شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹

خدمات ویژه بیمه پارسیان در ایام شیوع کرونا

خدمات ویژه بیمه پارسیان در ایام شیوع کرونا
بیمه پارسیان به عنوان یکی از توانمند‌ترین شرکت‌های بیمه خصوصی کشور توانسته عملکرد خوبی در بهبود نقدینگی و افزایش وصول مطالبات داشته باشد.

به گزارش تیتربرتر؛ شرکت بیمه پارسیان، شرکتی است که در عرصه ملی، متخصص پذیرش پروژه‌های بیمه‌ای بزرگ بوده و دارای اعتبار منطقه‌ای و قابلیت حضور جهانی می‌باشد. این شرکت با برخورداری از سازمانی یادگیرنده، فن‌آوری‌های پیشرفته و کارکنانی خلاق و متعهد، با ارائه بهترین خدمات و متناسب‌ترین قیمت‌ها، موجب رضایت مشتریان خود می‌گردد. این شرکت با استفاده از این توانمندی‌ها، بیمه‌گر برگزیده کشور و بزرگ‌ترین شرکت بیمه به لحاظ حق بیمه جذب شده در سطح کشور بوده و دارای بالاترین میزان سودآوری در میان شرکت‌های بیمه، برای سهام‌داران خود می‌باشد.

بر این اسسا  توسعه و گسترش آرامش و امنیت خاطر برای جامعه از طریق ارائه خدمات بیمه‌ای متمایز به اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از کشور برای پوشش ریسک‌ها و جبران خسارت‌ها و حضور فعال در بازارهای سرمایه‌ای و مالی برای تأمین سودآوری مطمئن با رشد مستمر جهت دستیابی سهامداران به بازدهی مناسب  از مهمترین ماموریت ها و اولویت های کاری این شرکت بیمه ای به شمار می آید.

بیمه پارسیان پیشرو در ارایه خدمات هوشمند

در علم مشتری مداری نوین در دهه های اخیر، کیفیت تنها رضایت مندی مشتری تلقی نمی شود، بلکه عمل به تعهدات در وقت مقرر از دیگر آیتم های مهم در جلب رضایت مشتری است.

سرمایه گذاری روی تخصص نیروهای متخصص و کیفیت بالای عملکرد پرسنل آموزش دیده، دیدگاه مشتری محور و تأکید بر کیفیت خدمات ارایه شده از نقاط قوتی است که بیمه پارسیان بر اساس آن استوار شده و همینطور شفافیت قرارداد های بیمه ای فی مابین را نیز به این خصوصیات اضافه کنید.

خدمات بیمه پارسیان نشان از هوشمندی در مشتری مداری است و طرح تخفیفات بیمه های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال مأموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگلبانی، فروش بیمه های مسئولیت ویژه هیئت مدیره ساختمان های مسکونی و همینطور جشنواره فروش طرح آرامش که مربوط به بیمه های آتش سوزی می باشد، از جمله این طرح ها است و نشان از نگاه جامع بیمه پارسیان به نیازمندی جامعه دارد.

در بیمه پارسیان سیستم یکپارچه مدیریت خدمات و مشتریان با کیفیت مطلوبی به حدی کارآمد عمل نموده که توانسته فرآیندهای بروکراتیک اداری را کوتاه تر نماید. اقرار بیمه شدگان به خوبی گویای این موضوع توسط بیمه پارسیان است. تمامی این افراد بعد از دریافت خدمات بیمه ای به صورت باورنکردنی از کیفیت این خدمات شگفت زده شده اند و این سطح از مطلوبیت برای آن ها ارزشمند و قابل تقدیر است.

در علم مشتری مداری نوین در دهه های اخیر، کیفیت تنها رضایت مندی مشتری تلقی نمی شود، بلکه عمل به تعهدات در وقت مقرر از دیگر آیتم های مهم در جلب رضایت مشتری است و این موضوع از ویژگی های شاخص بیمه پارسیان است.  معدود شرکت هایی در ایران هستند که به این نکات ظریف توجه دارند، این روند را عرفا به نام Customer Satisfaction  می نامند، پیش از بیمه پارسیان بسیاری از شرکت های خارجی فعال در ایران به این استراتژی سازمانی عمل می کردند، اما بیمه پارسیان با افتخار از نخستین بیمه گرانی است که این استراتژی نوین سازمانی را در کالبد سیاست های مشتری محورش دمیده است.

خدمات ویژه بیمه پارسیان در ایام شیوع کرونا

این شرکت همچنین در راستای ارایه خدمات بهتر در زمان شیوع بیماری کرونا و با توجه به کاهش درآمد طرح های مختلفی را به منظور تسهیل در امور بیمه گذاران به اجرا گذاشته است از جمله این طرح ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

در حوزه بیمه های مسئولیت؛ این شرکت تخفیفات ویژه ای برای اصناف پرخطر فعال در شرایط شیوع بیماری کرونا به ویژه کادر درمانی کشور در نظر گرفته شده است که جزییات طرح ها به شرح ذیل اعلام شده است:

  •  به پاس قدردانی از زحمات و فداکاری های جامعه درمانی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا به منظور تکریم از  کادر درمان، پرسنل اداری و اجرایی واحدهای درمانی به ویژه پرستاران، با ارایه تخفیفات ویژه در طرح فروش ویژه کادر درمانی بیمارستان ها، درمانگاه ها و کلینیک ها برای مدافعان سلامت کشور
  • به منظور تکریم و جلب رضایت مشتریان با توجه به شیوع بیماری کرونا با ارایه تخفیفات ویژه‌ای در طرح فروش ویژه اصناف پرخطر برای خریداران بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان و اشخاص ثالث
  •  به منظور حمایت از جامعه مهندسین کشور با ارایه تخفیفات در طرح فروش ویژه مسئولیت مدنی حرفه ای برای مهندسین ناظر، طراح و محاسب

در حوزه بیمه های عمر و سرمایه گذاری نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا و جلب رضایت مشتریان و بیمه گذاران، پوشش درمان بیماری کرونا ارایه گردیده است. در این راستا و به نقل از مدیریت بیمه های عمر انفرادی، شرکت بیمه پارسیان برای کلیه بیمه شدگان بیمه های عمر و سرمایه گذاری که دارای پوشش امراض خاص می باشند (اعم از بیمه شدگان قبلی و جدید)، جبران هزینه های درمانی در صورت ابتلا به بیماری کرونا را تا سقف پوشش امراض خاص (مطابق شرایط اختصاصی آن) تعهد می نماید.  

شرکت بیمه پارسیان همچنین در حوزه بیمه های بدنه خودرو و سایر بیمه نامه ها با رعایت کامل اصول حرفه ای بیمه گری اقدام به ارایه این گونه تسهیلات نموده تا بیمه گذاران و مشتریان بتوانند با خیالی آسوده بیمه نامه های خود را دریافت نمایند.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و بهره برداری از این تخفیفات ویژه به شعب و نمایندگی های بیمه پارسیان در سراسر کشور مراجعه و یا با شماره 8259 تماس حاصل نمایند.

نگاهی به عملکرد بیمه پارسیان در سال 99

طبق گفته امیر مومنی مدیر طرح و برنامه بیمه پارسیان به پول‌نیوز؛ این شرکت در سال ۱۳۹۸، با صدور بیش از ۱.۶۶ میلیون بیمه‌نامه، حق بیمه‌ای بالغ بر ۲۸۵۰ میلیارد تومان را کسب کرده است که این مبلغ نسبت به سال گذشته ۳۸.۵ درصد رشد داشته و حدود ۱۱۲ درصد از اهداف انتظاری شرکت را محقق نموده است. در همین بازه، بیمه پارسیان حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان نیز خسارت به بیمه‌شدگان و زیان‌دیدگان پرداخت نموده است که با وجود افزایش هزینه‌ها در سال‌های اخیر، بهبودی حدود ۱۸.۵ درصد در نسبت خسارت پرداختی شرکت حاصل شده است.

همچنین در سال جاری، روند مثبت عملکرد بیمه پارسیان تداوم داشته است. به نحوی که در ۵ ماهه نخست سال ۹۹، بیش از ۵۷۵ هزار بیمه‌نامه در رشته‌های مختلف بیمه‌ای صادر و حق بیمه‌ای بالغ بر ۱۱۶۰ میلیارد تومان حاصل شده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته حدود ۲۷ درصد رشد داشته است. نسبت خسارت نیز با پرداخت بیش از ۶۶۰ میلیارد تومان خسارت در ۵ ماهه سال ۹۹، با ۸ درصد بهبود به حدود ۵۷ درصد رسیده است.

هدف‌گذاری شرکت در سال‌های اخیر، در جهت بهبود ترکیب پورتفوی، افزایش سهم رشته‌های سودده، بهبود نقدینگی و افزایش وصول مطالبات، کاهش هزینه‌ها و پرهیز از توسعه رشته‌های زیان‌ده بوده است، که با جذب و نگهداری بیمه‌گذاران با ریسک مناسب، عملکرد قابل قبول و شایسته‌ای در این زمینه داشته است.

مهم‌ترین اقدامات و دستاورد‌های بیمه پارسیان طی حدود یک سال و نیم گذشته (۱۳۹۸ و ۱۳۹۹) به شرح زیر می‌باشد:

  • دریافت مجوز افزایش سرمایه شرکت تا ۵۰۰ میلیارد تومان
  • اقدامات ویژه جهت کاهش تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا از جمله ارایه پوشش رایگان درمان بیمه کرونا به بیمه‌شدگان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، فروش ویژه بیمه‌های مسئولیت برای پرستاران و کادر درمانی و نیز سایر اصناف پرخطر، طرح قدردانی از مدافعان سلامت شامل تخفیف در بیمه‌نامه‌های خودرو، آتش‌سوزی و ...
  • کسب عنوان رقابت‌پذیر‌ترین شرکت در صنعت بیمه کشور
  • کسب رتبه ۷۲ از بیست و دومین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI-۱۰۰) توسط سازمان مدیریت صنعتی
  • دریافت سپاس‌نامه بهترین محل برای کار از جشنواره ملی بهره‌وری
  • کسب بالاترین سهم قبولی اتکایی در بین شرکت‌های بیمه خصوصی کشور با تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • استقرار سیستم جدید بیمه‌گری یکپارچه
  • بازنگری ساختار‌های سازمانی شرکت، تشکیل "مدیریت آموزش" و ایجاد ساختار برای واحد‌های سرپرستی مناطق
  • تشکیل و راهبری کمیته محصول و ارایه محصولات جدید مانند بیمه صندوق امانات، بیمه بدنه پیمایشی، بیمه سرمایه‌گذاران خطرپذیر، طرح قلک پشتوانه زندگی، طرح سرمایه‌گذاری بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری در صندوق لوتوس پارسیان و ...
  • اجرای طرح فروش ویژه بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی (طرح آرامش)
  • افتتاح ساختمان جدید شعبه کرمان و شعبه شمال شرق تهران
  • انجام مطالعات، تهیه برنامه جامع عملیاتی و اقدام جهت اخذ مجوز تاسیس شرکت بیمه اتکایی پارسیان
  • کسب سطح یک توانگری مالی در ارزیابی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای ششمین سال پیاپی