پنج شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰

آیا عیسی آل کثیر در لیست پرسپولیس می ماند؟

آیا عیسی آل کثیر در لیست پرسپولیس می ماند؟
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در لیست این تیم باقی ماند.

به گزارش تیتربرتر؛ عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس که با حکم کمیته انضباطی ای اف سی به مدت 6 ماه محروم شد شب گذشته در محل باشگاه حضور پیدا کرد تا قراردادش را فسخ کند اما او در لحظات آخر در فهرست سرخپوشان باقی ماند.

آخرین وضعیت عیسی آل کثیر در پرسپولیس

آخرین وضعیت عیسی آل کثیر در پرسپولیس
آخرین وضعیت عیسی آل کثیر در پرسپولیس

 

عیسی آل‌کثیر که به‌عنوان یکی از خریدهای زودهنگام پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی معرفی شده و در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان رفت، اکنون اقدام به فسخ قرارداد کرده است.

این مهاجم که نمایش فوق‌العاده‌ای در لیگ قهرمانان آسیا داشت، اما پس از دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان و به دلیل خوشحالی گلی که انجام داده بود با محرومیت 6 ماهه مواجه شد، قرار است از لیست خریدها و بازیکنان پرسپولیس در نیم‌فصل اول خارج شود تا سرخ‌پوشان بتوانند به جای او بازیکن بگیرند.

آل‌کثیر لحظاتی قبل وارد باشگاه پرسپولیس شد تا احتمالا قراردادش را فسخ کند و نیم‌فصل اول را بخاطر محرومیت بیرون بنشیند و به این ترتیب در فینال آسیا نیز حاضر نباشد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد با خارج کردن نام آل‌کثیر از فهرست هفت نفره خریدهای نقل و انتقالاتی، شاهین طاهرخانی مدافع سابق استقلال را به خدمت بگیرد.

باشگاه پرسپولیس در صورتی که می توانست شاهین طاهرخانی را جذب کند، قصد داشت عیسی آل کثیر را از فهرست خود خارج کند و سپس در نیم فصل او را به لیست برگرداند اما با ناکامی باشگاه در جذب مدافع فصل گذشته استقلال، فسخ قرارداد عیسی آل کثیر هم منتفی شد.

مطالب مرتبط:

علت عدم حضور شاهین طاهرخانی در پرسپولیس

علت عدم حضور شاهین طاهرخانی در پرسپولیس
علت عدم حضور شاهین طاهرخانی در پرسپولیس

 

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس پس از ترک ساختمان باشگاه در مورد روند نقل و انتقالات در روز پایانی گفت: ما یک روز سختی را داشتیم و باتوجه به این که ۷ سهمیه لیگ برتری و یک بازیکن یعنی آقای مهدی خانی را خریده بودیم، امروز بین دو مورد خاص گیر کرده بودیم؛ عیسی آل کثیر که برای ما زحمت زیادی کشیده و باعث موفقیتمان شده بود و بازیکنی که خواسته های غیرمعقول داشت و با ۴-۵ مدیرعامل مختلف با ما مذاکره می‌کرد.

او اضافه کرد: فکر میکنم حفظ برند پرسپولیس و خرید بازیکن موثر برای ما بااهمیت بود. اگر بخواهیم کاملا شفاف صحبت کنیم، آقای شاهین طاهرخانی درخواست قرارداد کمتر از سه سال را داشت و همچنین این که هر موقع خواست با مبلغ ۱۰۰ هزار دلار جدا شود. من فکر میکنم این یک مورد غیرمعقول بود و بازیکنی که می‌خواهد بیاید در پرسپولیس بازی کند باید بداند در چه جایگاهی قرار می‌گیرد. برند پرسپولیس جایگاه بسیار ارزشمندی است و این که ما بخواهیم با خواسته های خود در روز آخر نقل و انتقالاتی خود را تحمیل کنیم، فکر کنم مناسب نباشد. اما با شرایطی که میخواستیم همخوانی نداشت و ما سعی کردیم که عیسی آل کثیر را در تیم حفظ کنیم و امیدواریم او زودتر به شرایط خودش برگردد و انصاری هم در لیست ماند. مطمئنم این تصمیم در آینده به ما کمک می‌کند و باشگاه پرسپولیس در آینده شرایط خوبی خواهد داشت.

شکوری درخصوص احتمال جذب بازیکن آزاد اظهار داشت: ما سعی می‌کنیم بازیکن آزادی اگر وجود داشته باشد و شرایط خوب باشد، بخریم.

معاون اجرایی سرخ ها در پاسخ به این سوال که چرا انتقال فرجی به سرانجام نرسید عنوان کرد: راجع به گزینه ها نمی‌خواهم صحبت کنم اما ذکر این نکته ضروری است که ما ۷ سهمیه را خریده بودیم و گزینه هایمان با تیم هایشان قرارداد داشتند. فکر کنم طبیعی است که تیمی بازیکنش را الان آزاد نکند و تیم ما هم با همین بازیکنان در مسابقه نیمه نهایی توانستند با بهترین شرایط برنده شوند.

ما باید به بازیکنان خود امید داشته باشیم و از همین فردا با کادرفنی و بازیکنان پردانش و پرقدرت وارد زمین خواهیم شد و از هواداران خواهش دارم که وارد بازی های حاشیه بقیه تیم ها نشوند که این اتفاقات برای این است که تیم ما را به چالش بکشند. امیدوارم هواداران فقط هواداری کنند و انرژی مثبت بدهند و قطعا این تیم پتانسیل این را دارد که موفق شود.

او درباره شرایط مالی باشگاه گفت: شرایط مالی هم انشالله خوب خواهد شد.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند: