دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۰۲

نظر گلوریا هاردی درباره زندگی در ایران

نظر گلوریا هاردی درباره زندگی در ایران
گلوریا هاردی بازیگر دو رگه سریال کیمیا از زندگی نظر خود را درباره ایران گفت.

به گزارش تیتربرتر؛ گلوریا هاردی بازیگر سینما و تلویزیون از مادری ایرانی و پدری فرانسوی در بوردو یکی از شهرهای فرانسه چشم به جهان گشود.وی با ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است.

نظر گلوریا هاردی درباره ایران

{flvremote}https://aspb11.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/f9cc69852ff4b23a97aad024bcd929b313156726-1080p.apt?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjNkMmE5NTViNWM2OWZkOWFkMmEwY2U2NmVkOWU0ZDNmIiwiZXhwIjoxNjA2NzU5MzU1LCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.-25Iobg3YO3kFD_vYL5O2cyYd5pKPLhtwJ6M4jdiODU|https://static.cdn.asset.aparat.com/avt/13156726-2586-b__149025467.jpg{/flvremote}

 

گلوریا هاردی بازیگر خارجی سینمای ایران است که برای اولین بار در سریال کیمیا دیده شد. او همسر ساعد سهیلی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که در چندین فیلم و سریال دیگر نیز ایفای نقش کرد. در ادامه در پرشین وی می خواهیم صحبت های گلوریا هاردی را درباره زندگی اش در ایران برای شما قرار دهیم.

بیوگرافی گلوریا هاردی

بیوگرافی گلوریا هاردی
بیوگرافی گلوریا هاردی

 

گلوریا هاردی متولد ۱۱ بهمن دهه ۶۰ در فرانسه، بازیگر است. فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است، در ایران به کلاس های بازیگر رفته و حالا بازیگر شده و یک همسر مشهور هم در عرصه بازیگری دارد.

گلوریا دورگه ایرانی و فرانسوی متولد شهر بندری بوردو فرانسه است. بزرگ شده شهر پاریس و سوئد می باشد، پدرش فرانسوی و مادرش ایرانی و اصالتا شیرازی است اما می گوید هیچ وقت در خانه مادرم فارسی حرف نزده بود.

شروع بازیگری گلوریا هاردی

گلوریا هاردی در سال ۱۳۹۱ با ساعد سهیلی که به جشنواره فیلم پاریس رفته بود از طریق یک دوست مشترک با هم آشنا شدند و ازدواج کرد و سپس برای زندگی به ایران آمدند. به بهانه صحبت های گلوریا هاردی درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم

کلاس بازیگری گلوریا هاردی در ایران

کلاس بازیگری گلوریا هاردی در ایران
کلاس بازیگری گلوریا هاردی در ایران

 

علاقه اش به بازیگری از فرانسه و چند کلاس کوتاه بازیگری شروع شد. گلوریا از سال ۹۳ با حمایت همسرش در کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کرد و در زمان سریال کیمیا از طریق خانوم حاجیان به این سریال معرفی شد. او در نقش رها در سال ۹۴ به شهرت زیادی در ایران رسید.

مصاحبه جدید گلوریا هاردی

 گلوریا هاردی و همسرش ساعد سهیلی
گلوریا هاردی و همسرش ساعد سهیلی

 

می گوید از اول فوتبالی نبودم، اما گاهی با دوستام می رفتیم و بازی دو تیم پرطرفدار پاری سن ژرمن و بارسلونا را تماشا می کردیم، آن موقع هم فوتبالی نبودم و انرژی بازی من را به استادیوم می کشاند.

پنج سال است در ایران زندگی می‌کنم و به این کشور عادت کرده‌ام، اگر قرار باشد بین ماندن و برگشتن به فرانسه یکی را انتخاب کنم، ایران را انتخاب خواهم کرد. من و همسرم در ایران راحت هستیم، خانواده داریم و کار می‌کنیم. همه ایران را دوست دارم، به شهرهای مختلف مثل شیراز، کاشان، مشهد (شهر همسرم)، اهواز و شهرهای شمالی سفرکرده‌ام  و به نظرم هر شهری از ایران فرهنگ خاص خودش را دارد و انگار کشورهای مختلف را می‌بینی.

مطالب مرتبط:

او اضافه کرد: زندگی در این کشور کمی برایم سخت است اما هر بار یاد می‌گیرم که خودم راهم را پیدا کنم. او در پاسخ به سوال نامداری که همسرش اخلاق بدی هم دارد؟ گفت: ساعد وقتی گرسنه است اصلاً تحمل ندارد، او عاشق قورمه‌سبزی، قیمه و کباب است و در این مدت یاد گرفتم برایش غذای ایرانی درست کنم.

فیلم‌های اصغر فرهادی را دوست دارم

عکس کودکی گلوریا هاردی
عکس کودکی گلوریا هاردی

 

هاردی درباره حضور در تلویزیون گفت: بعد از  «کیمیا»  فیلمی بازی نکردم اما چند ماه پیش در یک تئاتر نقش زنی آمریکایی را داشتم که از شوهر ایرانی‌اش جداشده و مجبور بود به کشورش برگردد.

او درباره علاقه‌اش به بازیگران و فیلم‌های ایرانی هم گفت: طرفدار بازی همسرم و فیلم‌های پدرشوهرم هستم. بازیگر سریال «کیمیا» درباره اینکه شناختی از سینمای ایران دارد؟ اظهار کرد: بله، سینمای ایران را می‌شناسم و فیلم‌های اصغر فرهادی را خیلی دوست دارم.

حس ششم در زندگی

در ادامه این گفت‌وگو آزاده نامداری از هاردی درباره اسرار زندگی‌اش پرسید و  او گفت:  من رازهایی دارم که کسی جز ساعد نمی‌داند، همسرم همه‌چیز را درباره من می‌داند و امیدوارم او هم همه‌چیز را به من بگوید. او ادامه داد: هرگز ساعد را در موقعیتی قرار ندادم که رازی را به من بگوید، گرچه ما سال‌هاست باهم هستیم و الان درباره ساعد حس ششمی دارم و همه‌چیز را می‌فهمم.

فوتبالی نیستم!

گلوریا هاردی درباره علاقه خودش و همسرش به فوتبال  گفت: گاهی با دوستانم در فرانسه  به استادیوم می‌رفتیم و بازی دو تیم پرطرفدار پاری سن ژرمن و بارسلونا را تماشا می‌کردیم، آن موقع هم خیلی فوتبالی نبودم اما انرژی در بازی بود که من را می‌کشاند. او ادامه داد: من هنوز از تیم‌های ایرانی شناخت ندارم، اما ساعد اول استقلالی بود، بعد پرسپولیسی، دوباره استقلالی و الان هم نمی‌دانم طرفدار چه تیمی است.

زن‌های ایرانی مادران و همسران خوبی هستند

هاردی درباره خانم‌های ایرانی اظهار کرد: خانم‌های ایرانی همسران و مادران خوبی هستند، آن‌ها بلدند خانواده‌هایشان را حفظ کنند. او ادامه داد: اگر قرار باشد بین ایران و فرانسه یکی را انتخاب کنم، ایران را انتخاب خواهم کرد، من و همسرم اینجا خیلی راحتیم و خانواده‌ داریم.

زندگی گلوریا هاردی در ایران و فرانسه

عکس کودکی گلوریا هاردی
عکس کودکی گلوریا هاردی

 

از اینکه در ایران زندگی می کنم راضی هستم و ایران را دوست دارم هم ایران خانه من است و هم فرانسه؛ هر دو وطن من هستند اگر روزی تیم ملی ایران و تیم ملی فرانسه بازی کنند، من دوست دارم بازی مساوی شود. اگر در ایران بازی را تماشا کنم، طرفدار فرانسه می شوم و اگر در فرانسه بازی را ببینم، طرفدار ایران خواهم بود.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران میخوانند: