پنج شنبه, ۰۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۸:۳۴

آشنایی با فیلم خوب بد جلف 2+اسامی بازیگران

آشنایی با فیلم خوب بد جلف 2+اسامی بازیگران
فیلم سینمایی "خوب، بد، جلف ٢: ارتش سری" اولین ساخته پیمان قاسم خانی، در سینما آنلاین فیلیمو اکران شد.

به گزارش تیتربرتر؛ در پی استمرار ویروس کرونا و شرایط بحرانی سینما و فرهنگ، عوامل فیلم سینمایی "خوب، بد، جلف ٢:ارتش سری" به جهت کمک به این هنر-صنعت تصمیم گرفتند این فیلم را همزمان با اکران سینمایی روانه اکران آنلاین کنند.

معرفی فیلم خوب بد جلف2

معرفی فیلم خوب بد جلف2
معرفی فیلم خوب بد جلف2

 

خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی محصول سال ۱۳۹۸ است و دومین قسمت از مجموعه خوب بد جلف میباشد. این فیلم ادامه قسمت اول خوب، بد، جلف می‌باشد. این فیلم برای اولین بار در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد.

خلاصه داستان خوب بد جلف2

خلاصه داستان خوب بد جلف2
خلاصه داستان خوب بد جلف2

 

یک هکر ریحانه پارسا در حال دزدین پول های حساب بانکی افراد مختلف است که توسط یکی از آن ها دزدیده میشود. در یک رستوران همسر مردی گوهر خیراندیش که شوهرش صاحب شرکت فیلمسازیه بزرگی است با پژمان جمشیدی و سام درخشانی قرار ملاقات دارد. او میگوید که نمیخواهد بعد از فوت شوهرش شرکت فیلمسازی او از یاد برود و اگر شوهرش در قید حیات بود حتما برای ساخت این فیلم اقدام میکرد. او میگوید که کارگردان و تهیه کننده ای از آمریکا میخواهند فیلمی بسازند و فیلم قبلی آنها جوایز زیادی گرفته و بسیار در گیشه موفق بوده و شما جزو بهترین انتخاب ها برای فیلم جدیدشون هستید.

خلاصه داستان خوب بد جلف2
خلاصه داستان خوب بد جلف2

 

بعد از این اتفاقات رستوران معلوم میشه که گروه فیلمسازی گروهی ضدانقلابی است به ریاست دکتر مدنی(فرهاد آییش) و زیر نظر مستقیم رئیس جمهور آمریکا یعنی دونالد ترامپ بهمراه فربد جاسوس زبده (حامد کمیلی) ماموریت پیدا میکنند تا به ایران در قالب یک گروه فیلمسازی بروند و محموله کیک زرد یا همون اورانیوم را از چنگ دولت ایران دربیاورند. در ایران به کمک هکری (ریحانه پارسا) که از حساب بانکیشان پول برداشته بود وارد مذاکره میشوند تا با آنها در ماموریتشان همکاری کند.

در پی ساختن فیلم تقلبی پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگرهای فیلم ارتش سری انتخاب می‌شوند. این فیلم بیانگر مقاومت ایران در زمان جنگ جهانی دوم در مقابل آلمان ها و کشف سلاح هسته ای آلمان و نابودی آن بوده. فربد و دکتر مدنی سعی در انجام عملیات دارند اما پژمان و سام تقریباً همه چی را به هم می‌ریزند. در این بین نماینده سازمان ارشاد به صحنه فیلم برداری می آید و به دست اندر کاران فیلم این مژده را میدهد که چون داستان فیلم مربوط به مقاومت ملت ایران است فیلم باید به جشنواره فجر برسد.

خلاصه داستان خوب بد جلف2
خلاصه داستان خوب بد جلف2

 

پس از این در ابتدای فیلم پژمان که از طرز لباس پوشیدن و صحبت کردن و ماشین مدل بالای سام تعجب کرده بود‌ معلوم میشود سام با دختری ستاره پسیانی وارد رابطه شده که او را وادار به رژیم گرفتن ، باشگاه رفتن ، شیک پوشیدن و غیره کرده و در عوض از سام خواسته که به هیچ عنوان در سینما فعالیت نکند و به کل کار در سینما را کنار بگذارد تا در کنار او در هلدینگ به بیزینس مشغول باشد. سام که نمیخواهد کار در سینما را کنار بگذارد به طور مخفی با کارکنان فیلم قرارداد میبندد و چیزی از خود بروز نمیدهد.

مطالب مرتبط:

پس از اطلاع گروه تروریستی از جابجایی مواد رادیواکتیو توسط دولت، گروه فیلمسازی در قالب یک صحنه فیلم برداری در محل مستقر میشوند و راه کاروان دولت را مسدود میکنند و از آنها میخواهند چند دقیقه ای صبر کنند. پس از این که گروه محل استقرار مواد را پیدا کردند، ردیابی کار میگذارند و راه را برای کاروان باز میکنند تا کاروان به راه خود ادامه بده در طول مسیر گروه افراد خود رو مستقر میکنه تا با حمله به کاروان مواد رو بدست بیارند. کاروان بخاطر جاده کنده شده از مسیر اصلی خودش نمیتونه عبور کنه و مجبور میشه به جاده فرعی بره در جاده فرعی به یک تونل میرسند و پس از وارد شدن به تونل ارتباط سیگنال ردیاب قطع میشه و گروه سریعا به سمت کاروان حرکت میکنند ولی وقتی به کاروان میرسند متوجه میشوند که مواد توسط گروهی دیگر دزدیده شده.

خلاصه داستان خوب بد جلف2
خلاصه داستان خوب بد جلف2

 

پس از تحقیقات متوجه میشوند که دزدیدن مواد کار طالبان بوده و شروع به ردیابی مواد و طالبان میکنند بالاخره بعد از جستجویی اندک مقر طالبان را در باغی در شهر پیدا میکنند. پس از این برای شروع دوباره عملیات ، گروه تروریستی ، اقدام به دریافت مجوز برای فیلمبرداری در باغ کناری میکنند و پس از دریافت مجوز به سام و پژمان گفته میشه ما در قالب نازی ها لباس میپوشیم تا بتونیم به مقرشون نفوذ کنیم و از بین ببریمشون. قبل از رفتن به باغ نامزد سام متوجه کار کردن او در فیلم سینمایی میشود و همه چیزی که به او هدیه داده بود از جمله ساعت ، موبایل و ماشین را از او میگیرد و به اون میگه که یا باید من رو انتخاب کنی یا سینما رو که سام سینما رو انتخاب میکنه و دعوای مفصلی بین او و نامزدش در میگیرد.

بعد از این گروه فیلمسازی به باغ مورد نظر میرن تا با طالبان درگیر بشن و مواد رو ازشون پس بگیرن. پس از ورود به باغ و کشته شدن یکی از طالبان پژمان شک میکنه و از کارگردان میپرسه ما اومدیم که نازی ها رو بکشیم و کارگردان پژمان رو توجیه میکنه که نازی های پاکستانی اورانیوم هیتلر رو برای بمب اتم تامین میکردند. بعد از چند بار که کارگردان به حرف های پژمان و سام توجهی نمیکند و آن ها را پی نخود سیاه به ته باغ می فرستد پژمان به سام میگوید که کم‌کم نقششان داره به سیاهی لشکر شبیه میشه و تصمیم میگیرند برای بازپسگیری نقششان به بالای باغ برن. در بالای باغ گروه فیلمسازی مستقر شده تا در کمال آرامش و سکوت به نابود کردن طالبان بپردازند که یکهو پژمان و سام به میان رفته و شروع به تیراندازی میکنند.

پس از چند دقیقه که تیر هایشان تمام شد شاکی میشوند که چرا کسی نمیمیره که به یک باره یکی از افراد طالبان با تفنگ به سمت پژمان و سام حرکت میکنه که توسط تک تیرانداز گروه کشته میشه و بعد از این شلیک هردو گروه شروع به تیر اندازی به سمت همدیگر میکنند و در همان میان هم پژمان و سام دوباره شروع به تیراندازی میکنند بدون اینکه بدونن وسط یک جنگ کوچک هستند و همه گلوله ها واقعی است. کارگردان از آنها خواهش میکند که به عقب بیان ولی آنها چون به فکر نقششان بودند به حرف های کارگردان گوش نمیدهند و به تیر اندازی خود ادامه میدهند.

فربد افرادی را به داخل ساختمان میفرستد تا ساختمان رو به تصرف خودشون در بیاره او به زور پژمان و سام رو از میان صحنه به کنار میکشه و بهشون میگه چون شما باید به پایان خط با سلامت کامل برسید الان به داخل ساختمان برید و کارتان برای این سکانس تمام شده، سام و پژمان قبول کرده به داخل خونه میرن و آبدارچی براشون شربت های خنک میاره، بعد از خوردن شربت ها پزمان و سام هر دو سرسنگین میشوند و متوجه میشوند که مثل خوب بد جلف یک دوباره مسموم شدند.

پژمان چشماشو باز میکنه و میبینه که داخل کوپه ی قطاره و دستاش و پاهاش به دست و پای سام بسته شده، در کوپه ی قطار باز میشه و آبدارچی ای که براشون شربت آورده بود با لباس نظامی و اسلحه ایستاده و بهشون میگه که : به قلمروی چچن خوش اومدید دوستان. فیلم به پایان میرسه و نوشته میشه که داستان در خوب، بد، جلف۳:رادیواکتیو ادامه دارد.

اسامی بازیگران سریال خوب بد جلف2

اسامی بازیگران سریال خوب بد جلف2
اسامی بازیگران سریال خوب بد جلف2

 

  • سام درخشانی    سام
  • پژمان جمشیدی    پژمان
  • حامد کمیلی    فربد
  • ریحانه پارسا    آناهیتا
  • فرهاد آئیش    مدنی
  • گوهر خیراندیش    بشارتی
  • ستاره پسیانی    مژده
  • مارال فرجاد    نگین
  • علی اوجی    علی
  • شکیب شجره    آصف
  • الهام شعبانی    سحر

در پایان گفتنی است این فیلم قرار بود سریال شبکه نمایش خانگی شود اما به فیلم ۱۳۱ دقیقه‌ای تبدیل شد و به دلیل طولانی بودن زمان فیلم بقیه داستان در قالب سریال ۱۲ قسمتی در شبکه نمایش خانگی ساخته شود.

آنچه دیگران می خوانند: