سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹ ۱۹:۰۰
مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک در بازدید وزیر اقتصاد خبر داد:

رشد بی سابقه ۳۶ درصدی سود عملیاتی بهپاک

مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک در بازدید وزیر اقتصاد خبر داد:
مدیرعامل صنعتی بهپاک با اشاره به قدمت این شرکت گفت: در شرایط اعمال تحریم‌های ظالمانه بر کشور، بالاخص شرکت‌های تحت پوشش توسعه صنایع بهشهر، رشد بی سابقه ۳۶ درصدی سود عملیاتی نسبت به سال مالی گذشته را داشته ایم.

به گزارش تیتربرتر؛ امیر حمزه توسلی مدیرعامل صنعتی بهپاک در نشست رفع موانع تولید این شرکت در دیدار با وزیر اقتصاد با اشاره به قدمت پنجاه و دوساله شرکت، گفت: این شرکت، یکی از بزرگترین شرکت‌های روغن کشی کشور است که بالغ بر ۵۰۰ هزار تن در سال ظرفیت روغن کشی از دانه‌های روغنی را به عهده دارد.

وی روغن خام، پروتئین سویا انسانی، کنجاله به عنوان مواد اصلی غذای دام و طیور و لسیتین را از جمله محصولات این شرکت عنوان کرد و گفت: با دستور کار قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید، امروز با اقتدار و افتخار اعلام می‌کنیم سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ را علیرغم محدودیت در شرایط اقتصادی و ارزی و تحریم‌ها و سایر محدودیت‌های حاکم بر کشور با رشد بی سابقه‌ای در زمینه سودآوری در تاریخ حیات این شرکت به پایان رساندیم. این در حالی است که شرکت بهپاک تندیس طلایی ملی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را نیز دریافت کرد.

مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک ادامه داد: در شرایط اعمال تحریم‌های ظالمانه بر کشور، بالاخص شرکت‌های تحت پوشش توسعه صنایع بهشهر، رشد بی سابقه ۳۶ درصدی سود عملیاتی نسبت به سال مالی گذشته را داشته ایم. همچنین ۴۶ درصد از بودجه ۶ ماهه عقب بودیم و در ۶ ماهه دوم علاوه بر جبران این عقب ماندگی ۱۰۰ درصد بودجه ۶ ماهه دوم را محقق و ۳۰ درصد اضافه بر کل بودجه پیش بینی شده سال مالی ۱۳۹۹ را محقق کردیم، و با افتخار باید بگویم که امروز ۲ کارخانه دام و طیور و تصفیه روغن را از محل اعتبارات شرکت بهپاک و مشارکت سرمایه گذار در دست اقدام داریم.