سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹ ۱۹:۰۶

ماجرای محرومیت سنگین پرسپولیس در لیگ بیستم+جدول لیگ برتر

ماجرای محرومیت سنگین پرسپولیس در لیگ بیستم+جدول لیگ برتر
پرسپولیس در صورت پرداخت نکردن بدهی خود محروم می شود.

به گزارش تیتربرتر؛ باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۵۲۲ هزار یورو تا پنجم فوریه میلادی (۱۷ بهمن ماه) پرداخت کند در غیر این صورت از حضور در سه پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو محروم می‌شود.

جزئیات محرومیت سنگین پرسپولیس

جزئیات محرومیت سنگین پرسپولیس
جزئیات محرومیت سنگین پرسپولیس

 

 دادگاه عالی ورزش پس از بررسی لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس در قبال طلب ۴۷۵ هزار یورویی ماریو بودیمیر، محکومیت این باشگاه را تایید کرد تا علاوه بر این پول بابت هر سال تاخیر در پرداخت آن جریمه ۵ درصدی نیز در نظر بگیرد.

بنابر این حکم، باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۵۲۲ هزار یورو تا پنجم فوریه میلادی (۱۷ بهمن ماه) پرداخت کند در غیر این صورت از حضور در سه پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو محروم می‌شود.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بخش حقوقی خواست تا با بودیمیر ارتباط برقرار کرده و از او تخفیف گرفته یا مجوز پرداخت اقساطی طلب او را دریافت کنند.

مهاجم پیشین کروات سرخپوشان نیز که در مدت زمان حضور پنج ماهه خود کمترین تاثیر را در پرسپولیس داشت نه تنها هنوز تخفیفی بابت دریافت طلب خود نداده بلکه حاضر به دریافت اقساطی این مبلغ هم نشده است.

باشگاه پرسپولیس نیز هیچ پولی برای پرداخت طلب نزدیک به ۱۶ میلیارد تومانی بودیمیر ندارد تا سرخپوشان بار دیگر در آستانه محرومیتی سنگین از سوی فیفا قرار بگیرند.

سمیعی همچنان در تلاش است تا نظر بودیمیر را برای دریافت اقساطی مطالبات خود جلب کند اما هنوز با نظر مثبت این بازیکن کروات مواجه نشده است.

مطالب مرتبط:

پرسپولیس با سه تساوی به مصاف دربی رفت

جدول لیگ برتر بعد تساوی پرسپولیس با سپاهان
جدول لیگ برتر بعد تساوی پرسپولیس با سپاهان

 

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در دیدار معوقه از هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

شاگردان گل محمدی با این تساوی ۱۱ امتیازی شدند و در رده دهم باقی ماندند.

سپاهان هم با این تساوی ۱۵ امتیازی شد و تا رده پنجم صعود کرد.

در دیگر دیدار امروز ذوب آهن دو بر یک مغلوب تراکتور شد تا قرمزپوشان تبریزی ۱۶ امتیازی شوند و تا رده سوم صعود کنند.

پیکان هم در تقابل با نساجی مازندران دو بر یک پیروز شد تا شاگردان تارتار هم با ۱۶ امتیاز به رده چهارم برسند و در کورس با تراکتور قرار گیرند.

در صدر جدول رده بندی استقلال با ۱۸ امتیاز صدرنشین است و صنعت نفت آبادان با همین تعداد امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر دوم است.

گل‌محمدی در مورد دیدار دربی دوشنبه هفته آینده مقابل استقلال گفت: دربی همیشه جذابیت‌های خودش را دارد و قطعا گرفتن سه امتیاز در دربی هدف اصلی ما خواهد بود. ان‌شاالله یک بازی تماشاگرپسند و خوب باشد و باید خودمان را برای آن بازی آماده کنیم.

هفته دهم لیگ برتر دیروز با انجام ۴ بازی پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم استقلال توانست با کسب سه امتیاز خانگی مقابل آلومینیوم اراک صدر نشینی خودش را حفظ کند. صنعت نفت آبادان نیز با پیروزی خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان با استقلال هم امتیاز شد، اما به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت.

شهرخودرو با پیروزی مقابل سایپا ۱۲ امتیازی شد و به رده هشتم رسید و فولاد نیز با توقف خانگی مقابل مس رفسنجان در رتبه چهارم قرار گرفت.

نکته عجیب این جدول، اما اختلاف پرسپولیس، قهرمان ۴ دوره اخیر لیگ برتر، با صدر جدول است؛ شاگردان گل محمدی که در مقایسه با سایر تیم‌های لیگ بازی‌های کمتری انجام داده اند فعلا با ۱۰ امتیاز در میانه‌های جدول جا خوش کرده اند و با صدر جدول که در اختیار استقلال است ۸ امتیاز فاصله دارند. در طول فصول گذشته چنین فاصله‌ای بین پرسپولیس و صدر جدول بعید بوده است.

استقلال با پیروزی به مصاف دربی رفت

استقلال با پیروزی به مصاف دربی رفت
استقلال با پیروزی به مصاف دربی رفت

 

آبی پوشان پایتخت ذیروز در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفتند و موفق شدند دو بر صفر پیروز شوند. این برد جدا از اینکه استقلال را به صدرجدول رساند اما از این جهت که قبل از دربی تهران بود برای این تیم اهمیت ویژه‌ای داشت.

نکته مهم درباره استقلال این است که اعضای این تیم بدون محروم به دیدار حساس آینده رسیدند. در جریان بازی امروز هیچ بازیکنی از استقلال کارت قرمز دریافت نکرد. همچنین آرش رضاوند که تنها بازیکن 3 اخطاره استقلال محسوب می‌شد هم در اواسط نیمه دوم وارد زمین شد. او اما هیچ کارت زردی دریافت نکرد تا آبی ها بدون تلفات به مسابقه با پرسپولیس برسند.

این در حالی است که بازیکنان مصدوم استقلال هم برگشته اند و آبی ها اگر طی روزهای آینده مصدوم ندهند با نفرات کامل مقابل پرسپولیس صف آرایی خواهند کرد.

آنچه دیگران می خوانند:

گزارش از علی اکبر رضایی