دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۳۴

ورودی های جدید استقلال در سال 1400

ورودی های جدید استقلال در سال 1400
لیست نقل انتقالات استقلال مشخص شدند.

به گزارش تیتربرتر؛ طی روزهای گذشته موضوع نامه‌ای که باشگاه استقلال به خاطر افزایش مبلغ قرارداد وریا غفوری به کمیته اخلاق نوشته بود، در رسانه‌ها انتشار یافت و این مسئله سر و صدای زیادی به راه انداخت.

بررسی وضعیت استقلال بعد حواشی اخیر

بررسی وضعیت استقلال بعد حواشی اخیر
بررسی وضعیت استقلال بعد حواشی اخیر

 

از این رو تصورات برخی اینگونه بود که استقلال از کاپیتان خودش به کمیته اخلاق شکایت کرده اما احمد مددی مدیرعامل باشگاه روز گذشته این موضوع را تکذیب کرد.

با این حال امروز سایت باشگاه استقلال نیز در اطلاعیه‌ای به طور رسمی به تکذیب موضوع شکایت از وریا غفوری پرداخت و نوشت: «در روزهای اخیر اخبار و شایعات نادرستی در خصوص شکایت باشگاه استقلال در کمیته اخلاق و سایر نهادها از برخی بازیکنان این تیم در رسانه‌ها منتشر شده که به این وسیله اخبار مذکور تکذیب می‌شود.»

باشگاه استقلال در بخش دوم این اطلاعیه آورده است:‌ «باشگاه استقلال حق شکایت از رسانه‌های حاشیه پرداز را برای خود محفوظ می‌داند و از هواداران خود می‌خواهد توجه به شایعات و حواشی نداشته باشند چراکه حاشیه سازان از هیچ فرصتی جهت لطمه زدن به این باشگاه دریغ نخواهند کرد.»

گفتنی است؛ وریا غفوری امروز در محل تمرین استقلال هم حضور یافت تا شائبه ها درباره وضعیت او از بین برود.

ورودی های استقلال در سال 1400

در ادامه به اسامی که در رسانه‌ها به عنوان بازیکن مدنظر فکری از آنها یاد شده اشاره می‌کنیم.

میلاد جهانی: خلاء علی کریمی بعد از جدایی‌اش از استقلال و پیوستن به الدحیل به شدت در جمع آبی‌پوشان احساس می‌شود. شنیده می‌شود سرمربی استقلال به شدت نیاز به یک هافبک بازیساز دارد تا به واسطه حضور او در این پست بتواند مشکل استقلال در خط میانی را از بین ببرد.

به نظر می‌رسد یکی از گزینه‌های مدنظر فکری برای این پست میلاد جهانی، هافبک مازندرانی ذوب‌آهن، است. ظاهرا استقلالی‌ها مذاکراتی هم با این بازیکن داشته‌اند چون رحمان رضایی اخیرا واکنش تندی به این اتفاق نشان داده بود و به استقلالی اخطار کرد نباید بدون اجازه باشگاه ذوب‌آهن با این بازیکن وارد مذاکره می‌شدند.

امید ابراهیمی: یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر فکری، امید ابراهیمی، هافبک اسبق استقلال است که این روزها در تیم الاهلی امارات بازی می‌کند. البته فصل نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر به پایان رسیده اما شاید ابراهیمی بتواند در صورت تمایل باشگاه قطری قراردادش را فسخ کند و به استقلال برگردد.

اشکان دژاگه: اشکان دژاگه، کاپیتان سابق تیم ملی، از شرایطی که در تراکتور دارد راضی نیست. او بعد از شکست تراکتور مقابل پرسپولیس و نیمکت‌نشینی‌اش در این دیدار یک استوری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که نشان دهنده ناراحتی او از شرایط اخیر تراکتور و اعتراض برخی هواداران این تیم به نتایج تیم مسعود شجاعی است.

ورودی های استقلال در سال 1400
ورودی های استقلال در سال 1400

 

اگرچه اشکان این استوری را از صفحه اینستاگرامش پاک کرد اما شایعات درباره او و تراکتور تمام شدنی نیست و همین‌ها باعث شده بحث حضور دژاگه در استقلال دوباره مطرح شود. درباره این بازیکن در نقل و انتقالات ابتدای فصل هم شایعاتی پیرامون حضور او در جمع آبی‌پوشان مطرح شد اما از آنجایی که او با تراکتور قرارداد داشت امکان حضورش در استقلال فراهم نبود اما الان با توجه به نارضایتی او از شرایطش در تراکتور بعید نیست به دنبال فسخ قرارداد با تیم تبریزی باشد.

مطالب مرتبط:


  • دژاگه اگرچه بازیکن جوانی نیست و این روزها هم در دوران اوجش قرار ندارد اما همه می‌دانند او اگر روی دور بازی کردن باشد می‌تواند از تاثیرگذارترین بازیکنان فوتبال ایران شود حتی در همین سن و سال.
  • امین قاسمی‌نژاد: مصدومیت‌های پی در پی شیخ دیاباته باعث شده محمود فکری به صورت جدی به دنبال جذب یک مهاجم باشد. یکی از این نفرات امین قاسمی‌نژاد، مهاجم مازندرانی شهرخودرو است که عملکرد خوبی تا اینجای لیگ داشته و از بازیکنان موثر تیم مهدی رحمتی بوده است. البته پرسپولیس هم قاسمی‌نژاد را می‌خواهد ولی بعید است رحمتی یکی از معدود بازیکنان باتجربه و تاثیرگذار تیمش را به استقلال یا پرسپولیس بدهد.
  • مهدی کیانی: هافبک دفاعی سپاهان که اوضاع خوبی در این تیم ندارد و نیمکت‌نشین است یکی دیگر از گزینه‌هایی است که استقلال برای تقویت خط هافبکش به دنبال خرید او خواهد بود. البته هنوز مذاکره رسمی بین باشگاه‌های استقلال و سپاهان انجام نشده و اصفهانی‌ها هم موضعی نسبت به تمایل استقلال برای خرید کیانی نداشته‌اند.
  • پیمان بابایی: مهاجم خوش استیل و گلزن ماشین‌سازی یکی از گزینه‌های استقلال برای خریدهای زمستانی است. این مهاجم 27 ساله که سابقه بازی در تراکتور را دارد علاوه بر سپاهان و استقلال، تی‌تی‌ها را هم از تیم‌های خواهان خود می‌بیند و باید دید آیا ماشین‌سازان، که اوضاع بدی هم در جدول دارند، تک ستاره تیم‌شان را می‌فروشند یا نه؟!

آیا لیست ورودی های جدید به استقلال می پیوندند

اگرچه کارشناسان و اهالی فوتبال فوتبال معتقدند استقلال امسال یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های چند سال اخیر ایران است اما محمود فکری تصمیم به تقویت تیمش در نقل و انتقالات زمستانی دارد.

در حالی که شنیده می‌شد فکری اسامی نفرات مورد نیاز خود را به صورت خصوصی به اطلاع مدیران باشگاه رسانده اما خیلی زود اسامی این بازیکنان لو رفت و حتی باشگاهی مثل ذوب‌آهن اصفهان هم به مذاکره استقلال با بازیکن تحت قرارداد خود معترض شد.

با این حال این پرسش برای هواداران استقلال مطرح است که سناریو باشگاه برای نقل و انتقالات زمستانی چه خواهد بود و در این بین شانس کدام بازیکنان برای جذب بیشتر است و کدام بازیکنان ممکن است از جمع آبی‌ها خارج شوند؟

محمود فکری روی این موضوع تاکید کرده که استقلال در نقل و انتقالات زمستانی خود هیچ بازیکنی را از دست نخواهد داد. حتی فرشید باقری که چندی پیش از طرف فکری در اختیار باشگاه قرار گرفته شده بود و شنیده می‌شد در نیم فصل از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شود هم در لیست مازاد قرار ندارد مگر اینکه همه نفرات مدنظر فکری جذب شوند و شاید در این صورت او به یکی، دو بازیکن اجازه جدایی دهد.

از طرف دیگر این امکان هم وجود دارد که استقلال بازیکنانی که فکری اعتقادی به آن‌ها ندارد را با بازیکنان مورد نظر سرمربی استقلال معاوضه کنند. البته این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که باشگاه طرف مقابل استقلال هم به معاوضه احتمالی تمایل داشته باشد.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علی اکبر رضایی