شنبه, ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸

بازدید مدیران مخابراتی از مرکز حضرت خاتم الانبیاء (ص) شهر اصفهان

بازدید مدیران مخابراتی از مرکز حضرت خاتم الانبیاء (ص) شهر اصفهان
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به همراه جمعی از مسئولین ،از مرکز مخابراتی حضرت خاتم الانبیاء (ص) واقع در خیابان رباط شهر اصفهان بازدید کردند.

به گزارش تیتربرتر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،در این بازدید که صبح امروز ۹۹/۱۲/۸ صورت گرفت؛ ابراهیم یافتیان به همراه حجت الاسلام محمد تقی نقد علی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی،اسماعیل قربانی مدیر منطقه،مهدی حیدری زاده مشاور مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در امور مناطق و تعدادی از مدیران این مجموعه از نزدیک در جریان روند بازسازی این مرکز قرار گرفتند.

گفتنی است در جریان اغتشاشات سال ۹۸ این مرکز دچار سانحه شد که با همت تلاشگران عرصه ارتباطی در مخابرات منطقه در سریع ترین زمان ممکن به حالت پایدار درآمد.

 در این بازدید کارکنان قسمت های مختلف مرکز نیز به بیان مسائل و مشکلات خود با مدیران حاضر پرداخته و از توجه مدیران شرکت در جهت رفع مشکلات و دغدغه های خود تشکر و قدردانی کردند.

شایان ذکر است از تاریخ ۹۹/۱۱/۳۰ محل پاسخگویی مربوط به مکاتبات قضایی و امور تلفن ثابت و همراه از مرکز شهید خرازی به مرکز خاتم الانبیا (ص) به آدرس رباط دوم روبروی باغ گل  محمدی انتقال یافته است.