلی
  • پارس جنوبی جم - پاس همدان - ساعت ۱۵ - ورزشگاه تختی جم
  • تراکتور تبریز - شهرداری ماهشهر - ساعت ۱۵:۳۰ - ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
  • نفت مسجد سلیمان - خیبرخرم آباد - ساعت ۱۶:۴۵ - ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان
  • سپاهان - مس رفسنجان - ساعت ۱۷:۳۰ - ورزشگاه نقش جهان اصفهان

شنبه ۲۳ اسفند

  • صنعت نفت آبادان - داماش پارسه تهران - ساعت ۱۵:۳۰ - ورزشگاه تختی آبادان

مطالب مرتبط:

اولین واکنش های برنامه بازی های جام حذفی 1400

اولین واکنش های برنامه بازی های جام حذفی 1400
اولین واکنش های برنامه بازی های جام حذفی 1400

 

قرعه کشی مرحله چهارم جام حذفی که با اضافه شدن تیم های لیگ برتری همراه بود، ظهر امروز در سازمان لیگ انجام شد و طبق قرعه دو تیم لیگ برتری مس رفسنجان و سپاهان باید در ورزشگاه نقش جهان یکی از دیدارهای این مرحله را برگزار کنند.  

همین چند روز پیش بود که شاگردان محمد ربیعی از فرصت یک هفته ای تعطیلات نیم فصل استفاده کردند و با سفر به اصفهان دیداری دوستانه مقابل شاگردان محرم نویدکیا برگزار کردند؛ مسابقه‌ای که در پایان با پیروزی ٣ بر ١ طلایی پوشان اصفهانی همراه شد.

این دو تیم در لیگ هم در دور رفت مقابل هم قرار گرفته بودند و در آن مسابقه اگرچه شاگردان محمد ربیعی از سپاهان پیش افتادند ولی در یک بازی پرحاشیه که در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار شد و تصمیمات داوری خبرساز شده بود، این تیم میهمان بود که با دو گل شهباززاده و حسینی به بازی بازگشت و سه امتیاز را گرفت.  

محرم نویدکیا و محمد ربیعی که اولین تجربه مربیگری در لیگ برتر را پشت سر می گذارند، به عنوان مربیانی شناخته می شوند که با بازیسازی از عقب سعی در رسیدن به دروازه حریف و ایجاد موقعیت دارند.

این دو مربی با برگزاری دو بازی طی فقط چند ماه حالا به شناخت خوبی به هم رسیده اند و در جام حذفی در شرایطی کمتر از دو هفته دیگر مقابل هم صف آرایی خواهند کرد که این شناخت قطعا در شکل بازی دو تیم تاثیرگذار خواهد بود.

مهدی تارتار درباره شرایط پیکان قبل از شروع نیم فصل دوم بیان کرد: شرایط ما بد نیست. در نیم فصل اول با وجود اینکه مغایرت هایی در بحث تفکرات کادرفنی ما و تیمی که بسته شده بود، وجود داشت اما بد کار نکردیم و توانستیم نتایج نسبتا خوبی کسب کنیم. خوشبختانه پیکان که هرساله دغدغه سقوط به دسته اول داشت در فصل جاری از منطقه سقوط فاصله گرفته و این موضوع برای ما دستاورد خوبی محسوب می شود.

وی درباره روند جذب بازیکن در نیم فصل تاکید کرد: قطعا جذب بازیکن در نیم فصل کار بسیار سختی است. بازیکنان با باشگاه های دیگر قرارداد دارند و سخت می شود از آنها رضایتنامه گرفت. از طرف دیگر باشگاه پیکان بودجه آنچنانی برای جذب بازیکن در اختیار ندارد و ما نمی توانیم مثل برخی تیم های متمول در این خصوص هزینه کنیم.

سرمربی پیکان همچنین گفت: تاکنون آرمان قاسمی و مسلم مجدمی را به خدمت گرفتیم اما همچنان نیاز به بازیکنانی داریم تا کار را جلو ببریم. متاسفانه ما در نقل و انتقالات شاهد یک جنگ نابرابر هستیم. دست روی هر بازیکنی که می گذاریم، هم باشگاهش پول رضایتنامه سنگین طلب می کند و هم خود بازیکنان مبالغ زیادی را می خواهند.پرداخت پول های آنچنانی هم در توان باشگاه پیکان نیست.

تارتار در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: ما تیمی نیستیم که بودجه بالایی داشته باشیم و با این روند نمی توانیم در نقل و انتقالات با باشگاه های متمول لیگ رقابت کنیم. ما طی روزهای گذشته شاهد بودیم که بازیکنان مد نظر مان با باشگاه های دیگر قرارداد های بالاتری بستند. به طور صریح اگر بخواهیم بگویم دو گزینه مد نظر ما طی روزهای قبل با ما مذاکره داشتند اما بعد شاهد عقد قراردادشان با دو تیم دیگر بودیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با روند کنونی چه چاره ای برای تقویت تیمش خواهد اندیشید، گفت: باید تا روزهای پایانی نقل و انتقالات منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت چه بازیکنانی آزاد می شوند و متناسب با بودجه تیم مان برای جذب آنها اقدام کنیم.

سرمربی پیکان درباره قرعه کشی جام حذفی و برخورد با استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی تاکید کرد: رویارویی با استقلال و پرسپولیس برای هر تیمی یک تقابل ویژه است و ما هم این قرعه را به فال نیک می گیریم. اما واقعیت این است که هدفگذاری ما هرگز روی رقابت های جام حذفی نبوده است. با توجه به اینکه تعداد بازیکن محدودی در تیم مان داریم توان اینکه در دو جام به رقابت بپردازیم برایمان وجود ندارد. به همین خاطر تمرکز خود را روی رقابت های لیگ برتر گذاشتیم و به بازی های جام حذفی به چشم مسابقات تدارکاتی نگاه می کنیم.

تارتار در پایان درباره پیش بینی اش از شرایط پیکان در پایان فصل افزود: ما از ابتدای مسابقات قول دادیم که پیکان امسال دغدغه سقوط نداشته باشد و خوشبختانه تا الان هم به قولمان وفا کردیم. انشاالله تلاش خواهیم کرد تا فصل جاری لیگ برتر را با رتبه ای خوب که در شان باشگاه پیکان و مجموعه ایرانخودرو باشد به پایان برسانیم.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: علی اکبر رضایی