پنج شنبه, ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۰۶

ماجرای ابتلای علی انصاریان به کرونا+عکس

ماجرای ابتلای علی انصاریان به کرونا+عکس
علی انصاریان مهمان برنامه مهرداد میناوند هم کرونا به کرونا مبتلا شد.

به گزارش تیتربرتر؛ علی انصاریان دیگر پیشکسوت پرسپولیس که سابقه بازی کردن در استقلال را هم دارد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری شده و ظاهرا وضعیت او هم مناسب نیست.

جزئیات ابتلای علی انصاریان به کرونا

جزئیات ابتلای علی انصاریان به کرونا
جزئیات ابتلای علی انصاریان به کرونا

 

همانطور که روز گذشته نوشتیم علی انصاریان دیگر پیشکسوت پرسپولیس که میهمان ویژه برنامه دربی اپلیکیشن پرسپولیس در روز دربی و با اجرای میناوند بود، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان فرهیختگان واقع در شمال غرب تهران بستری شده است. 

آخرین وضعیت جسمی علی انصاریان بعد ابتلا به کرونا

پست های علی انصاریان در فضای مجازی
پست علی انصاریان در فضای مجازی

 

پیگیری‌ها نشان می‌دهد در حاشیه ویژه‌برنامه دربی که با اجرای میناوند و حضور علی انصاریان ضبط شد هر دو به کرونا مبتلا شدند.


صبح روز گذشته میناوند اصلا شرایط مناسبی نداشت، اما حالا وضعیت جسمانی او پایدارتر شده و پزشکان با امیدواری زیادی در مورد سلامتی وینگر چپ سابق تیم ملی حرف می زنند.


در مورد علی انصاریان از صبح امروز شرایط وخیم‌تر شده و او به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده است.

یکی از نزدیکان انصاریان در مورد آخرین شرایط او اینطور توضیح داد:«  اول صبح با اکسیژن خوب بود ولی به یکباره سطح اکسیژن پایین آمد و پزشگان علی را به بخش مراقبت‌‍‌‎های ویژه منتقل کرده‌اند.»

او در مورد شرایط فعلی علی انصاریان گفت:« الان در بخش مراقبت های ویژه و زیر دستگاه است. برای ایشان چند آمپول تجویز کرده‌اند و دنبال این هستیم تا آمپول هایی که خواسته اند را برای پزشکان فراهم کنیم.»‌

بیوگرافی علی انصاریان از فوتبال تا بازیگری

پست علی انصاریان در فضای مجازی
پست علی انصاریان در فضای مجازی

 

علی انصاریان (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران) بازیکن بازنشسته فوتبال، بازیگر و مجری ایرانی است.

علی انصاریان فوتبال خود را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع‌کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس رفت. در سال۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم‌بازی نکرد.

وی سابقه بازی در تیم‌های دیگر چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا،استقلال اهواز،شاهین‌ بوشهر،استیل‌آذین وگسترش فولاد را نیز داراست.علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ایی فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

مطالب مرتبط:

حواشی علی انصاریان

پست علی انصاریان در فضای مجازی
پست علی انصاریان برای پدرش در فضای مجازی

 

اظهارات علی انصاریان در برنامه ویتامین ۳

انصاریان در دی ماه ۹۱ در برنامه زنده تلویزیونی «ویتامین ۳» در شبکه ۳ سیما به همراه مادرش حاضر شد. وی در بخشی از اظهاراتش انتقال به استقلال پس از سال‌ها حضور در پرسپولیس را بزرگ‌ترین اشتباه زندگی خود عنوان و تأکید کرد شرایطی به‌وجود آمد که مجبور به این کار شد.

حواشی علی انصاریان در برنامه زابیواکا

عکس علی انصاریان
عکس علی انصاریان

 

حواشی اصلی برنامه مربوط به علی انصاریان است که در بخشی از برنامه به نام «سخن بزرگان» با خواندن اشعاری از ترانه‌های خوانندگان «لس آنجلسی»، همواره حواشی زیادی ایجاد کرده‌است که گفته می‌شود این عملکرد او در ده روز اجرا باعث دریافت ۱۴۰ تذکر از سمت سازمان صداو سیما شده‌است. یکی از این خواننده‌ها شهرام شب‌پره بود که شوخی انصاریان با یکی از ترانه‌هایش موجب اعتراض و واکنش از سوی او شد.

یکی از قسمت‌های ماجراساز این برنامه نام بردن مهمان خارجی برنامه از گوگوش به عنوان خواننده مورد علاقه‌اش بود. واکنش مجریان برنامه علی انصاریان و مجید یاسر به این اتفاق باعث شد تا کلیپ‌های این قسمت از برنامه از پربازدیدترین کلیپ‌های صفحات مجازی باشد.

این ماجرا تا جایی پیش رفت که شایعاتی در مورد ممنوع‌التصویر شدن هر دو مجری در فضای مجازی منتشر شد که با حضور مجدد آن‌ها در برنامه تکذیب شد.

حواشی علی انصاریان در برنامه ورزشگاه

پست علی انصاریان در فضای مجازی
پست علی انصاریان در فضای مجازی

 

علی انصاریان در اواخر سال نود هفت در شبکه تهران مجری برنامه ورزشگاه شد.این برنامه که به دلیل جام ملت های آسیا شکل گرفته بود قرار شد که با اجرای انصاریان ادامه یابد.انصاریان در یکی از قسمت های این برنامه ادای یکی از مجریان افغانستانی را در آورد و مجبور شد چند روز بعد عذر خواهی کند.بعد از این اتفاق انصاریان به طرز نامعلومی دیگر در برنامه ورزشگاه دیده نشد.

پایگاه خبری تیتربرتر برای علی انصاریان آرزوی سلامتی و بهبودی دارد.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: علی اکبر رضای