چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ۲۰:۰۶

فیلم| ماجرای اخراج پرویز مظلومی به خاطر هانی کرده!

فیلم| ماجرای اخراج پرویز مظلومی به خاطر هانی کرده!
هانی کرده کار دست پرویز مظلومی داد.

به گزارش تیتربرتر؛ حواشی حضور هانی کرده در تمرین استقلال فقط محدود به اعتراض هوادارن و رسانه ها نبود بلکه ظاهرا کار بالا گرفته و خیلی ها می خواهند فردی که این اوباش معروف تهران را به تمرین آورده باید پاسخگو باشد.

جزئیات حضور هانی کرده در تمرین استقلال

جزئیات حضور هانی کرده در تمرین استقلال
جزئیات حضور هانی کرده در تمرین استقلال

 

یک روز پیش از سفر استقلال به مسجد سلیمان، حضور یکی از اوباش معروف تهران در تمرین استقلال جنجال زیادی ایجاد کرد، جنجالی که گفته می شود می تواند باعث برکناری سرپرست و افسر امنیتی استقلال شود.

اما به نظر می رسد این تبعات با چنین برکناری هایی به پایان نمی رسد بلکه با فردی که هانی کرده را به تمرین استقلال آورده نیز قرار است برخورد جدی صورت گیرد. با ورود برخی نهادها و بررسی علت حضور این اوباش تهران ظاهرا مشخص شده یکی از اعضای کادر فنی باعث حضور هانی کرده در تمرین استقلال شده و گفته می شود قرار است با این فرد نیز برخورد جدی صورت گیرد.

مسوولان استقلال معتقدند اگر حواشی این تیم جمع شود، استقلال با قاطعیت قهرمان لیگ برتر می شود به همین دلیل هم تصمیم دارند با هرکسی که باعث ایجاد حاشیه می شود به شدت برخورد کنند.

عکس های هانی کرده با بازیکنان استقلال

عکس های هانی کرده با بازیکنان استقلال
عکس های هانی کرده با بازیکنان استقلال

 

علیرضا نیکبخت عکسی از خودش کنار هانی کرده و محمود فکری سرمربی استقلال در تمرین امروز آبی پوشان منتشر کرد.

مطالب مرتبط:

به گزارش طرفداری، حضور علی نیکبخت در تمرین استقلال به جای حضور در تمرین چوکا به اندازه کافی عجیب بود اما حالا نیکبخت با انتشار یک استوری از حاشیه این حضور، ماجرا را عجیب تر هم کرده است.

عکس هانی کرده با قایدی
عکس هانی کرده با قایدی

 

عکسی که نیکبخت از حاشیه حضورش در تمرین امروز استقلال منتشر کرده، او را کنار محمود فکری و هانی کرده نشان می دهد. هانی کرده که زمان حضور علیرضا منصوریان در استقلال رابطه خوبی با سرمربی وقت این تیم داشت و اغلب بازی ها روی سکو و اکثر تمرینات کنار زمین حضور داشت، حالا کنار محمود فکری دیده می شود.

البته قبل از آن که نیکبخت عکس سه نفره اش با هانی کرده و محمود فکری را به اشتراک بگذارد، این شخص در صفحه شخصی اش سه عکس از حضور خود در تمرین استقلال منتشر کرده بود.

عکس هانی کرده با محمود فکری
عکس هانی کرده با محمود فکری

 

عکس هایی که او را کنار مهدی قائدی، محمود فکری و نیکبخت نشان می دهد. نکته حالب این تصاویر جدا از جمله "ما همه جوره پشتتیم" که کنار عکس او و فکری منتشر شده، شوخی هانی کرده با مهدی قائدی است که مقابل دوربین از او پرسیده "گل می زنی یا نه؟"

در این روزهایی که سازمان لیگ اصرار دارد تیم ها پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند و لیگ را هم به دردسر نیندازند، حضور افراد متفرقه در تمرین استقلال عجیب به نظر می رسد.

نکته عجیب تر این است که بازیکنان استقلال در حضور اعضای کادرفنی و سرپرستی، نفر به نفر سراغ مهمان ویژه تمرین می آیند و به او خوش آمد می گویند. در فیلمی که از این حضور منتشر شده خبری از ماسک و رعایت پروتکل ها هم نیست!

جزئیات اخراج پرویز مظلومی به خاطر هانی کرده

پرویز مظلومی، سرپرست تیم فوتبال استقلال به دنبال حضور هانی کرده یک فرد غیرمرتبط با ورزش در یکی از تمرینات استقلال با انتقاد‌های زیادی روبرو شد.

پس از این اتفاق، کمیته انضباطی خواستار توضیح باشگاه استقلال در این زمینه شده است. هیئت مدیره استقلال نیز تا پیش از آغاز جلسه امروز (چهارشنبه) تصمیم به برکناری مظلومی گرفته است. جلسه هیئت مدیره استقلال در حال حاضر آغاز شده است که یکی از تصمیم‌گیری‌ها در رابطه با ادامه فعالیت مظلومی با استقلال است.

آنچه مشخص است مظلومی تا این لحظه برکنار شده است، مگر اینکه به یکباره هیئت مدیره بخواهد تصمیم دیگری بگیرد یا حداقل تا نیم فصل اجازه حضور مظلومی روی نیمکت را بدهد.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علی اکبر رضایی

فیلم حضور هانی کرده در تمرین استقلال