پنج شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۴۸

بازیگر نقش آوا در سریال همبازی کیست؟

بازیگر نقش آوا در سریال همبازی کیست؟
سریال همبازی از جمله سریال های طنز تلویزیون است که از شبکه دو در حال پخش است. در ادامه به معرفی یکی از بازیگران این سریال می پردازیم

تیتربرتر؛ سریال نوروزی همبازی  به کارگردانی سروش محمدزاده از شبکه دو در حال پخش است. این سریال بازیگرانی زیادی دارد یکی از بازیگران این سریال نیلوفر کوخانی است که نقش آوا را بازی می کند.

بیوگرافی بازیگر نقش آوا در سریال همبازی

بیوگرافی بازیگر نقش آوا در سریال همبازی
بیوگرافی بازیگر نقش آوا در سریال همبازی

 

نیلوفر کوخانی متولد 2 شهریور 1369 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل کارگردانی و دانش آموخته طراحی لباس و فشن دیزاین از مجتمع فنی تهران می باشد که فعالیت خود را از پشت صحنه عرصه هنر شروع کرد.

ازدواج نیلوفر کوخانی

نیلوفر کوخانی در بهمن 1391 ازدواج کرده و متاهل است.

شروع فعالیت نیلوفر کوخانی

شروع فعالیت نیلوفر کوخانی
شروع فعالیت نیلوفر کوخانی

 

اولین بار سال 1391 وقتی 22 ساله بود در فصل دوم ستایش نقش کوتاهی را ایفا کرد اما در ادامه با رکود صنعت فیلمسازی و سریال ادام مسیر برایش میسر نشد.

بعد از چند تجربه کوتاه برای دومین بار سال 1395 با سریال چرخ و فلک در ایپزود نوری دوباره وارد عرصه بازی شد سپس بعنوان دستیار کارگردان در چند کار حضور داشت.

نیلوفر کوخانی در سال 1395 کنار دستیاری اول کارگردانی در سریال تاریکی شب روشنایی روز بعنوان بازیگر در کنار امیرحسین مدرس و فرهاد قائمیان جلوی دوربین رفت.

نیلوفر کوخانی در اولین تجربه خود در شبکه خانگی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی کنار نوید محمدزاده ، صابر ابر و سحر دولتشاهی نیز بازی کرده است.

بازی نیلوفر کوخانی در سریال قورباغه

سریال قورباغه، ساخته هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده می باشد و نیلوفر کوخانی در این مجموعه حضور دارد.

بازیگران سریال قورباغه را نوید محمدزاده، هومن سیدی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، نوید پورفرج و مهران غفوریان تشکیل می‌دهند. این اولین باری است نوید محمدزاده و صابر ابر جلوی دوربین یک سریال نقش آفرینی می‌کنند.

این مجموعه داستانی درام، اجتماعی و معمایی دارد و به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

نیلوفر کوخانی در پاییز 1399 با سریال امنیتی سیاسی خانه امن در نقش تابان بعد از دو سال به قاب تلویزیون بازگشت.

بازی نیلوفر کوخانی در سریال خانه امن

نیلوفر کوخانی درسریال خانه امن
نیلوفر کوخانی درسریال خانه امن

 

مجموعهٔ تلویزیونی «خانه امن» در ژانر جنایی-سیاسی، به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی حسین تراب‌نژاد ساخته شده است که در آبان ماه ۹۹ بر روی آنتن شبکه اول سیما رفته است .

این مجموعه بعد از سارق روح و ترور خاموش آخرین مجموعه از سه‌گانهٔ معمایی-پلیسی-سیاسی ابوالفضل صفری و احمد معظمی است که با محوریت پرونده‌های امنیتی که مسائل مختلف سال‌های اخیر ایران از جمله اهداف تشکیل داعش و فعالیت‌های تروریستی آن‌ها در خاک ایران را در برمی‌گیرد، ساخته شده‌است. این مجموعه کاملا سیاسی است.

این مجموعه داستان دو مامور امنیتی به نام‌های کمال (حمیدرضا پگاه) و افشین (امین زندگانی) را روایت می‌کند که یکی مسئول تیم ضد تروریستی و دیگری مسئول تیم مبارزه با مفاسد اقتصادی و پولشویی است. کمال طبق اخبار واصله مطلع می‌شود قرار است تیم‌های تروریستی داعش عملیات‌هایی را در ایران به راه بیندازند.

کمال و تیمش با اطلاعاتِ دریافتی از خارج از کشور به ردزنی یکی از نیروهای داعش می‌پردازند تا از طریق او بتوانند رابطش در تهران را شناسایی کنند. رفته رفته طی این ماجرا دو پروندهٔ پیچیدهٔ تروریستی و اقتصادی به هم گره می‌خورد و … .

حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری ، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی، نیلوفر کوخانی و سوگل طهماسبی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

مطالب مرتبط:

علاقه مندی های نیلوفر کوخانی

علاقه مندی های نیلوفر کوخانی
علاقه مندی های نیلوفر کوخانی

 

نیلوفر کوخانی از علاقمندان تیم ملی فوتبال آلمان می باشد در کنار آن عاشق ادبیات و خواندن شعرهای احمد شاملو بوده و در کنسرت های مختلف خارجی هم حاضر می شود.

بازی نیلوفر کوخانی در سریال همبازی

نیلوفر کوخانی در سریال همبازی در کنار بازیگرانی همچون مهسا نوعی،کامران تفتی، محیا دهقانی ، علی اوسیوند و ... که نقش آوا را بازی می کند.

معرفی سریال همبازی

سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمد زاده و تهیه کنندگی نوید محمودی اواسط هفته گذشته با توجه به روابط جوانان به هویت جلوی دوربین رفت.

با توجه به اینکه سریال «هم بازی» برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده دو گروه تصویربرداری در تهران و اطراف گرمسار مشغول ضبط تصاویر هستند.

«سروش محمدزاده» در آثاری همچون «زیبا»، «ایکس ری»، «خط وصل»، «چهارشنبه»، «تلخ و شیرین»، «فرشته دختر احمدآقا»، «#ساعت_چهار»، «خورشید نیمه‌شب»، «تابستان آرزوها»، «قهر و آشتی»، «دیوار به دیوار 2»، «دراکولا»، «دیوار به دیوار» به عنوان «کارگردان»، «نویسنده فیلمنامه»، «تدوین‌گر»، «دستیار کارگردان»، «مشاور کارگردان»، «تدوین فیلم‌های آرشیوی»، «مشاور هنری» حضور داشته است.  

اسامی بازیگران سریال همبازی

اسامی بازیگران سریال هم بازی
اسامی بازیگران سریال هم بازی

 

همایون ارشادی، نیلوفر کوخانی، محیا دهقانی، رویا جاوید نیا و محمد حیدری نیز به گروه بازیگران مجموعه اضافه شدند. با توجه به اینکه سریال «هم بازی» برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده دو گروه تصویربرداری در تهران مشغول ضبط تصاویر هستند.  

دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مهسا نوعی، مریم مومن ،آتیلا پسیانی علیرضا استادی ، امیر کاظمی ،خیام وقار، پادینا کیانی و زهره نعیمی نیز پیش‌تر جلوی دوربین سروش محمدزاده رفته بودند.

مجموعه کارهای نیلوفر کوخانی 

 فیلم های سینمایی نیلوفر کوخانی

  •  فیلم دختران زمستان
  •   فیلم سینمایی تردید

سریال های تلویزیونی نیلوفر کوخانی

  •  سریال ستایش 2
  •  سریال چرخ و فلک
  • سریال تاریکی شب و روشنایی روز
  •  سریال خانه امن

نمایش خانگی نیلوفر کوخانی

  • سریال قورباغه

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مریم بالوی فیلی