یکشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴

جزییات پخش فصل سوم سریال نون.خ در نوروز 1400+اسامی بازیگران جدید

جزییات پخش فصل سوم سریال نون.خ در نوروز 1400+اسامی بازیگران جدید
تصویربرداری فصل سوم سریال نون.خ از نیمه مهر ماه آغاز می شود تا با بازیگران جدید در نوروز 1400 آماده پخش شود.

به گزارش تیتربرتر؛ سریال نون خ با رویکر بومی و محلی منطقه کردنشین کشورمان در حالی به ایستگاه پایانی رسید که عطش مخاطبان را پایان بندی مناسب سیراب نکرد و این امر ناشی از شیوع کرونا بود.

مشکلی که گریبان بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی دیگر را گرفت و پایانی مبهم و به قولِ کاربران مجازی، نصفه‌کاره را برای این سریال تلویزیونی رقم زد. سریالی که در جریان پخش تلاش کرد هم بستری برای طنز و شادی مردم باشد و هم ظرفیت‌های فرهنگی مناطق غرب کشور را به تصویر بکشد.

سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاجانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی اولین‌بار در نوروز ۹۸ روی آنتن رفت و اقبال مخاطبان نسبت به آن باعث شد که سازندگان در تدارک دومین فصل بربیاند.

بر همین اساس فصل دوم این سریال که تولید آن از ابتدا برای رمضان ۹۹ پیش‌بینی شده بود، در پاییز سال گذشته کلید خورد. این فصل با محوریت بیشتر روی بازیگران بومی تولید شد و بیشتر قسمت‌های آن در فضای مناطق کردنشین غرب کشور به تصویربرداری رسید.

این فصل که قرار بود در ۲۶ قسمت ضبط و تولید شود در پایان سال با بدشانسی شیوع کرونا همزمان شد و همین باعث شد تصویربرداری سریال از مرحله‌ای به بعد متوقف شود. نقطه‌ای که سریال را تقریباً با پایانی یک باره در هنگام پخش هم مواجه کرد.

فصل دوم «نون.خ» به دلیل همزمانی با اعمال قرنطینه پیش از موعد مقرر و در ۱۴ قسمت تولید و روانه آنتن شد و همین باعث شد از کنداکتور رمضانی سیما بازبماند. با این حال همین ۱۴ قسمت هم از ابتدای پخش استقبال و توجه مخاطبان را در پی داشت و موقعیت‌های طنازانه آن توانست مردم عام و خاص را درگیر خود کند. به ویژه که داستان این فصل نسبت به فصل قبل با طراحی ویژه‌تر جزییات و خرده‌داستان‌ها نوشته شده و به تولید رسیده بود و نقاط ضعیف فصل قبل هم در آن برطرف شده بود. تمرکز روی بازیگران بومی و دغدغه‌ها و معضلات بومی مثل زلزله و همچنین زیبایی‌های بصری طبیعت مناطق کردنشین هم تلاشی بود که ماحصل کار را تبدیل به بسته‌ای ویژه برای مخاطبان کرد.

مطالب مرتبط:

پایان فصل دوم اما تا حدود زیادی غیرمنتظره بود و ردپای کات «کرونا» بر آن مشهود! همین وضعیت هم سبب شد عوامل وعده دهند در اولین فرصت باقی داستان را در قالب فصل سوم مقابل دوربین ببرند.

آیا "نون.خ" به نوروز ۱۴۰۰ می رسد؟

آیا
آیا "نون.خ" به نوروز ۱۴۰۰ می رسد؟

روشن شدن تکلیف سریال‌ ناتمام "نون.خ" برای بینندگان حائز اهمیت است؛ سکوت را اکبر عبدی در فضای رسانه شکست اما در پشتِ فصل جدید سریال آقاخانی خبرهای دیگری است.

بنابر گزارش تسنیم؛ این روزها از گوشه و کنار می‌شنویم که همه در سکوت خبری مقدمات را فراهم می‌کنند تا کارشان را جلوی دوربین ببرند. یکی از آن‌ها "نون.خ" بود که سکوت را اکبر عبدی شکست. البته بعد از مصاحبه پیگیری‌ها نشان می‌داد که هیچ‌چیز قطعی نیست. چرا که مشکل، تأمین منابع مالی است و هیچ‌کدام از دست‌اندرکاران تلویزیون هم درباره کارهای ناتمامی مثل "پایتخت"، "زیرخاکی" یا "نون.خ" حاضر نشدند صحبت کنند. 

در این میان "نون.خ" به دنبال نگارش قصه‌های جدیدی برای ساخت فصل سوم رفته است.  از طرفی دیگر چندی پیش مهدی فرجی در گفت‌وگویی با تسنیم از نگارش قصه‌های جدید "نون.خ" خبر داد  که ادامه این سریال تلویزیونی در فصل سوم با قصه‌های جدید ساخته می‌شود. حتی به قولِ تهیه‌کننده قرار بود در همین تابستان، کار کلید بخورد. 

همه رسانه‌ها بعد از صحبت‌های جدید اکبر عبدی که اعلام کرده در "نون.خ3" حضور دارم و مشغول تست گریم و لباسم، بایدها و نبایدهایی در این گفت‌وگو ایجاد شد که آیا این خبر حقیقت دارد؟ و "نون.خ" در سکوت خبری کار خودش را شروع کرده و خیلی از مسائل دیگر؟ به سراغ مهدی فرجی و عوامل کار رفتیم و حتی مدیران شبکه، هیچ‌کس پاسخگو نبود.

بالأخره از طریق روابط عمومی کار به این نکته رسیدیم که حضور اکبر عبدی در سریال "نون.خ 3" قطعی است اما برخلاف رسانه‌ای شدن شروع کار در 25 شهریورماه، به دلیل عدم تأمین منابع مالی، شروع تولید به تأخیر افتاده و ان‌شاءالله در نیمه مهرماه تصویربرداری سریال آغاز خواهد شد. 

داستان جدید سریال نون.خ چیست؟

داستان جدید سریال نون.خ
داستان جدید سریال نون.خ چیست؟

باید دید که داستان‌های جدید سریال "نون.خ" به کدام حوزه‌ها می‌پردازد و نورالدین خانزاده و سلاطین تخمه و اهالی کرمانشاه به کجا می‌رسند که قرار است در تهران و اطرافش فیلمبرداری شود؟ و از طرفی دیگر اکبر عبدی سلطان تخمه می‌شود و یا او را با گریم و لباس و شکل و شمایل جدیدی خواهیم دید که به جمع اهالی "نون.خ" اضافه خواهد شد؟  آیا همان بازیگران بومی و شخصیت‌های داستان حفظ می‌شوند و یا نویسنده و کارگردان به فکرِ خانه‌تکانی مفصل‌اند؟ 

بازی اکبر عبدی در فصل سوم «نون. خ»

بازی اکبر عبدی در فصل سوم «نون. خ»
بازی اکبر عبدی در فصل سوم «نون. خ»

اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون از بازی در فصل سوم «نون. خ» که نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود، خبر داد.

اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مشغول تست گریم و لباس فصل سوم سریال «نون. خ» هستم که به دعوت سعید آقاخانی با این گروه همکاری می‌کنم.

وی افزود:از سعید ممنونم که هوای بازیگران قدیمی را دارد و از من و شماری از قدیمی‌ها برای بازی دعوت کرده است. این سریال قرار است نوروز ۱۴۰۰ از تلویزیون پخش شود و از ۲۵شهریور کار فیلمبرداری آن اطراف تهران شروع می‌شود.

بازیگران سریال نون خ

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شقایق دهقان، حمید لولایی، پاشا جمالی، سید علی صالحی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، میرطاهر مظلومی، مجید یاسر، سیروس میمنت، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و…

گرداورنده: الهام خلیلی خو

انچه دیگران می خوانند: