پنج شنبه, ۰۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۱:۳۱

ماجرای پیوستن محمد میری به استقلال!

ماجرای پیوستن محمد میری به استقلال!
خبرهایی از پیوستن محمد میری به استقلال به گوش می رسد.

به گزارش تیتربرتر؛ با اینکه استقلال در پست علی کریمی، مهدی مهدی‌پور را جذب کرده و از او به عنوان گزینه اصلی جانشینی کریمی نام برده می‌شود اما انگار محمود فکری به همکاری مجدد با محمد میری هم فکر کرده است. بازیکنی که از شرایطش در گل‌ گهر راضی نیست و قصد جدایی از این تیم را دارد.

جایگزین علی کریمی در استقلال کیست؟

جایگزین علی کریمی در استقلال کیست؟
جایگزین علی کریمی در استقلال کیست؟

 

از دیروز این شایعه درباره خرید جدید گل‌گهر مطرح شده که این بازیکن قصد فسخ قراردادش با تیم کرمانی را دارد تا جانشین علی کریمی در استقلال شود. بازیکنی که اگر چه احتمال تمدید قراردادش با استقلال وجود دارد منتهی گویا مدیران استقلال به این موضوع فکر کرده‌اند که اگر به هر دلیلی امکان همکاری با کریمی فراهم نشد، میری را جانشین او کنند.

در شرایطی که برخی شایعات حاکی از آن است که میری امروز با باشگاه استقلال جلسه خواهد داشت، صحبتهایی هم درباره پیشنهاد سپاهان و تراکتور به بازیکن فصل گذشته نساجی مطرح شده است.

این وسط مدل صحبت سرپرست گل‌گهر به نحوی است که انگار خبر جدایی میری از این تیم را باید جدی گرفت.

حیدر افسری در صحبت با خبرنگار فوتبالی به این نکته اشاره کرده که خبر فسخ قرارداد میری صحت ندارد منتهی تکلیف این بازیکن تا یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد و در صورتی که او بخواهد از گل‌گهر جدا شود و به تیم دیگری برود، باید برای گرفتن رضایتنامه با این باشگاه به توافق برسد.

برگردیم به ماجرای میری و استقلال. باور این خبر کار راحتی نیست چرا که استقلالی‌ها به ادامه همکاری با کریمی خوشبین هستند و صمد مرفاوی هم در مصاحبه‌ای که با یکی از روزنامه‌ها داشته، گفته روی هافبک تیمش به عنوان تکیه گاه حساب کرده است.

از طرف دیگر اگر به هر دلیلی امکان ادامه همکاری استقلال با کریمی میسر نشود، آبی‌ها مهدی مهدی‌پور را در خط میانی جذب کرده‌اند و بعید است نیازی به میری نداشته باشند. ضمن آنکه استقلال فعلا از تمام سهمیه‌های لیگ برتری‌اش استفاده کرده و امکان جذب بازیکن لیگ برتری جدید ندارد.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی محمد میری 

بیوگرافی محمد میری 
بیوگرافی محمد میری 

 

محمد میری (زادهٔ ۱۳ اسفند ۱۳۶۸ - رشت) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک برای تیم باشگاه فوتبال گل گهر در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال پارسه، باشگاه فوتبال سپیدرود و باشگاه فوتبال نساجی مازندران اشاره کرد.

واکنش محمد میری به استقلالی شدنش

واکنش محمد میری به استقلالی شدنش
واکنش محمد میری به استقلالی شدنش

 

این بازیکن در این باره گفت: من با باشگاه گل گهر قرارداد دارم و هر جا بخواهم بروم باید باشگاه گل گهر رضایت بدهد. تابع تصمیم باشگاه هستم و هر تصمیمی آن ها و آقای امیر قلعه نویی برایم بگیرند تابع آن هستم. الان خوشحالم که زیر نظر قلعه نویی کار می کنم و باید ببینم در روزهای آینده چه پیش خواهد آمد. 

شنیده‌ها حاکی از آن است که استقلال مذاکراتی با مدیر برنامه‌های این بازیکن داشته منتهی هنوز میری نتوانسته رضایتنامه‌اش را از باشگاه گل‌ گهر بگیرد و مشغول مذاکره با این باشگاه است و احتمالا تا ۴۸ ساعت آینده تکلیف او مشخص خواهد شد.

گفتنی است میری فصل پیش با پیراهن نساجی دو گل استثنایی از راه دور به استقلال و سپاهان به ثمر رساند.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند: