دوشنبه, ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۹:۲۱

ماجرای کلاهبرداری دواین جانسون

ماجرای کلاهبرداری دواین جانسون
دواین جانسون به جرم کلاهبرداری دستگیر شد.

به گزارش تیتربرتر؛ دواین جانسون که اکنون یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان است و دو سال قبل عنوان پردرآمدترین بازیگر مرد را به خود اختصاص داد می‌گوید در دوران نوجوانی چندین بار توسط پلیس دستگیر شده است.

جزئیات دستگیری دواین جانسون به علت کلاهبرداری!

جزئیات دستگیری دواین جانسون به علت کلاهبرداری
جزئیات دستگیری دواین جانسون به علت کلاهبرداری

 

دواین جانسون: هشت یا نُه بار برای سرقت، کلاهبرداری و دعوا دستگیر شده ام!

دواین جانسون ملقب به راک در مصاحبه‌ای جدید که مربوط به سریال بیوگرافی جدیدش به نام "راک جوان" است، از دوران کودکی خود گفت.

این برنامه تلویزیونی محصول شبکه NBC است و توسط جانسون کشتی گیر سابق و بازیگر هالیوود تهیه شده است و دوران سخت زندگی او به عنوان یک نوجوان سرکش و همینطور اولین موفقیت‌های او به عنوان بازیکن فوتبال در کالج را روایت می‌کند. او در مصاحبه خود با مجله سان گفت: زندگی و بزرگ شدن من به طرز عجیبی پیچیده و به طور غیرقابل باوری سخت بود.

پدر دواین جانسون، قبل از اینکه ورزش کشتی به اهمیت امروز برسد، یک کشتی گیر بود و به همین دلیل به گفته جانسون همیشه برای پرداخت مخارج زندگی مشکل داشته است. خانواده پنج نفره او مرتب جا به جا می‌شدند و در حالی که جانسون یک نوجوان بود، در ۱۳ ایالت مختلف زندگی کردن را تجربه کرده بودند.

دواین جانسون زمانی که در هاوایی زندگی می‌کرد، جرائمی کوچک را مرتکب شد و به سرقت روی آورد. جانسون در این باره گفت:

۱۳ ساله بودم که از مسیر درست زندگی منحرف شدم. چندین بار به دلیل دعوا، سرقت و کار‌های احمقانه‌ای که نباید مرتکب می‌شدم، دستگیر شدم. او توضیح داد که به همراه گروهی از دوستانش توریست‌های متمول را هدف سرقت خود قرار می داد!

جانسون همچنین گفت تا ۱۷ سالگی هشت یا نُه بار برای جرائمی مثل سرقت، کلاهبرداری و دعوا دستگیر شده است. او جوانی خود را فردی با مشکل عصبی توصیف کرد.

جانسون اکنون پردرآمدترین بازیگر جهان است که طبق آخرین آمار فوربس از ژوئن ۲۰۱۹ تا ژوئن ۲۰۲۰، ۸۷.۵ میلیون دلار کسب درآمد کرده است. او بازیگری را از سال ۲۰۰۲ با بازی در فیلم‌هایی مثل "پادشاه عقرب" آغاز کرد و با مجموعه فیلم‌های "سریع و خشن" به شهرت رسید. او یکی از حرفه‌ای‌ترین کشتی گیر‌ها نیز محسوب می‌شد.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی دواین جانسون

بیوگرافی دواین جانسون
بیوگرافی دواین جانسون

 

دوئِیْن داگلاس جانسون (Dwayne Douglas Johnson‎؛ زاده ۲ مه ۱۹۷۲) با لقب ورزشیِ راک به معنای صخره (به انگلیسی: The Rock)؛ هنرپیشه، تهیه‌کننده فیلم و کشتی‌گیر حرفه‌ای پیشین آمریکایی است.

جانسون یکی از برترین ستارگان تاریخ کشتی حرفه‌ای به‌شمار می‌رود که در طول فعالیت‌اش در دبلیودبلیوئی به قهرمانی‌های گوناگون دست پیدا کرد.

 او همچنین یکی از موفق‌ترین و پردرآمدترین بازیگران جهان است، به گونه‌ای که فیلم‌های او در سراسر جهان براساس باکس آفیس بیش از ۱۰٫۵ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۰ فروش داشته‌است. جانسون در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ از سوی مجله تایم ۱۰۰ به عنوان یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار جهان معرفی شد

ازدواج دواین جانسون

ازدواج دواین جانسون
ازدواج دواین جانسون

 

جانسون در ۳ مه ۱۹۹۷ با دنی گارسیا ازدواج کرد. دختر آن‌ها سیمون در اوت ۲۰۰۱ به دنیا آمد. در سال ۲۰۰۷ دواین جانسون و دنی گارسیا از هم جدا شدند. بعد از آن در سال ۲۰۱۹ جانسون با لورن هاشین دختر سیب هاشین (موسیقی دان آمریکایی) ازدواج کرد که حاصل آن دو دختر بود.

در ۲۰۱۴ جانسون خانه‌ای در ساوت‌وست رنچز واقع در ایالت فلوریدا و یک خانه در لس آنجلس کالیفرنیا خریداری کرد. وی همچنین صاحب یک مزرعه در ویرجینیا است.

در ۲۰۲۰ دواین جانسون اعلام کرد دخترش سیمون، آموزش کشتی کج را در مراکز دبلیو دبلیو ای آغاز کرده و با این شرکت قرارداد بسته‌است.

ابتلای دواین جانسون به ویروس کرونا

ابتلای دواین جانسون به ویروس کرونا
ابتلای دواین جانسون به ویروس کرونا

 

روز ۲ سپتامبر ۲۰۲۰، وی در اینستاگرام خود خبر از مبتلا شدن خودش و همسر و دخترانش به ویروس کویید ۱۹ خبر داد.

 او در این‌باره اظهار داشته که این بیماری را از یکی از دوستان نزدیکشان که خودش هم نمی‌دانست مبتلا شده است، گرفته است.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: علی اکبر رضایی