دوشنبه, ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷

بازیگر نقش امیر علی در سریال بیگانه ای با من است کیست؟

بازیگر نقش امیر علی در سریال بیگانه ای با من است کیست؟
فصل دوم سریال «بیگانه ای با من است» مدتی است که روی آنتن شبکه دو رفت، در ادامه به معرفی بازیگر نقش امیر علی در بزرگسالی می پردازیم.

تیتربرتر؛ سریال بیگانه ای با من است از جمله سریال های پر بازدید در فصل آن بود که مخاطبین زیادی را در فصل اول به خود جذب کرد یکی از بازیگرانی که به تازگی به این فصل اضافه شده شهنام شهابی است که در نقش بزرگسالی امیر علی بازی می کند که ما به معرفی آن می پردازیم.

بیوگرافی بازیگر نقش امیر علی در سریال بیگانه ای با من است

بیوگرافی بازیگر نقش امیر علی در سریال بیگانه ای با من است
بیوگرافی بازیگر نقش امیر علی در سریال بیگانه ای با من است

 

شهنام شهابی متولد 17 اردیبهشت1361 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته ادبیات نماشی از دانشگاه آزاد بوشهر است،

ازدواج شهنام شهابی

شهنام شهابی و همسرش
شهنام شهابی و همسرش

 

شهنام شهابی ازدواج کرده و متأهل است و علاوه بر بازیگری خوانندگی رو هم به جد پیگیری میکند، تجربه حضور در رادیو دارد و طرفدار آبی است.

او در آخرین روز های سال 94 خبر ازدواج خود در 8 بهمن 94 را رسانه ای کرد.

در شبکه اجتماعی اش نوشت : آخرین پست سال 1394، چه زیباست کسی را دوست داشتن با او عشق را ساختن، چه زیباست برای کسی سرودن او را بعد از خدا ستودن، چه زیباست با عشق زندگی ساختن عشق را یافتن و تا ابد با او ماندن.. ما هم متاهل شدیم 94.11.8

شروع فعالیت شهنام شهابی

شهنام شهابی در روزگار جوانی
شهنام شهابی در روزگار جوانی

 

شهنام شهابی، بازیگری رو در 8 سالگی شروع کرد، در سال 1373 اولین بار در فیلم گاو به کارگردانی کیانوش عیاری وارد عرصه هنر شد، می گویددر این سن کمی خجالت می کشیدم و اعصابم خورد می شد.

او در این سال ها حضور پر رنگی در تلویزیون و سینما نداشته، شاید شاخص ترین کار او را بتوان سریال تاوان و خانه ای در تاریکی نام برد.

شهنام شهابی، در عرصه رادیو هم کار کرده ام ، 6 سال پیش یکی از دوستانم به من پیشنهاد خوانندگی داد و گفتم من از خوانندگی چیزی نمی دانم ولی رفتم و یه کاری را خواندم و استقبال خوبی از آن شد چند کار پشت سر هم کار کردم و درگیر موسیقی شدم.

ساز تخصصی اش هم کیبورد است.

بازی شهنام شهابی در نقش امیر علی سریال بیگانه ای با من است

بازی شهنام شهابی در نقش امیر علی
بازی شهنام شهابی در نقش امیر علی

 

شهنام شهابی بازیگر جوان در فصل دوم سریال بیگانه ای با من است در نقش امیر علی در کنار بازیگرانی همچون شبنم قلی خانی، پژمان بازغی و .. بازی می کند.تجربه متفاوت و تازه شهنام شهابی است. او در این سریال نقش پسری را بازی می کند که ابتدا از هویت خودش بی اطلاع است و در طول سریال با چالش های گوناگونی مواجه می شود

معرفی سریال بیگانه ای با من است

بهروز مفید تهیه کننده سریال «بیگانه ای با من است» گفت: تصویربرداری فصل دوم این سریال به کارگردانی آرش معیریان این روزها در تهران و منطقه احمد آباد مستوفی در لوکیشن های داخلی و خارجی ادامه دارد.

وی ادامه داد:تا الان هشتاد درصد از کل تصویربرداری این سریال انجام شده است و تصویربرداری تا مهرماه به پایان می رسد. تصویربرداری این سریال در شهرک سینمایی به پایان رسیده است و به احتمال فراوان این سریال از پاییز روی آنتن شبکه یک می رود. از بازیگران فصل قبل تا به حال شبنم قلی‌خانی در فصل جدید و با گریمی متفاوت به ایفای نقش پرداخته است. همچنین شهنام شهابی از بازیگران جدید این سریال به شمار می‌رود.

مطالب مرتبط:

بررسی فصل اول و دوم سریال بیگانه ای با من است

 شهنام شهابی بازیگر نقش امیر علی
شهنام شهابی بازیگر نقش امیر علی

 

فصل اول این سریال در قالب ۳۵ قسمت توسط احمد امینی و فصل دو آن در ۱۵ قسمت را آرش معیریان کارگردانی کرده است. 

از بازیگران فصل اول این سریال می توان به: شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه و ... اشاره کرد.

فصل ابتدایی مجموعه تلویزیونی «بیگانه ای با من است» در لوکیشن هایی نظیر خیابان جمهوری، بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی، لوکیشن‌های داخلی و خارجی و شهرک سینمایی غزالی و بوشهر و شیراز مقابل دوربین رفت.

 داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

این سریال شامل چند فصل و چند قسمت است ؟

این سریال به کارگردانی احمد امینی در روزهای ابتدایی تابستان ۹۸ وارد مرحله تولید شد و با اینکه در چند فصل و اوج شیوع کرونا ساخته شد، اما زمان تولید آن یک سال و نیم به طول انجامید.

 این سریال علاوه بر تهران، شهرک سینمایی غزالی، در کرج، شیراز، بوشهر نیز مقابل دوربین رفت، بخشی از قصه بیگانه ای با من است، در دهه ۶۰ و بخشی از آن در دهه ۷۰ و ۹۰ میگذرد، بنا بر این این سریال در سه فصل داستانی و البته به هم پیوسته تهیه و تولید شده است.

فصل اول در ۳۳ قسمت و فصل دوم در دو بخش دهه ۷۰ و دهه ۹۰ در ۱۴ قسمت تهیه شده است، روایت قصه این سریال در دهه ۶۰ می گذرد و در بخش های گروه تولید محدودیت هایی داشتند اما به علت داستان این سریال، می بایست قصه در این دهه روایت می شد.

از آنجا که دو فصل این سریال در دو برهه زمانی متفاوت به تصویر کشیده شده است، به همین دلیل هر کدام از این فصل ها توسط یک کارگردان ساخته شده است، احمد امینی کارگردانی فصل یک و آرش معیریان کارگردانی فصل دو را به عهده دارد.

مجموعه کارهای شهنام شهابی

مجموعه کارهای شهنام شهابی
مجموعه کارهای شهنام شهابی

 

فیلم های سینمایی شهنام شهابی

  • شیش و بش (۱۳۸۹)
  •  جنایت و جنحه (۱۳۸۴)
  •  بی تو تنهایم (۱۳۸۰)
  •  از کنار هم می‌ گذریم (۱۳۷۹)
  • آقای رئیس جمهور (۱۳۷۹)
  •  ابراهیم (۱۳۷۵)
  • تعطیلات تابستانی (۱۳۷۴)
  • شاخ گاو (۱۳۷۴)

سریال های شهنام شهابی

سریال های شهنام شهابی
سریال های شهنام شهابی

 

  •  پرستاران (1395)
  •  پنجره (۱۳۹۰)
  •  پنج کیلومتر تا بهشت (رمضان ۱۳۹۰)
  •  تاوان از شبکه سه (۱۳۸۹)
  • خانه‌ ای در تاریکی
  •  جوانی (۱۳۸۰)
  •  این زمینی‌ ها (۱۳۷۹)
  • بگذار آفتاب برآید (۱۳۷۸-۱۳۷۷)
  •  بازگشت به خانه (۱۳۷۶-۱۳۷۵)

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: مریم بالوی فیلی