یکشنبه, ۰۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۲۶

ماجرای طلاق آرام جعفری از همسرش!

ماجرای طلاق آرام جعفری از همسرش!
آرام جعفری از همسرش جدا شد.

به گزارش تیتربرتر؛ آرام جعفری، بازیگر سینما و تلویزیون با ارسال پیامی در فضای مجازی خبر از جدایی با همسرش داد.

جزئیات طلاق آرام جعفری از همسرش

جزئیات طلاق آرام جعفری از همسرش
جزئیات طلاق آرام جعفری از همسرش

 

به تازگی خبر طلاق آرام جعفری خانم بازیگر جوان کشورمان رسانه ای شده است.

آرام جعفری اخیرا گفته است : “تمام عزیزان و دوستان آشنایانی که واقعا از کنجکاوی به معرض جنون رسیدن خواستم اطلاع بدم اینجانب آرام جعفری در حال حاضر متاهل نیستم و لطفا بس کنید قضاوت رو زندگی جاریست.”

بیوگرافی آرام جعفری

بیوگرافی آرام جعفری
بیوگرافی آرام جعفری

 

آرام جعفری متولد ۲۲ بهمن‌ماه سال ۵۹ در تهران است، آرام جعفری  تحصیلاتش را در رشته نقاشی به پایان رسانده و همچنین در عالم تئاتر بارها روی صحنه رفته، اولین باری که جلوی دوربین رفت در مجموعه «خارج از حصار» بود و بعدها با مجموعه «میگی نه نگاه کن» مهمان خانه‌ها شد.

خانواده آرام جعفری 

او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود به اسم آرمان دارد و پدرش مدیر کل اداره ی اقتصاد بود که در سال ۱۳۷۶ درگذشت.

وی دانش ‌آموخته رشته نقاشی در دانشکده سوره است و متاهل می باشد. جعفری به شدت به بیزینس (تجارت) علاقه‌ مند می باشد و شنیدن صدای استاد علیرضا افتخاری را دوست میدارد .

مطالب مرتبط:

شروع فعالیت بازیگری آرام جعفری 

ماجرای طلاق آرام جعفری از همسرش!
ماجرای طلاق آرام جعفری از همسرش!

 

او اولین کارش به عنوان بازیگر در سن شانزده سالگی و اجرای یک نمایش تئاتر می باشد و دوره‌ های بازیگری را در کلاس‌ های استاد سمندریان گذرانده و با مجموعه خارج از حصار برای اولین بار جلوی دوربین رفت.

تاریخ ازدواج و طلاق آرام جعفری

تاریخ ازدواج و طلاق آرام جعفری
تاریخ ازدواج و طلاق آرام جعفری

 

آرام جعفری در سال 1394 ازدواج کرد و متاهل شد، اما صاحب فرزندی نشد و به دور از حواشی در کنار همسرش زندگی میکرد. همسر آرام جعفری کمتر در مقابل دوربین قرار میگیرد و تنها در مراسم رسمی مانند جشنواره فجر میتوانیم او را در کنار خانم بازیگر ببینیم. این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در یک گفتگو و در حضور همسرش قول داد که به زودی مادر شود اما آرام جعفری در آذر 99 خبر از جدایی با همسرش داد.

آخرین نظر آرام جعفری درباره ازدواج

«به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم. اولین معیارم برای زندگی، متعهد بودن است. به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند. خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.»

جدیدترین مصاحبه آرام جعفری

جدیدترین مصاحبه آرام جعفری
جدیدترین مصاحبه آرام جعفری

 

زندگی کاری خودم را بیشتر مدیون مرحوم استاد حمید سمندریان، پرستو گلستانی عزیزم، دوستان خوبم شیرین بینا و برزو نیک نژاد می دانم که در دوران نوجوانی ام به من اعتماد کرده اند و باعث پیشرفت من در بازیگری شدند

سعی می کنم گاهی پیاده روی کنم یا وقتم را صرف خواندن کتاب می کنم، کتاب های شعر بسیار می خوانم و اشعار فریدون مشیری، سهراب، فروغ و نیلوفر لاری پور را خیلی دوست دارم. کتاب های متفرقه را هم مطالعه می کنم و عاشق ژانر وحشت هستم و کلا هیجان را دوست دارم.

در پایان گفتنی است آرام جعفری سفیر پیشگیری از اعتیاد و فعال حمایت از حقوق حیوانات نیز میباشد، او همچنین یک گربه خانگی به نام پیشو دارد. او بـه گفته خودش بـه بیزینس بسیار علاقه مند اسـت. همین طور او نقاشی را هم بسیار دوست دارد اما فرصت پرداختن بـه این هنر را مدت زیادی اسـت کـه پیدا نکرده اسـت.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران میخوانند: