پنج شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۵۰

فیلم|ماجرای تولد فردوسی پور+تبریک بازیکن لیورپول

فیلم|ماجرای تولد فردوسی پور+تبریک بازیکن لیورپول
ستاره تیم فوتبال لیورپول انگلیس در پیامی تصویری تولد عادل فردوسی‌پور را تبریک گفت.

به گزارش تیتربرتر؛ عادل فردوسی پور مجری و گزارشگر فوتبال که مدتی است از دنیای فوتبال فاصله گرفته، فردا 11 مهر 46 ساله می شود. صبح امروز در حاشیه تمرین تیم رسانه ورزش برای فردوسی پور تولدی تدارک دیدند و مجری برنامه نود هم طبق معمول با پیراهن لیورپول در این مراسم شرکت کرد.

هدیه علی کریمی برای تولد فردوسی پور

هدیه علی کریمی برای تولد فردوسی پور
هدیه علی کریمی برای تولد فردوسی پور

 

در حاشیه تمرین تیم رسانه ورزش که عادل فردوسی پور و علی کریمی در آن حضور دارند، تولدی برای مجری برنامه نود گرفته شد و علی کریمی هم کادوی ویژه به فردوسی پور هدیه داد.

آیا فردوسی پور دوباره به تلویزیون برمی گردد؟

جزئیات تولد فردوسی پور در سال 99
جزئیات تولد فردوسی پور در سال 99

 

 بسیاری می پرسند که آیا تغییر مدیریت شبکه ورزش تاثیری در برنامه فوتبال 120 خواهد داشت؟ساعاتی قبل بود که اعلام شد با حکم معاون سیما، سینا معتضدی به عنوان سرپرست شبکه ورزش منصوب شده است. پیش از احسان شیعه به عنوان مدیر شبکه ورزش، مسئولیت شبکه‌ای را به عهده داشت که تنها برنامه عادل فردوسی‌پور در تلویزیون، از آن پخش می‌شود. 

مطالب مرتبط:

تغییرات صورت گرفته در سطح مدیریتی شبکه ورزش این سوال را به وجود آورده که آیا این موضوع در سرنوشت فوتبال 120 هم تاثیری خواهد داشت به خصوص آنکه طی روزهای گذشته این خبر مطرح شده که برنامه جدید عادل فردوسی‌پور با نام 99، از ماه آینده در فضای مجازی پخش خواهد شد و گویا این موضوع بی ارتباط با تغییرات صورت گرفته در شبکه ورزش نبوده است. با این همه گزارشی که ماه گذشته روی خروجی چند سایت و روزنامه قرار گرفته، نشان می‌دهد که خبری از تعطیلی فوتبال 120 نخواهد بود و برنامه عادل فردوسی‌پور کماکان از شبکه ورزش پخش خواهد شد و این برنامه در کنداکتور شبکه ورزش می ماند. 

این سایت به توئیت کوروش کمره‌ای، مدیر روابط عمومی شبکه سه اشاره کرده که در واکنش به تاثیر تغییرات مدیریتی شبکه ورزش بر سرنوشت فوتبال 120 اعلام کرده بود در جلسه شورای طرح و برنامه شبکه سه- که شبکه ورزش زیرمجموعه آن محسوب می‌شود- با تمدید برنامه فوتبال 120 موافقت شده و این برنامه کماکان از شبکه ورزش پخش خواهد شد. 

جزئیات تولد فردوسی پور در سال 99
جزئیات تولد فردوسی پور در سال 99

 

یک گمانه مطرح شده بود که اگر با فردوسی پور تمدید نشود، او در فضای مجازی برنامه اینترنتی می سازد اما اگر با او تمدید شود، این اتفاق نخواهد افتاد. فعلا که فردوسی پور مجوز پخش یک مستند 15 قسمتی به نام 99 را گرفته است. سندی در فضای مجازی و به خصوص در توییتر منتشر شده نشان می دهد این مجوز را به فردوسی پور داده اند. در صورتجلسه معاونت ارزشیابی و نظارت وزارت ارشاد که متعلق به سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، مورخ هفتم بهمن 1398 در شورای تولید فیلم غیرسینمایی محتوای مجوز منتشر شده است.

 در واقع برای برنامه ترکیبی 99 به کارگردانی و نویسندگی عادل فردوسی پور در 15 قسمت و با موضوع مستند ورزشی مجوز صادر شده است. به نظر می رسد فردوسی پور برای 15 هفته لیگ برتر یعنی نیم فصل اول، تقاضای مجوز کرده و در صورت پایان نیم فصل اول دوباره تقاضای مجوز خواهد کرد که 15 هفته دور برگشت لیگ برتر را پوشش بدهد.

 فردوسی پور از هفتم بهمن 98 تا هفتم بهمن 99 فرصت دارد که 15 قسمت اول را بسازد. به نظر می رسد که این مجوز برای برنامه زنده نباشد و فردوسی پور اگر قصد تولید دارد برنامه را به صورت غیرزنده پخش خواهد کرد. ضمن اینکه شنیده شده بود او به دنبال مجوز برای پخش زنده است که تا این لحظه موفق به گرفتن آن نشده است. باید در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.

ژردان شقیری، ستاره تیم فوتبال لیورپول انگلیس در پیامی تصویری تولد عادل فردوسی‌پور را تبریک گفت.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند:

فیلم تبریگ گفتن ستاره لیورپول به فردوسی پور