یکشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۴۳

جزئیات ابتلای علی رضوانی به کرونا

جزئیات ابتلای علی رضوانی به کرونا
خبرنگار 20:30 به بیماری کرونا مبتلا شد.

به گزارش تیتربرتر؛ علی رضوانی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و مجری بدون تعارف به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد.

جزئیات ابتلای علی رضوانی به کرونا

جزئیات ابتلای علی رضوانی به کرونا
جزئیات ابتلای علی رضوانی به کرونا

 

با مثبت شدن آزمایش پی سی آر و به توصیه پزشکان برای طی کردن مراحل درمان ، آقای علی رضوانی در بیمارستان بستری شد.

برنامه بدون تعارف جمعه‌ها از خبر ۲۰:۳۰ شبکه دو سیما پخش می‌شود و از برنامه‌های پرمخاطب خبری رسانه ملی است.

بیوگرافی علی رضوانی

بیوگرافی علی رضوانی
بیوگرافی علی رضوانی

 

علی رضوانی متولد 28 آذر 1363 در تهران، خبرنگار است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم ارتباطات است او از کونگ فو به خبرنگاری رسیده و از طرف برخی ها چهره ها ملقب به نچسب ترین خبرنگار نیز شده است.

ازدواج علی رضوانی

ازدواج علی رضوانی
ازدواج علی رضوانی

 

آقای رضوانی ازدواج کرده و متاهل است.

مطالب مرتبط:

ماجرای سرطان علی رضوانی

ماجرای سرطان علی رضوانی
ماجرای سرطان علی رضوانی

 

به علت سرماخوردگی به دکتر مراجعه می کند و بعد از چند آزمایش دکتر خبر از شیمی درمانی و کنترل سرطانش می دهد، اما دکتر دیگه ای با بررسی مدارک پزشکی موضوع سرطان و بیماری را رد می کند.

در محله چیذر تهران بدنیا آمد و از ورزشکاران حرفه ای کونگ فو بود که حتی به تیم ملی هم دعوت شد، اما با حضور در دوره های خبرنگاری و اجرا وارد باشگاه خبرنگاران جوان می شود

بعد از حضور در دوره ها آموزشی و گرفتن آزمون جذب شدیم و در باشگاه خبرنگاران یک دوره دیگر هم گذراندیم، ابتدا برنامه ای سپس بصورت قرار دادی با تلویزیون همکاری کردیم، در 21 رمضان 1385 اولین خبر او از تلویزیون روی آنتن رفت.

برخلاف برخی شنیده ها که توسط رانت خواهرش که کارمند سازمان صدا و سیما می باشد وارد سازمان شده اما می گوید هیچ بند پ ی در استخدام او دخیل نبوده است.

برنامه خارج از گود او در نقد بازیکنان و چهره ها وی را به شهرت رساند، گزارش های او از علی دایی، امیر قلعه نویی، فرهاد مجیدی، کارلوس کیروش، و امیر تتلو خیلی به جنجال کشیده است

مصاحبه علی رضوانی

او قبل از خبر ورزشی در خبر نیرو انتظامی هم کار می کرد،آقا رضوانی اعتراف می کند بعضی اوقات زیادی روی کرده و زیادی مته به خشخاش گذاشته است، گاهی اوقات هم گاف داده و مجبور به عذرخواهی هم شده است.

علی رضوانی حالا با دیگر همکار خود حمید امامی وارد گفتگو سیاسی بدون تعارف با برخی چهره ها شده و حالا در این بخش هم کم و بیش خبرهای جنجالی تهیه می کند.

می گوید طرفدار هیچ تیمی نیست، نه آبی و نه قرمز، اما عکسی از او لو رفته که با نشان دادن عدد 6 برای طرفداران استقلال کری خوانی می کند !

زهرا عاملی بازیگر و شاعر در روز خبرنگار نوشت :روز خبرنگار رو به نچسب ترین و خودشیرین ترین و هنرمند ستیزترین خبرنگار ایران آقای رضوانی تبریک می گم، خسته نباشی قهرمان …

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: علی اکبر رضایی