دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۱۲

آشنایی با فیلم سلام بمبئی 2+اسامی بازیگران

آشنایی با فیلم سلام بمبئی 2+اسامی بازیگران
قربان محمدپور کارگردان «سلام بمبئی ۲» زمان از سرگیری تولید این فیلم را اعلام کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ کارگردان فیلم سلام بمبئی از ساخت فصل جدید این فلیم خبر داد.

معرفی فیلم سلام بمبئی2

معرفی فیلم سلام بمبئی
معرفی فیلم سلام بمبئی2

 

قربان محمدپور درباره روند ساخت «سلام بمبئی» و همچنین ترکیب بازیگران آن گفت: در حال حاضر سینمای هند به طور کامل هم تولید و هم نمایش را تعطیل کرده است اما قرار شده تا از اول اکتبر یعنی اواسط مهرماه فعالیت خودش را از سر بگیرد. ما در چند هفته آینده سفری به هند خواهیم داشت تا در صورت امکان کار شرایط فیلمبرداری را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: پروانه ساخت ایران ما صادر شده است اما به دلیل همین تعطیلی‌ سینما در هند هنوز مجوز ساخت ما در این کشور آماده نشده است. اگر بتوانیم زودتر کارها را جلو ببریم در آذر ماه فیلمبرداری را شروع خواهیم کرد.

به گفته وی، تهران، بمبئی و داکا شهرهایی هستند که در آنها فیلمبرداری خواهد شد.

محمدپور درباره ترکیب بازیگران فصل دوم این فیلم هم عنوان کرد: ما با بازیگران اصلی هندی فیلم به توافقاتی رسیده‌ایم و یک بازیگر زن ایرانی هم به کار اضافه خواهد شد. با توجه به اینکه فیلمنامه تغییراتی کرده است احتمال دارد که در ترکیب بازیگران اصلی فیلم هم شاهد تغییر و تحولی باشیم اما همه اینها به سفر ما و گرفتن مجوز ساخت در هند بستگی دارد.

زمان تولید فیلم سلام بمبئی2

زمان تولید فیلم سلام بمبئی
زمان تولید فیلم سلام بمبئی2

 

قربان محمد‌پور؛ کارگردان فیلم سینمایی «سلام بمبئی» در ارتباط با ساخت «سلام بمبئی2»، بیان کرد: فیلمنامه «سلام بمبئی2» را آماده دارم و و پس از اتمام اکران «سلام بمبئی» شروع به پیش‌تولید آن خواهم کرد و اگر شرایط محیا شود از آذر ماه شروع می شود. وی در مورد داستان این فیلم که در ادامه «سلام بمبئی» خواهد بود، گفت: داستان این فیلم اصلا ربطی به ادامه این فیلم ندارد و در فضای متفاوت‌تری نسبت به فیلم «سلام بمبئی» است.

خلاصه داستان سلام بمبئی 2

خلاصه داستان سلام بمبئی 2
خلاصه داستان سلام بمبئی 2

 

این کارگردان در مورد قصه «سلام بمبئی2» گفت: قصه در مورد یکی از بچه‌های ابلیس است به‌نام «مبینی»، درواقع دختر ابلیس است خداوند همه موجودات را از یک نر و ماده آفریده است. و این دختر ابلیس نمی‌خواهد راه پدرش را ادامه دهد و می‌خواهد توبه کند. خداوند شرط می‌گذارد. می‌گوید ابلیس به آدم سجده نکرد تو می‌روی روی زمین یک آدم بی‌گناه پیدا می‌کنی به وی سجده می‌کنی توبه تو پذیرفته می‌شود. دختر ابلیس وارد زمین می‌شود و دنبال یک آدم بی‌گناه می‌گردد و جست‌وجو می‌کند تا آن آدم را پیدا کند تا توبه‌اش مورد قبول خداوند قرار گیرد.

مطالب مرتبط:

اسامی بازیگران فیلم سلام بمبئی 2

اسامی بازیگران فیلم سلام بمبئی 2
اسامی بازیگران فیلم سلام بمبئی 2

 

وی در مورد این‌که باز از این تیم بازیگری می‌خواهید در «سلام بمبی2» استفاده کنید گفت: فعلا نمی‌توانم در مورد تیم بازیگری آن صحبتی بکنم ولی قطعا تغییراتی خواهم داشت. فقط می‌توانم بگویم قطعا بازیگر نقش اول فیلم، هندی است دو تا بازیگر اصلی مرد دارد که آن نقش‌ها را بازیگران ایرانی بازی خواهند کرد و کل قصه نیز در هند می‌گذرد.

محمدرضا گلزار
بنیامین بهادری
دیا میرزا
گلشن گروور
بهروز چاهل
شایلی محمودی
دالیپ تاهیل
پونم دهلون
فاطمه مرتاضی

قربان‌پور درمورد پیش‌تولید آن نیز گفت: تاکنون دو کمپانی بزرگ و معتبر هندی در بالیوود برای من قرارداد فرستاده است و من آن را امضا نکرده‌ام. منتظرم اکران فیلم تمام شود تا با فکر باز‌تر درخصوص «سلام بمبی2» تصمیم بگیرم.

علت نام گذاری سلام بمبئی 2

علت نام گذاری سلام بمبئی 2
علت نام گذاری سلام بمبئی 2

 

کارگردان «سلام بمبئی» در پاسخ به این سوال که چرا نام فیلم را «سلام بمبی2» گذاشتید درصورتی که قصه فیلم هیچ ارتباطی با فیلم «سلام بمبی» ندارد، گفت: من هر فیلمی در کشور هند بسازم با هر موضوعی نام «سلام بمبئی» در آن خواهد بود و شاید این نام به «سلام بمبئی9» و «سلام بمبئی10» هم برسد.

وی در مورد این سوال که هم سینمای هنر اسکار را برده است و هم سینمای ایران، آیا به فکر ساخت فیلم مشترکی هستید که جایزه «اسکار» را ببرد گفت: خیر به هیچ وجه به فکر گرفتن «اسکار» نیستم و اصلا سینمای من سینمای «اسکار» و هنری نیست سینمای من مردمی و عامه‌پسند است.

این کارگردان در مورد این‌ پرسش که آیا می‌خواهید یک فیلم در فضای بالیوود بسازید با عوامل و بازیگران هندی گفت: خیر من هر فیلمی بسازم می‌خواهم محصول مشترک دو کشور باشد و نمی‌خواهم سینمای ایران را از دست بدهم و برایم سینمای ایران خیلی خیلی مهم است به‌خصوص گرفتن پروانه و مجوز ساخت از طریق سازمان سینمایی ایران.

معرفی سلام بمبئی 2
معرفی سلام بمبئی 2

 

وی با اعلام این‌که از بازخوردهای «سلام بمبئی» راضی هستم، بیان کرد: نقش اول قسمت دوم «سلام بمبئی» را یک بازیگر زن از سینمای هندوستان برعهده خواهد داشت و به‌زودی خبرهای بیشتری را در این ارتباط در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهم داد.

وی در پایان درباره ساخت فیلم دیگرش با نام «عاشقی در هانوی» هم اظهار کرد: کشور ویتنام به طور کامل مرزهای خود را بسته است و ما اصلا امکان سفر به این کشور را نداریم. فکر می کنم با شرایط موجود فعلا نتوانیم این فیلم را به مرحله تولید برسانیم به همین دلیل ساخت «سلام بمبئی ۲» در اولویت اول ما قرار دارد.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند: