سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۱۰

ماجرای جدایی دیاباته پیش از آغاز لیگ بیستم

ماجرای جدایی دیاباته پیش از آغاز لیگ بیستم
شیخ دیاباته به استقلال مهلت ده روزه داد.

به گزارش تیتربرتر؛ مسئولان باشگاه استقلال این روزها در کنار همه دغدغه های مهمی که دارند، باید مدارک خود را برای ارسال مدارک حرفه‌ای سازی به کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز اقدام کنند.  ماجرای انتخاب سرمربی، تمدید با بازیکنان و جذب نفرات جدید و بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی از یک طرف برای آبی ها دردسرساز شده و حالا مدیران باشگاه باید بدهی های 11 بازیکن گذشته را نیز بپردازند تا بتوانند برای دریافت مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.

اسامی بدهکاران استقلال

اسامی بدهکاران استقلال
اسامی بدهکاران استقلال

 

در حال حاضر بدهی های سنگین به 11 بازیکن گذشته استقلال برای آبی ها دردسرساز شده است. جابر انصاری، مجتبی جباری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، علی قربانی، حمید بابازاده، حسین کنعانی‌زادگان و کرار جاسم 11 بازیکنی هستند که به خاطر مطالبات خود شکایت کردند و باشگاه باید برای پرداخت طلب شان اقدام کند.

کل مبلغی که استقلالی‌ها باید به این 11 بازیکن پرداخت کنند 4 میلیارد و 639 میلیون تومان است و در این بین بیشترین مبلغ بدهی به امید ابراهیمی اختصاص خواهد داشت.

استقلالی‌ها با رایزنی هایی که با فدراسیون فوتبال داشتند موفق شدند تا روز 10 آبان ماه برای تکمیل مدارک خود در راستای حرفه‌ای سازی فرصت بگیرند و ظاهرا این اخرین زمانی است که استقلالی‌ها باید بدهی هایشان را بپردازند.

این در حالی است که استقلال بدهی های زیادی به نفرات خارجی سابق خود دارد و همچنین ماجرای پرداخت پول به شیخ دیاباته هم دردسرساز شده است. حالا باید در کنار این موارد نزدیک به 5 میلیارد تومان هم در کمتر از یکماه تامین شود تا به نفرات داخلی سابق خود بدهند و بتوانند برای دریافت مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.

مطالب مرتبط:

جزئیات جدایی شیخ دیاباته

جزئیات جدایی شیخ دیاباته
جزئیات جدایی شیخ دیاباته

 

شیخ دیاباته، ستاره فصل قبل استقلال که ماه گذشته نامه‌ای به باشگاه داده و تهدید کرده بود در صورت عدم پرداخت دستمزدش، قرارداد خود را یکطرفه فسخ خواهد کرد، تهدید خود را عملی کرد.

شنیده می‌شود دیاباته به دلیل پرداخت نشدن دستمزدش از طرف باشگاه استقلال نامه فسخ قرارداد خود را به باشگاه استقلال و فیفا ارسال کرده و دیگر بازیکن این تیم محسوب نمی‌شود. 

در صورتی که این اتفاق صحت داشته باشد شکایت دیگری در فدراسیون جهانی در انتظار باشگاه استقلال خواهد بود.

دعوت مهدی قایدی به تیم ملی

دعوت مهدی قایدی به تیم ملی
دعوت مهدی قایدی به تیم ملی

 

مهدی قایدی، ستاره جوان تیم فوتبال استقلال که با نظر دراگان اسکوچیچ برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده در فضای مجازی پیامی را منتشر کرد.

آخرین خبر از انتخاب سرمربی استقلال

آخرین خبر از انتخاب سرمربی استقلال
آخرین خبر از انتخاب سرمربی استقلال

 

در حالی که قرار بود از امروز تمرینات تیم استقلال برای حضور در لیگ بیستم آغاز شود اما باز هم شروع تمرینات آبی‌ها به تاخیر افتاد.

با وجود اینکه هنوز تکلیف کادر فنی استقلال مشخص نیست اما مسئولان این باشگاه تصمیم گرفته‌اند از فردا تمرینات زیر نظر وریا غفوری برگزار شود تا استقلال بیش از این زمان را برای آماده‌سازی جهت حضور در لیگ بیستم از دست ندهد.

 محمود فکری که گزینه اول هدایت استقلال محسوب می‌شود هنوز نتوانسته رضایت مسئولان نساجی مازندران را برای حضور روی نیمکت آبی ها بگیرد.

بر این اساس محمود فکری بعد از حضور در تمرین نوبت صبح نساجی به دیدار با مدیران این باشگاه رفت تا با آنها صحبت کند. در این جلسه اما نتیجه خاصی حاصل نشد. مسئولان نساجی معتقدند اگر خواهان جذب فکری هستند باید رضایت باشگاه نساجی را بگیرند و منافع باشگاه تامین شود.

به همین خاطر فکری در تمرین عصر امروز نساجی نیز حضور یافت تا شاگردانش را تمرین بدهد.در این شرایط وضعیت سرمربی استقلال همچنان مشخص نیست و باید دید مسئولان استقلال چه راهکاری برای این موضوع پیدا خواهند کرد.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند: