چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۰۷:۴۵

جزییات آغاز طرح فروش فوق‌العاده 8 محصول سایپا از امروز

جزییات آغاز طرح فروش فوق‌العاده 8 محصول سایپا از امروز
طرح جدید فروش فوری یا همان فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا از امروز چهارشنبه آغاز خواهد شد.

به گزارش تیتربرتر؛ شرکت خودروسازی سایپا در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله جدیدی از طرح فروش فوق العاده محصولات خود را از روز چهارشنبه 23 مهر ماه 99 اجرا می کند.

جزئیات طرح فروش فوق العاده سایپا

جزئیات طرح فروش فوق العاده سایپا
جزئیات طرح فروش فوق العاده سایپا

گروه خودروسازی سایپا به منضور ایجاد فرصت برابر برای ثبت نام همه متقاضیان و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، از ساعت 14 روز چهارشنبه 22 مهرماه و تنها به مدت 3 روز، فروش فوق العاده محصولات خود را آغاز خواهد کرد و مشتریان می توانند به صورت 24 ساعته با مراجعه به سایت فروش این گروه خودروسازی نسبت به ثبت نام 8 محصول مختلف این شرکت اقدام کنند.

در اطلاعیه سایپا آمده است: به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا می‌رساند، در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

زمان فعال‌سازی این بخشنامه: ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۲۳ (به مدت ۳ روز)

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودرو‌ها حداکثر ۳ ماهه خواهد بود.

بر اساس این گزارش طرح فروش فوق العاده (۳ ماهه) محصولات سایپا از امروز تا روز جمعه مورخ 25-07-99 ادامه خواهد داشت.

آغاز فروش فوق العاده 8 محصول سایپا از امروز

آغاز فروش فوق العاده 8 محصول سایپا از امروز
آغاز فروش فوق العاده 8 محصول سایپا از امروز

در این طرح فروش فوق العاده که از ساعت 14صبح روز چهارشنبه مورخ 99/07/23 (به مدت 3 روز) به صورت شبانه روزی اجرا می‌شود متفاضیان می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا  به آدرس www.saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

بر این اساس مشتریان تنها 3 روز فرصت ثبت نام و شرکت در این طرح فروش را خواهند داشت.

مطالب مرتبط:

در این طرح فروش فوق العاده محصولاتی همچون ساینا رینگ فولادی، تیبا 2 (رینگ فولادی)، تیبا صندوقدار (رینگ فولادی)، سایپا 151 و همچنین خودروی نیسان تک سوز با لاستیک رادیال، نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال، نیسان دوگانه سوز آپشنال با لاستیک رادیال و پادرا پلاس با لاستیک رادیال ثبت سفارش خواهد شد که برای اطلاع از مبلغ تعیین شده برای هر خودرو می توانید به جدول زیر توجه کنید:

فروش فوق العاده 8 محصول سایپا
فروش فوق العاده 8 محصول سایپا

 

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

رنگ خودروهای طرح فروش فوق العاده

براساس اطلایه سایپا؛ برای خودروهای تحویلی ساینا ، تیبا2، تیبا صندوقدار و سایپا 115 رنگ سفید پیش بینی شده است.

همچنین برای خودروهای نیسان آبی و خودروی پادرا رنگ سفید پیش بینی شده است.

اسامی نفرات برگزیده پس از تأیید نهادهای ناظر، در اسرع وقت در سایت فروش اینترنتی سایپا قرار خواهد گرفت. همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد. 

شرایط ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا

شرایط عمومی طبق بخشنامه بدین شرح است:

  1. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.
  2. متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.
  3. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48ماه می باشد.
  4. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.
  5. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.
  6. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.
  7. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.
  8. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.
  9. گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.
  10. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته1 :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته2 :کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبتنام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نکته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد. 

عملکرد سایپا در نیمه نخست امسال

عملکرد سایپا در نیمه نخست امسال
عملکرد سایپا در نیمه نخست امسال

بنابر آمار ارائه شده به بورس، سایپایی‌ها در تولید تیبا تیراژی ۹۹ هزار و ۹۸۱ دستگاهی را در ۶ ماه نخست امسال از خود به جا گذاشته‌اند. این آمار نشان می‌دهد تولید خودروی موردنظر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدودا ۲۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

تیبا تنها محصول تولید سایپا در شهریور بوده و این شرکت ظاهرا هیچ محصول دیگری در این ماه تولید نکرده است. آمارها در مورد پراید اما خبر از حذف تولید این محصول می‌دهند.

طبق آمار، پراید در ۶ ماه نخست امسال تیراژی ۷۴ هزار و ۱۱۶ دستگاهی از خود به جا گذاشته و در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته حدود ۴۳ درصد افت تولید را به خود می‌بیند.

آمارهای ارائه شده به بورس نشان می‌دهد نه سایپا و نه پارس خودرو هیچ‌کدام در شهریور امسال پراید تولید نکرده‌اند تا مشخص شود این خودرو واقعا و برای همیشه حذف شده است.  از تیبا و پراید بگذریم و نگاهی هم به محصولات مونتاژی چینی سایپا و زیرمجموعه‌اش پارس‌خودرو بیندازیم.

بنابر گزارشی که سایپا به بورس داده، این شرکت در ۶ ماه ابتدایی امسال تنها ۱۳ دستگاه آریو را به تولید رسانده است. آمارها همچنین از تداوم توقف تولید این محصول در شهریور ماه خبر می‌دهند و مشخص نیست این توقف دائمی است، یا آریو باز هم به خطوط تولید سایپا بازخواهد گشت. سایپایی‌ها اما همچنان چانگان مونتاژ نمی‌کنند.

بنابر آمار ارائه شده به بورس، این مونتاژی چینی طی ۶ماه نخست امسال جایی در سبد تولیدات سایپا نداشته و به‌نظر می‌رسد برای همیشه از «جاده مخصوص» رفته است. طبق آمار اما پارس‌خودرو در ۶ماه ابتدایی امسال دو هزار و ۴۹۲ دستگاه برلیانس را مونتاژ کرده است.

تولید این تعداد برلیانس در حالی است که طی ۶ماه نخست سال گذشته تیراژ محصول مورد نظر فقط ۸۴ دستگاه بود. با توجه به آمار موردنظر، تولید برلیانس در بازه زمانی تحت بررسی تقریبا ۳۰  برابر شده است. طبق آمار ارائه شده به بورس، پارس خودرویی‌ها تولید کوئیک و ساینا را نیز در شهریور ماه ادامه داده‌اند. در این بین، تیراژ کوئیک به هزار و ۶۷۲ دستگاه رسیده است. صورت‌های مالی سایپا همچنین نشان می‌دهد ساینا تیراژی ۲هزار و ۲۳۴ دستگاهی در ۶ماه ابتدایی سال جاری داشته است. اگر تنها آمار شهریور را ملاک قرار بدهیم، کوئیک و ساینا به ترتیب هزار و ۳۸۵ دستگاه و هزار و ۵۰۴ دستگاه تیراژ داشته‌اند.

گردآورنده: الهام خلیلی خو

آنچه دیگران میخوانند: