دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۳۶

ماجرای مهاجرت الهام چرخنده و همسر سومش

ماجرای مهاجرت الهام چرخنده و همسر سومش
الهام چرخنده به همراه همسرش از ایران مهاجرت کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون که طی سال‌های اخیر پس از تغییر مسیر در فعالیت‌های حرفه‌ای خود با حواشی فراوانی مواجه بود.

پس از آنکه نتوانست حواشی و جنجال‌های رسانه‌ای را مهار کند، بعد از یک دوره طولانی مدت سکوت و عدم فعالیت در سینما و تلویزیون، همراه همسرش از ایران خارج شد و به عراق یکی از کشورهای همسایه پناه آورد.

ماجرای مهاجرت الهام چرخنده به عراق

مهاجرت الهام چرخنده به همراه همسر دومش
مهاجرت الهام چرخنده به همراه همسر دومش

الهام چرخنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، ضمن تایید مهاجرت خود از ایران اعلام کرد، مدتی است به همراه همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی در کربلا زندگی می‌کند.

وی عنوان کرد: بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می‌کنم. مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می‌کنم.

گفتنی است الهام چرخنده پیش از این در صفحه شخصی خود به بهشت زمین کربلا اشاره کرده بود و قرار است در ایام اربعین همچون سال‌های قبل با برپایی موکب میزبان زوار اباعبدالله حسین (ع) باشد.

ما سال‌ها او را به عنوان هنرپیشه سینما می‌شناختیم؛ اما او بعد از گذشت ۸ سال پس از اعلام انتخاب حجاب چادر و ارادتش به اهل بیت (ع) هرگز در هیچ محفل سینمایی و جشنواره‌ای دیده نشد و اکنون مزد سال‌ها تهدید و توهین و تهمت و قضاوتش را گرفت.

همسر سوم الهام چرخنده کیست؟

حجت الاسلام محمد درویشی همسر الهام چرخنده
حجت الاسلام محمد درویشی همسر الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر ۴۲ ساله کاشانی با انتشار عکسی در اینستاگرام از آغاز زندگی جدید خبر داد. الهام چرخنده با گذشت سه سال جدایی از فرشید نوابی همسر سابق خود، زندگی جدیدی را آغاز کرده است. نام این بازیگر سینما و تلویزیون، در سال های گذشته، به دلیل موضع گیری های غیرسینمایی، بر سر زبان ها افتاده بود. 

همسر سوم چرخنده؛ حجت الاسلام سید محمد درویشی است که به عنوان یک مبلغ دینی به کربلا اعزام شده است و همین اتفاق عامل مهاجرت موقتی آنها به عراق شده است.

سید محمد درویشی از روحانیون ایرانی و دارای تحصیلات حوزوی که از سه سال پیش با خانم الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون و فعال مذهبی در حوزه حجاب ازدواج کرده و اکنون ساکن کربلا می باشد. 

چرخنده دو فرزند پسر به نام های شایان و ارسطو دارد. 

نگاهی زندگی پرحاشیه الهام چرخنده 

نگاهی زندگی پرحاشیه الهام چرخنده 
نگاهی زندگی پرحاشیه الهام چرخنده 

الهام چرخنده (۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.

چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است.

مطالب مرتبط:

او و همسر سابقش (فرشید نوابی) در دهه ۱۳۸۰ مجری برنامه «ستاره مهاجر» در شبکه ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک آمریکن آیدل بود.

چرخنده در یک مصاحبهٔ تلویزیونی نوروزی، با نامیدن حضرت سید علی خامنه‌ای رهبر کشور با عنوان نائب امام زمان تبریک نوروزی خود را به او تقدیم کرد. این عمل وی واکنش‌های بسیاری را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در پی داشت.

 او 8 سال همراه همسر سابقش در خارج از کشور زندگی می کرد و در این مدت 20 هزار دقیقه هم برنامه «ستاره مهاجر» را اجرا کرد. قرار بود او و نوایی پروژه «آکادمی موسیقی ایرانی» را هم در شبکه نمایش خانگی کلید بزنند که هیچ وقت این اتفاق نیفتاد.

ازدواج های الهام چرخنده

ازدواج های الهام چرخنده
ازدواج های الهام چرخنده

الهام چرخنده تاکنون سه بار ازدواج کرده است.

در سال ۱۳۷۵ با فرشید نوابی از بازیگران ایرانی ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک پسر بنام ارسطو هست. این زوج بعد از سال‌ها زندگی در سال ۹۳ از هم جدا شدند و پسرش ارسطو نزد پدرش زندگی می‌کند.

از همسر اولش یک پسر به نام شایان دارد که اطلاعات دقیقی از همسر اولش در دست نیست.

چرخنده بعد از جدایی از همسر دومش به تازگی ازدواج کرده و متن عاشقانه‌ای را نیز برای همسرش در اینستاگرامش منتشر کرد و خبر ازدواجش را رسانه‌ای کرد.

ماجرای چادری شدن الهام چرخنده

ماجرای چادری شدن الهام چرخنده
ماجرای چادری شدن الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر سریال «آوای باران» در ویژه برنامه «شهر یاکریم» در شبکه استانی صداوسیمای قم ضمن اهدای انگشتر، تسبیح و ساعت خود برای حراج به نفع خیریه، پوشش چادر را برای همیشه انتخاب کرد.

گردآورنده: الهام خلیلی خو

آنچه دیگران می خوانند: