سه شنبه, ۰۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۳۶

ماجرای رابطه ی پریناز ایزدیار با ساشا سبحانی+فیلم

ماجرای رابطه ی پریناز ایزدیار با ساشا سبحانی+فیلم
امین فردین در استوری های اینستاگرامش از ماجرای رابطه ی پریناز ایزدیار با ساشا سبحانی پرده برداشت.

به گزارش تیتربرتر: ساشا سبحانی در لایو مشترک خود با امین فردین در اینستاگرام گفت که او در گذشته با پریناز ایزدیار و الناز شاکردوست دو بازیگر سرشناس سینمای کشورمان رابطه داشته است.

ماجرای رابطه ی پریناز ایزدیار با ساشا سبحانی

ماجرای رابطه ی پریناز ایزدیار با ساشا سبحانی
ماجرای رابطه ی پریناز ایزدیار با ساشا سبحانی

ساشا سبحانی که یکی از جنجالی ترین شخصیت های اینستاگرامی ایران در خارج کشور است در یک لایو مشترک با امین فردین در پاسخ به سوال این خبرنگار آن ور آبی اعتراف کرد که قبلا با پریناز ایزدیار بازیگر سرشناس سینمای ایران رابطه داشته است.

رفتار های دوگانه ساشا سبحانی

رفتار های دوگانه ساشا سبحانی
رفتار های دوگانه ساشا سبحانی

انتشار عکس های لاکچری از پسر یک سفیر آن هم با وجود دوگانگی از عکس هایی از کربلا و مکه سوریه با عکس های شراب، روابط غیر اخلاقی، کشتی شخصی و ماشین های میلیاردی موجب واکنش منفی مردم نسبت به استفاده او از رانت پدرش شد.

ساشا می گوید : کسانی که دوستان نزدیک من هستند، می‌ دانند که من از 15 سالگی روی پای خودم ایستادم و تا الان از پدرم پول نگرفته‌ ام.

الان هم که دوبی هستم، زیر حمایت پدرم نیستم. همه می‌دانند نه پدرم به من پولی می‌دهد، نه تا به حال از پدرم پولی خواسته ام و نه حمایتم کرده است.

من به خاطر این که قبلا در ونزوئلا زندگی می‌ کردم، آن جا مدرسه رفته‌ و زبان اسپنیش یاد گرفته‌ ام خودم از بچگی پول درآورده ام.

12 سالگی به ونزوئلا رفتیم، 15 سالگی کاملا به زبان اسپنیش مسلط بودم.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی پریناز ایزدیار

بیوگرافی پریناز ایزدیار
بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار (زادهٔ ۸ شهریور ۱۳۶۴) بازیگر و صداپیشه اهل ایران است. او پس از بازی در سریال زمانه ساختهٔ حسن فتحی به شهرت رسید. اولین کار بازیگری وی در فیلم یک مرد، یک شهر است.

ایزدیار در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل زاده شد و پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصهٔ تلویزیون گذاشت. ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرده و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد مؤتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی همکاری داشته‌است. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

او همراه با کامران تفتی و فرزاد حسنی در نمایشنامه خوانی سفر به نهایت دور به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری برای کمک به مؤسسهٔ محک که مخصوص کودکان سرطانی است برنامه‌ای اجرا کردند. آنها تمام پول بدست آمده را به آن مؤسسه واگذار کردند.

رشته تحصیلی

خانوادهٔ او موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد. پدر ایشان یکی از مخالف های سر سخت رشتهٔ وی بود و مایل بود که او رشتهٔ وکالت بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود که او رشتهٔ بازیگری را ادامه دهد.

شروع کار

در سال 1385 برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله فیلم «ماه در سایه» (1388) به کارگردانی سعید ابراهیمی فر، قدم به عرصه ی تلویزیون گذاشت.  ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردان هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب پرور و علیرضا امینی کار کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد.

وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد. 

پریناز برای بازی در فیلم ابد و ی روز موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال 1394 است. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست 9 سیمرغ بلورین (6 سیمرغ در بخش اصلی، 2 سیمرغ -بهترین فیلم و بهترین کارگردانی-در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

صحبت های پریناز ایزدیاز درمورد کودکی اش

پریناز درمورد کودکی خود میگوید:

" در دوران کودکی به شدت شیطان بودم. اغلب اوقات خرابکاری می کردم و روی در و دیوار نقاشی می کشیدم و اصولا کوچه را برای بازی انتخاب می کردم تا به خانه آوردن من، امری مشکل برای خانواده محسوب شود. چون تمام مدت، در حال حرکت بودم و به همراه برادرم فوتبال بازی می کردم. به یاد دارم، در آن زمان، مادرم اجازه نمی داد که ظهرها بیرون بروم و با بچه ها بازی کنم و من را مجبور می کرد که بخوابم، اما متاسفانه هر چه سعی می کردم، خوابم نمی برد، به همین دلیل برای آن که، آن ساعات طی شود، آن قدر از زیر در با دوستانم صحبت می کردم، تا یکی از اعضای خانواده بیدار شود و به من مجوز بیرون رفتن را بدهد " 

آثار سینمایی پریناز ایزدیار

سال نام فیلم نقش کارگردان
۱۳۹۸ سه کام حبس نسیم سامان سالور
۱۳۹۸ مغز استخوان بهار حمیدرضا قربانی
۱۳۹۷ تفریق   مانی حقیقی
۱۳۹۷ لتیان سلما علی تیموری
۱۳۹۷ متری شیش و نیم الهام سعید روستایی
۱۳۹۷ سرخ‌پوست سوسن نیما جاویدی
۱۳۹۶ خوک آنی مانی حقیقی
۱۳۹۶ مقیمان ناکجا   شهاب حسینی
۱۳۹۵ هت‌تریک لیدا رامتین لوافی
۱۳۹۵ تابستان داغ نسرین ابراهیم ایرج‌زاد
۱۳۹۵ ویلایی‌ها خیری منیر قیدی
۱۳۹۴ یک روز به‌خصوص سودابه همایون اسعدیان
۱۳۹۴ ابد و یک روز سمیه سعید روستایی
۱۳۹۳ ۳۶۰ درجه مهتاب سام قریبیان
۱۳۹۳ این سیب هم برای تو شایسته سیروس الوند
۱۳۹۳ استخر مانیا اسماعیل فلاح‌پور
۱۳۹۲ خط ویژه مرجان مصطفی کیایی
۱۳۹۰ ورود آقایان ممنوع سحر رامبد جوان
۱۳۸۹ فال قهوه ترگل فرزاد موتمن
۱۳۸۹ در امتداد شهر خودش علی عطشانی
۱۳۸۶ یک مرد، یک شهر دختر سرهنگ حسن هدایت

آثار تلویزیونی پریناز ایزدیار

 

سال نام فیلم نقش کارگردان توضیحات
۱۳۹۶–۹۷ شهرزاد ۳ شیرین دیوانسالار حسن فتحی نمایش خانگی
۹۶–۱۳۹۵ شهرزاد ۲ شیرین دیوانسالار حسن فتحی نمایش خانگی
۱۳۹۳–۹۴ شهرزاد شیرین دیوانسالار حسن فتحی نمایش خانگی
۱۳۹۱ زمانه ارغوان آذرنیا حسن فتحی شبکه سه سیما
۱۳۹۰ مثل یک کابوس نگار شهرام شاه‌حسینی شبکه یک
۱۳۹۰ پنج کیلومتر تا بهشت مینا علیرضا افخمی شبکه سه سیما
۱۳۹۰ روبیک   مهیار عبدالملکی نمایش خانگی
۱۳۸۹ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد   محمود معظمی شبکه تهران

 

گردآورنده:فرحان مرادی

آنچه دیگران میخوانند:

فیلم افشای رابطه ی پریناز ایزدیار با ساشا سبحانی