چهارشنبه, ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۳۳

شرط مهدی قایدی برای ماندن در استقلال

شرط مهدی قایدی برای ماندن در استقلال
مهدی قایدی برای ماندن در استقلال شرط گذاشت.

به گزارش تیتربرتر؛ مهدی قایدی با پیشنهاد جدیدش به مدیران استقلال، آنها را آچمز کرد.

شرط مهدی قایدی برای ماندن در استقلال

شرط مهدی قایدی برای ماندن در استقلال
شرط مهدی قایدی برای ماندن در استقلال

 

مهاجم شماره ۱۰ استقلال که چند روزی را به بهانه سرماخوردگی در تمرینات استقلال غیبت کرد حالا برای بازگشت شرط و شروط جدیدی را مطرح کرده است.

قایدی ابتدا درخواست کرده قراردادش افزایش یابد و سه برابر شود، این شرط ستاره استقلال البته مخالفی در باشگاه ندارد چرا که با توجه به مبلغ پایین قرارداد قایدی، مدیران باشگاه اعلام آمادگی کرده اند مبلغ قرارداد او را اصلاح کنند.

اما شرط دوم قایدی به شدت عجیب است، او از مدیران باشگاه درخواست کرده بندی در قراردادش اضافه کنند که او بتواند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، با مبلغی بسیار استقلال را ترک کند که این درخواست او با مخالفت جدی مدیران استقلال مواجه شده است. مهدی قایدی در ابتدای فصل پیشنهاد ۲.۸ میلیون یورویی از قطر داشت و استقلال می توانست با فروش او ۲ میلیون یورو بگیرد و تقریبا همه مشکلات مالیش را حل کند ولی با توجه به درخواست هواداران و اعلام نیاز سرمربی تیم، از فروش او منصرف شدند و حتی ریسک احتمال مصدومیت و کاهش قیمتش را به جان خریدند. اما حالا مدیربرنامه های قایدی اعلام کرده این بازیکن تنها در صورتی به تمرینات استقلال برمی گردد که باشگاه قبول کند در قبال دریافت تنها ۴۰۰ هزار دلار به او اجازه جدایی دهد.

مدیران استقلال البته بند جدایی را قبول کرده اند ولی به شرطی که قایدی بابت رضایت نامه نامه اش سه میلیون یورو به استقلال پرداخت کند وگرنه او باید بدون قید و شرط در تمرینات حاضر شود.

قایدی تا سال ۱۴۰۲ با استقلال قرارداد دارد و تا اینجا هم ۶۰ درصد قراردادش را دریافت کرده نمی تواند فسخ کند به همین دلیل اگر بیش از در تمرینات غیبت کند می تواند عواقب سنگینی را متحمل شود.

جانشین مهدی قایدی در استقلال مشخص شد

غیبت های مکرر و ادامه دار مهدی قایدی در تمرینات استقلال حضور این بازیکن در دیدار با مس رفسنجان را در ابهام قرار داده است.

وقفه یک هفته‌ای در آغاز نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر، از این جهت به سود استقلال شد که احتمال بازگشت بازیکنان مصدوم این تیم به شرایط مسابقه زیاد می‌شود.

بابک مرادی و داریوش شجاعیان آخرین مصدومان استقلال بودند که در تلاش هستند تا روز دیدار مقابل مس رفسنجان شرایط حضور در میدان را پیدا کنند و به ترکیب تیم شان اضافه شوند.

همچنین شیخ دیاباته هم که در نیم فصل اول کمتر به بازی گرفته شد و عمده زمان فصل را با مصدومیت سپری کرد، با استفاده بهینه از این تعطیلات به شرایط آرمانی نزدیک شده و این باعث می‌شود دست محمود فکری در این دیدار باز باشد.

اما از سوی دیگر مهدی قایدی در یک هفته گذشته از حضور در تمرینات آبی پوشان خودداری کرده و زمان بازگشت وی به تمرینات هم مشخص نیست و این احتمال وجود دارد به خاطر طولانی شدن دوران غیبت، شانس حضور در بازی مقابل مس رفسنجان را از دست بدهد.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۱ اسفند در شهر رفسنجان برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط:

صحبت های آتیلا حجازی بر علیه محمود فکری

صحبت های آتیلا حجازی بر علیه محمود فکری
صحبت های آتیلا حجازی بر علیه محمود فکری

 

آتیلا حجازی، بازیکن و مربی اسبق استقلال ، درباره وضعیت استقلال اظهار داشت: استقلال نوسانات زیادی در نیم فصل اول داشته اما تیمی که چند هفته صدرنشین بوده این هجمه و تنش علیه آن عادی و عادلانه نیست.

البته من هم با برخی از دوستان و پیشکسوتان موافقم فوتبالی که استقلال در نیم فصل اول ارائه می‌داد اصلا در حد نام این تیم نبود و در برخی از بازی‌ها با شانس و اقبال نتیجه گرفت ولی در اینکه فقط کادر فنی را هدف قرار دهیم و انتقاد کنیم درست نیست چون استقلال در سال های اخیر مشکلات زیادی داشته و فقط به امسال مربوط نیست.

او ادامه داد:به نظر من باید اتاق فکری تشکیل شود و بزرگان استقلال و مدیران و پیشکسوتان کاربلد راهکار دهند تا استقلال از این وضعیت نجات پیدا کند و همان تیمی شود که هواداران انتظار دارند و می‌خواهند. در حال حاضر هم تغییر سرمربی راهکار خوبی نیست.

استقلال نمی‌تواند یک مربی خوب خارجی جذب کند چون نه پولش هست و نه قانون این اجازه را می‌دهد. به همین دلیل باید به همین داشته‌های داخلی بسنده کنیم چون چاره‌ای نداریم. استقلال بزرگان زیادی دارد و حتما می‌توانند راهکاری ارائه دهند تا تیم از ایبن شرایط بیرون بیاید.

مربی اسبق استقلال درباره از دست رفتن قهرمانی نیم فصل گفت: یادمان باشد به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند. استقلال هنوز چیزی را از دست نداده و می‌تواند در پایان فصل قهرمان شود. غیر از پرسپولیس مدعی جدی برای قهرمانی نمی‌بینم البته سپاهان هم تیم خوبی نشان داده اما من برای این تیم شانس زیادی قایل نیستم و به نظرم شانس کمی برای قهرمانی دارد.

به اعتقاد من امید اول قهرمانی استقلال و پرسپولیس هستند. استقلال از نظر مهره پرمهره‌ترین تیم لیگ است و حیف است قهرمان نشود. امیدوارم شرایط جوری پیش برود که بر وفق مراد هواداران استقلال باشد و همان اتفاقی بیفتد که هواداران دوست دارند. البته استقلال اگر قهرمانی می‌خواهد باید سبک بازی‌اش را عوض کند و تغییراتی را ایجاد کند.

آتیلا حجازی با اشاره به گروه بندی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: تیم‌های باکیفیتی این دوره همگروه استقلال هستند و در لیگ‌های خودشان آمار موفقی داشته‌اند. پیش از این نیز تیم در گروه سخت‌تری قرار گرفته بود و توانسته صعود کند. اما در این دوره شرط صعود این تیم آن است که ساختار تیمی خود را منسجم کند و میزان نوسان در این تیم کم باشد. به نظرم گروه استقلال آن‌گونه که گفته می‌شود هم سخت نیست. استقلال یک تیم شناخته شده در فوتبال آسیاست و می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: علی اکبر رضایی