چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲

فرزاد بختیاری این عشقه آصف آریا را خواند

فرزاد بختیاری «این عشقه» آصف آریا را خواند
فرزاد بختیاری که با انتشار قطعه «ماهم تویی» در اوایل امسال توانست نظر مخاطبان موسیقی را به خود جلب کند در جدیدترین اثرش با آصف آریا خواننده مطرح موسیقی پاپ همکاری کرد. 

به گزارش تیتربرتر؛ «این عشقه» جدیدترین آهنگ فرزاد بختیاری با آهنگسازی و ترانه آصف آریا و تنظیم و میکس و مستر پیمان انوری پور منتشر شده و بهروز میرزایی به عنوان نوازنده گیتار در این اثر هنرنمایی کرده است.

همچنین قطعه «ماهم تویی» این خواننده در اوایل امسال با استقبال مخاطبان موسیقی پاپ مواجه و به درخواست مردم بارها از رادیو تهران پخش و شنیده شد.

بختیاری پس از موفقیتش در انتشار قطعه ماهم تویی، در همکاری با آصف آریا توانست قطعه متفاوت «این عشقه» را با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کند.

«همه دنیام»، «رویای همیشه»، «صد و چند سالگی»، «شیدایی» ، «آلوده»، «اشتباه ابدی»، «خونه خراب» و «ماهم تویی» تاکنون از این خواننده در درسترس مخاطبان قرارگرفته است.

گفتنی است، فرزاد بختیاری از وکلای شناخته شده و از شاگردان استاد گلپایگانی و افتخاری است که از سال 95 به صورت حرفه‌ای پا به عرصه موسیقی گذاشته و فعالیتش در عرصه موسیقی را با انتشار چندین تک آهنگ و قطعات آلبوم «صد و چند سالگی» ادامه داد.

در ادامه می‌توانید قطعه «این عشقه» با صدای فرزاد بختیاری را با اجازه صاحب اثر بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.