چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۶:۳۰

ماجرای حضور محمد نادری در پرسپولیس

ماجرای حضور محمد نادری در پرسپولیس
تیم پرسپولیس به دنبال تقویت پست های خود بازیکن جدیدی جذب کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ پس از بحران کرونا و با تصمیم ای‌اف‌سی، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در غرب به صورت متمرکز در دوحه قطر برگزار خواهد شد و استقلال، پرسپولیس، شهرخودرو و سپاهان، چهار نماینده فوتبال ایران در این رقابت خواهند بود. مسابقاتی که فصل قبل جام آن به الهلال یکی از تیم‌های غرب رسید و به همین دلیل رقابت در آن به شدت بالاست. حضور ۶ کرونایی در الهلال، یک بازیکن در الدحیل و موارد بسیار در الوحده که باعث کنار کشیدن این تیم شد، از مهم‌ترین خبرهای روزهای گذشته بوده است.

جزئیات حضور محمد نادری در پرسپولیس

جزئیات حضور محمد نادری در پرسپولیس
جزئیات حضور محمد نادری در پرسپولیس

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از رایزنی‌های زیادی که با مدیران باشگاه کورتریک بلژیک انجام دادند، موفق شدند رضایت آنها را برای دریافت قطعی رضایتنامه محمد نادری جلب کنند تا ستاره قرمزپوش از وضعیت بازیکن قرضی خارج شود.

قرار است به‌زودی مبلغ موردنظر از سوی مدیران پرسپولیس به باشگاه بلژیکی پرداخت شود. ضمن اینکه مذاکرات با نادری درخصوص مباحث مالی هم ادامه خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

ارزش گل خلیل زاده در جام قهرمانان آسیا

 تیم فوتبال پرسپولیس در سومین بازی مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه بنیاد قطر به مصاف التعاون عربستان رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

قضاوت این دیدار بر عهده احمد الکاف ۳۷ ساله و عمانی بود. داوری که پیش از این دو بار برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سوت زده بود و در هر دو بازی نتیجه مساوی به ارمغان آمده بود و آن ۲ تساوی حکم به حذف سرخپوشان داد.

یک بار در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۱۷ و یک بار در فینال لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۱۸. اولی در برابر الهلال و دومی مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن. اما این بار قضاوت این داور عمانی با گل دیرهنگام شجاع خلیل‌زاده منجر به اولین برد شد.

ارزش گل خلیل زاده در جام قهرمانان آسیا
ارزش گل خلیل زاده در جام قهرمانان آسیا

 

الکاف در پنج دیداری که پیش از این برای نمایندگان ایرانی در برابر رقبای آسیایی سوت زده بود هیچ وقت برد به دست نیامده بود که این طلسم سرانجام شکسته شد. او بعد از سه سال بار دیگر برای التعاون سوت زد که این بار به جای برد یک بر صفر، باخت یک بر صفر برای تیم عربستانی حاصل شد.

شجاع خلیل زاده در بازی برابر التعاون با حضور در محوطه جریمه موفق شد گل سه امتیازی این تیم را به ثمر برساند تا در کنار خوشحالی از کسب سه امتیاز باشگاه پرسپولیس نیز پاداش برد خود را از مسئولان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا دریافت کند.

طبق قوانینی که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویب کرده است، پاداش برد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 50هزار دلار خواهد بود و مدافع قرمزها با این گل خود، در شرایط مشکلات مالی کنونی ارز مناسبی را وارد خزانه باشگاه کرده است.

 شجاع خلیل زاده که پیش از اعزام تیم به دوحه با مدیران باشگاه پرسپولیس بر سر مبلغ قرارداد خود چالش زیادی داشت و از عدم تمایل مسئولان باشگاه پرسپولیس و رغبتی عضو هیات مدیره برای تمدید قرارداد خود صحبت کرده بود با گلی که شب گذشته به ثمر رساند، شایستگی های خود را به نوعی به رخ مدیران این باشگاه نشان داد.

پرسپولیس در حال حاضر با کسب سه امتیاز بازی برابر التعاون که روی شوت پای چپ شجاع خلیل زاده به دست آمد با روحیه ای بهتر خود را برای بازی برگشت برابر التعاون آماده می کند تا با کسب سه امتیاز دیگر شانس خود را برای صعود افزایش دهند.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران میخوانند: