شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۰۹

جزییاتی از اجرای دو طرح جدید فروش محصولات سایپا ویژه دهه فجر

جزییاتی از اجرای دو طرح جدید فروش محصولات سایپا ویژه دهه فجر
امروز گروه خودروسازی سایپا دو طرح فروش محصولات در قالب پیش فروش و فروش فوری را اجرا می کند.

به گزارش تیتربرتر؛ سایپا برای اولین بار و به صورت همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات خود را به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا می کند.

در این راستا  با هدف عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی و کم کردن نقش واسطه ها در بازار خودرو، محدودیت های قبلی برای ثبت نام در این طرح های فروش نیز در نظر گرفته شده است.

هموطنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این طرح های فروش به شبکه نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

شرایط ثبت نام در هر دو طرح فروش سایپا ویژه دهه فجر

شرایط ثبت نام در هر دو طرح فروش سایپا ویژه دهه فجر
شرایط ثبت نام در هر دو طرح فروش سایپا ویژه دهه فجر

 

 کاظمی معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن اعلام این خبر، افزود: در این شیوه فروش ابتکاری، 6 مدل از محصولات سایپا به صورت فروش فوق العاده و 9 مدل از محصولات به صورت پیش فروش یکساله عرضه می شود و مشتریان امکان مشارکت در یک یا هر دو طرح عرضه را دارند.

وی افزود: فرآیند ثبت نام مشتریان در این شیوه عرضه محصولات به شکلی طراحی شده که مشتریان می توانند در هر یک از طرح ها یا هر دو طرح فروش ثبت نام کنند و در روز قرعه کشی ، ابتدا منتخبین فروش فوق العاده مشخص می شود و سپس سایر ثبت نام کنندگان در قرعه کشی طرح پیش فروش با موعد تحویل یک ساله شرکت داده خواهند شد.

به گفته کاظمی متقاضیان مشارکت در این طرح های فروش می توانند از ساعت 14 روز شنبه 18 بهمن ماه به مدت سه روز و به صورت 24 ساعته با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا اطلاعات شخصی را وارد کرده و پس از دریافت کدکاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا ادامه داد: در این طرح های فروش خودروهای سایپا151، تیبا صندوقدار و تیبا2، ساینا و کوییک دنده ای به همراه کوییک.آر در طرح فروش فوق العاده و خودروهای شاهین، تیبا صندوقدار و تیبا2، ساینا و کوییک دنده ای، سایپا151، کوییک.اس، ساینا.اس و کوییک.آر نیز در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله عرضه خواهند شد.

بر این اساس سایپا در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم می رساند:

فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله محصولات گروه خودرو سازی سایپا ویژه دهه مبارک فجر از تاریخ 99/11/18 ساعت 14 شروع می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

  • لیست منتخبین رزرو 2، طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا اعلام شده است و منتخبین می توانند تا تاریخ 99/11/20 نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند.
  • محصولات تحویلی شرکت زامیاد (خودروهای نیسان و پادرا به استثنای نیسان دیزل) تولید سال 1399 بوده ولی به علت محدودیت های موجود ، با مدل 1398 پلاک می گردند.
  • از طریق انتخاب گزینه " سوابق خرید" و همچنین ورود به سیستم می توانید کد رهگیری خود را مشاهده نمایید.

جزییات آغاز طرح پیش فروش ۹ محصول سایپا از امروز

 پیش فروش ۹ محصول شرکت سایپا ویژه دهه مبارک فجر از روز ۱۸ بهمن ماه آغاز خواهد شد.

 به اطلاع متقاضیان و نمایندگیهای مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد سازوکار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه دهه مبارک فجر به شرح ذیل اعلام میگردد:

طرح پیش فروش ۹ محصول سایپا
طرح پیش فروش ۹ محصول سایپا

 

گفتنی است؛ زمان فعالسازی بخشنامه ساعت 14 روز شنبه مورخ 18 بهمن ماه 99 به مدت 3 روز است.

بر این اساس خودروهای شاهین، تیبا صندوقدار و تیبا2، ساینا و کوییک دنده ای، سایپا151، کوییک.اس، ساینا.اس و کوییک.آر در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله عرضه خواهند شد.

جزییات آغاز طرح فروش فوق العاده 6 محصول سایپا از امروز

 طرح جدید فروش فوری محصولات شرکت سایپا از روز شنبه 18 بهمن ماه 99 بمناسبت دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد.

 گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد سازوکار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه دهه مبارک فجر به شرح ذیل اعلام می شود:

خودرو قیمت

زمان تحویل

سایپا 151

91،000،000

90 روزه

تیبا صندوقدار

87،075،000

/

تیبا 2

95،426،000

/

ساینا دنده ای

92،928،000 /

کوییک دنده ای

129،755،000

/

کوییک R

139،755،000

/

 

گفتنی است؛ زمان فعالسازی بخشنامه ساعت 14 روز شنبه مورخ 18 بهمن ماه 99 به مدت 3 روز است.

مطالب مرتبط:

اعلام زمان قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه دهه فجر

اعلام زمان قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه دهه فجر
اعلام زمان قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه دهه فجر

 

 قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده ۹ محصول ایران‌خودرو، با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی ساعت ۱۰ صبح شنبه ۱۸ بهمن ماه برگزار می‌شود.

محصولات عرضه شده در این مرحله شامل رانا پلاس، دنا پلاس، دنا پلاس توربو دستی، پژو پارس TU5، پژو پارس بنزینی، پژو 206 صندوقدار، سورن پلاس، سمند ال ایکس و پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای است.

برندگان نهایی تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر انتخاب می شوند و  باید ظرف مدت پنج روز وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند.

پیش بینی وزیر صمت از قیمت خودرو

پیش بینی وزیر صمت از قیمت خودرو
پیش بینی وزیر صمت از قیمت خودرو

 

 وزیر صمت گفت: قیمت خودرو ضمن کاهش در حال رسیدن به یک تعادل می‌باشد و دلالان در حال حذف شدن هستند.

علیرضا رزم حسینی با بیان این که صنعت خودرو در ایران دچار انحصار، عدم رقابت و هزینه های سربار است گفت: هم اکنون سیاست جامع وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت رقابتی کردن تولیدات این صنعت می باشد.

وی ادامه داد: ساخت داخل در صنعت خودرو در اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت است و قطعه سازان هم اکنون در یک شرایط مناسب کاری در دو تا سه شیفت فعال هستند و رشد تولیدات ملموس است.

وزیر صمت تصریح کرد: قیمت خودرو ضمن کاهش در حال رسیدن به یک تعادل می‌باشد و دلالان در حال حذف شدن هستند.

رزم حسینی تصریح کرد: با افزایش عرضه، قیمت در حال کاهش است و در آینده نزدیک خودروهای با کیفیت تارا و شاهین نیز وارد بازار خواهند شد و می توانند در جلب رضایت مشتریان موثر باشند.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: الهام خلیلی خو