دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱

فیلم| ماجرای کشف حجاب ریحانه پارسا در نیمه شب

فیلم| ماجرای کشف حجاب ریحانه پارسا در نیمه شب
ریحانه پارسا، بازیگر ۲۱ ساله و پرحاشیه سینمای ایران بعد از مهاجرت به ترکیه کشف حجاب کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ ریحانه پارسا بازیگر جوان و پر شر و شور و پر حاشیه سینمای ایران که در تلویزیون با سریال «پدر» معرفی شد و با بازی در فیلم سینمایی «خوب بد جلف ۲» شهرتش در پرده نقره ای تکمیل شد اما این مسیر را بر نتابید از ابتدای امسال با ایجاد حواشی مختلف خودساخته به یکی از سلبریتی های فضای مجازی تبدیل شد.

بعد از حواشی طلاق از مهدی کوشکی ، ارتباط با پویان مختاری و پیام های عاشقانه محسن افشانی حالا با کشف حجاب بر سر زبان ها افتاده است.

ماجرای کشف حجاب ریحانه پارسا

ماجرای کشف حجاب ریحانه پارسا
ماجرای کشف حجاب ریحانه پارسا

 ریحانه پارسا بازیگر زن پرحاشیه سینما و تلویزیون ایران بعد از ماجرای مهاجرتش به ترکیه و انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی حالا در اقدامی دست به کشف حجاب زده است.

ریحانه پارسا شب گذشته در ساعت 3 بامداد هنگام لایو اینستاگرام به یکباره کشف حجاب کرد.

{flvremote}https://hw16.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/e69096cc6747fa12734288c6e71be0e426553005-144p.apt?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjRjZTM3YTM5YzkwZDU2YTdmZTYxNmYxODI4YWZlYzdmIiwiZXhwIjoxNjA0MzM1Nzc5LCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.04ekVKYQ4E4Mq9TsWyw7WA_HrnbkwIJo0pLHJb5jN3g|https://static.cdn.asset.aparat.com/avt/26553005-6251-b__246955056.jpg{/flvremote}

 

این بازیگر پرحاشیه در توجیه این اقدام جنجالی خود گفت: البته موهایم زیر 2 سانت است و این کشف حجاب محسوب نمی شود.

تمام حواشی ریحانه پارسا

تمام حواشی ریحانه پارسا
تمام حواشی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر جوانی است که با سریال پدر معروف شد. ریحانه پارسا پس از سریال پدر، با انتشار تصاویری جنجال به پا کرد و دقیقا از همان روزها به جمع چهره‌های جنجالی فضای مجازی وارد شد. ازدواج ریحانه پارسا بامهدی کوشکی نیز حسابی سر و صدا به پا کرد. ازدواجی که البته خیلی زود به جدایی نیز کشیده شد. ریحانه پارسا به تازگی در فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز ایفای نقش داشت.

ماه گذشته خبر طلاق و جدایی و مهدی کوشکی و ریحانه پارسا حواشی بسیاری را به وجود آورد. همان زمان برخی معتقد بودند که این حواشی و شایعات بخاطر جذب فالو و دیده شدن است.

مطالب مرتبط:

و در تازه ترین اقدام گردانندگان شبکه‌های قمار از این قرار است که تصاویر خصوصی ریحانه پارسا توسط امین فردین که خود را خبرنگار معرفی می‌کند منتشر شده است. در این مدت اندک خروج ریحانه پارسا ار ایران، این دومین بار است که امین فردین جنجالی تازه درباره این بازیگر جوان به راه می‌اندازد. امین فردین خبرنگار خود خوانده، پیشتر در صفحه اینستاگرام خود ادعا کرده است که ریحانه پارسا که در حال حاضر در خارج از کشور است، با امیر حسین مرادیان، فرزند سفیر سابق ایران در دانمارک دوست است، کسی که ازدواجش با آناشید حسینی به دلیل ازدواج‌های لاکچری اش پر حاشیه شد.

درباره ریحانه پارسا هم حرف و حدیث زیاد است، گفته می‌شود او نیز با مافیای شرط‌بندی ارتباط پیدا کرده است. البته این ادعا به هیچ عنوان قابل تائید نیست، ریحانه پارسا در صفحه اینستاگرامش پستی منتشر کرده که نشان می‌دهد او برای ساخت فیلم "زمان" به ترکیه سفر کرده است.

دلیل مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه

دلیل مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه
دلیل مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه

ریحانه پارسا، بازیگر ۲۱ ساله سینمای ایران که سال گذشته فیلم کوتاه «شب» را نیز کارگردانی کرده بود، برای مشارکت در ساخت فیلم «زمان» از ایران مهاجرت کرد.

طرح ساخت این فیلم که از ۲ سال پیش توسط پارسا (بر اساس تجربیاتی از زندگی شخصی‌اش) به نگارش درآمده بود، در حال حاضر به مرحله پیش‌تولید رسیده و بزودی در خارج از ایران مقابل دوربین خواهد رفت. زمان را از زندگی شخصی اش و اتفاقاتی که در سینما برایش رخ داده به نگارش درآورده که هم اکنون در مرحله پیش تولید است و مهاجرت او نیز به ساخت این فیلم برمی گردد.

یک کمپانی معتبر فیلم سازی فرانسوی سرمایه گذاری این فیلم را بر عهده گرفته است. گفته می‌شود فیلم با اسامی واقعی افراد ساخته خواهد شد و به نوعی افشاگری در سینمای ایران محسوب می‌شود. پارسا به عنوان بازیگر در فیلم «زمان» حضور نخواهد داشت، برای ساخت این فیلم لوکیشن‌ها در خارج از ایران بازسازی می‌شوند و تعدادی از بازیگران ایرانی در آن ایفای نقش خواهند کرد.

انتشار تصاویر خصوصی ریحانه پارسا توسط امین فردین

انتشار تصاویر خصوصی ریحانه پارسا توسط امین فردین
انتشار تصاویر خصوصی ریحانه پارسا توسط امین فردین

تصاویر خصوصی ریحانه پارسا توسط امین فردین که خود را خبرنگار معرفی می کند منتشر شده است. این به اصطلاح خبرنگار که افشاگری هایی در خصوص زندگی سلبریتی ها انجام می دهد تصاویر ریحانه پارسا را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و مشخص نیست پشت پرده و انگیزه امین فردین از این اقدام چیست و چگونه تصاویر این دختر به دست این فرد رسیده است.

 

گردآورنده: الهام خلیلی خو

آنچه دیگران می خوانند: