چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۶:۴۴

پیش بینی فینال جام حذفی 99

پیش بینی فینال جام حذفی 99
دیدار حساس فینال جام حذفی 99 بین استقلال و تراکتورسازی پنج شنبه ۱۳ شهریور ساعت ۱۸:۱۵ برگزار می شود.

به گزارش تیتربرتر؛ مرحله فینال جام حذفی ۹۹ بین تیم‌ فوتبال استقلال و تراکتور برگزار می شود.

زمان دقیق فینال جام حذفی 99

زمان دقیق فینال جام حذفی 99
زمان دقیق فینال جام حذفی 99

 

فینال جام حذفی روز پنج شنبه ۱۳ شهریور ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود.

تیم‌ فوتبال استقلال و تراکتورسازی در شرایط متفاوتی روز پنج شنبه در فینال جام حذفی ۹۹ با یکدیگر بازی می‌کنند.

داور بازی فینال جام حذفی ۹۹

داور بازی فینال جام حذفی ۹۹
داور بازی فینال جام حذفی ۹۹

 

موعود بنیادی فر قضاوت فینال جام حذفی فوتبال را برعهده دارد.دیدار حساس استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی می تواند مرهمی بر زخم هواداران 2 تیم باشد. استقلال و تراکتور فصل عجیب و غریبی را پشت سر گذاشتند و 2 تیم رویای قهرمانی در لیگ برتر را در سر داشتند.  

نتیجه آخرین بازی استقلال با تراکتور

نتیجه آخرین بازی استقلال با تراکتور
نتیجه آخرین بازی استقلال با تراکتور

 

نتیجه آخرین دیدار دو تیم: دو تیم 21 تیر و در هفته 24 لیگ به مصاف یکدیگر رفتند که تساوی بدون گل نتیجه آن بازی بود.

آمار کلی دیدارهای قبلی استقلال با تراکتور تاکنون

آمار کلی دیدارهای قبلی استقلال با تراکتور تاکنون
آمار کلی دیدارهای قبلی استقلال با تراکتور تاکنون

 

آمار تیم تراکتور در برابر استقلال 
بازیها برد تراکتور تساوی باخت تراکتور گل زده گل خورده
استقلال ۱۱ ۱۴ ۱۹ ۴۴ ۶۸

 

غایبین دو تیم استقلال با تراکتور در فینال جام حذفی 99

غایبین دو تیم استقلال با تراکتور در فینال جام حذفی 99
غایبین دو تیم استقلال با تراکتور در فینال جام حذفی 99

 

غایبان دو تیم: رضا اسدی و بهزاد غلامپور که به دلیل محرومیت بازی فردا شب را از دست داده‌اند. سیاوش یزدانی هم به خاطر مصدومیت نمی‌تواند در فینال بازی کند و رشید مظاهری هم به خاطر اتفاقاتی که قبل از دیدار نیمه نهایی جام حذفی رخ داد، باید شاهد قرار گرفتن محمدرضا اخباری درون دروازه تراکتور باشد.

وضعیت فنی استقلال و تراکتور پیش از فینال جام حذفی 99

آرامش نسبی در تبریز

تراکتور فصل را با مصطفی دنیزلی آغاز کرد و حالا سکان هدایت تیم تبریزی در اختیار ساکت الهامی قرار داد، او موفق شد تراکتور را در لیگ برتر به رده چهارم برساند تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده باشد.

تیم فوتبال تراکتور با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان به فینال جام حذفی صعود کرد و سهمیه آسیایی را به دست آورد. این تیم تبریزی به این موضوع اکتفا نکرده و به دنبال قهرمانی در این رقابت‌ها است، اما کار سختی برابر استقلال دارد.

سرخپوشان تبریزی همانند حریف خود با مسائل حاشیه‌ای مواجه هستند و رشید مظاهری دروازه بان این تیم تبریزی قراردادش را یک طرفه فسخ کرد، اما فدراسیون فوتبال فسخ قرارداد این دروازه بان را باطل کرد.

طبق اعلام ساکت، رشید مظاهری دروازه بان تراکتور در ترکیب اصلی این تیم تبریزی  برابر استقلال حضور ندارد و محمدرضا اخباری از دروازه سرخپوشان تبریزی در روز پنج شنبه محافظت می‌کند.

اخباری، برابر دیاباته و قایدی،  زوج خط حمله استقلال در فینال جام حذفی کار سختی پیش رو دارد و باید دید می‌تواند قابلیت و توانایی خود را به کادر فنی تراکتور ثابت کند یا خیر.

علاوه بر این محرومیت رضا اسدی به دغدغه اصلی الهامی تبدیل شده است و به نظر می‌رسد ایمانی جای خالی این بازیکن را در زمین مسابقه پر کند. ایمانی باید مانع بازی‌سازی هافبک‌های خلاق استقلال در میانه زمین شود.

اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی، کاپیتان‌های ملی پوش تراکتور می‌دانند که همه نگاه‌ها به سمت آن‌ها معطوف است تا بتوانند با تجربه بالای خود گره گشای سرخپوشان تبریزی در بازی فینال جام حذفی باشند.  

جدال فرهاد مجیدی و ساکت الهامی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود و نتیجه این بازی در سرنوشت این ۲ مربی تاثیرگذار است. البته مجیدی بیان کرده  در صورتی که تیمش قهرمان جام حذفی شود باز هم در این تیم نمی‌ماند و مدیران استقلال به دنبال جانشینی برای او باشند.

سیاوش یزدانی به علت مصدومیت نمی‌تواند تیم استقلال را در فینال جام حذفی همراهی کند. رشید مظاهری، رضا اسدی و رضا شکاری نیز غایبان تراکتور در این بازی هستند.

مطالب مرتبط:

وضعیت استقلال تهران در آخرین بازی مجیدی!

استقلال در نیمه نهایی جام حذفی موفق شد پرسپولیس را در ضربات پنالتی مغلوب کند. اما چند روز قبل از دربی احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با سفر به ایتالیا پایه گذار یک جنگ تمام عیار درون خانوادگی شد. سعادتمند هدف از سفر به ایتالیا را توافق مالی و تخفیف گرفتن از آندره‌آ استراماچونی دانست اما اخبار حول و حوش این ماجرا چندان باب میل فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نبود و او بعد از پیروزی دربی از سمت خود استعفا داد. سعادتمند روز جمعه با حضور در برنامه ورزش و مردم از برخی مشکلات و اختلاف نظرهایش با مجیدی پرده برداشت و صراحتا اعلام کرد مجیدی در صورت نشستن روی نیمکت استقلال در فینال جام حذفی و قهرمانی، باید نظر مساعد اعضا هیات رییسه و کمیته فنی باشگاه را برای ادامه همکاری جلب کند.

مجیدی نامجو مطلق مربی استقلال و وریا غفوری کاپیتان آبی ها بعد از جنگ مجیدی و سعادتمند سعی کردند اوضاع را آرام کنند و مجیدی را متقاعد کردند در بازی فینال روی نیمکت بنشیند اما به نظر می رسد آرامش استقلال در آستانه فینال جام حذفی در بالاترین میزان ممکن به هم ریخته است و فعل و انفعال اخیر فقط به سود تیم رقیب یعنی تراکتور بوده است.

باید دید در بازی پنجشنبه شب مجیدی و بازیکنان استقلال تمرکز لازم را برای این مسابقه حساس خواهند داشت یا عملکرد آبی ها تحت تاثیر حواشی اخیر در مجموعه استقلال قرار خواهد بود.

خبر استعفای مجیدی پیش از بازی فینال

بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی در دربی پایتخت و صعود به مرحله فینال جام حذفی فقط چند دقیقه خوشحالی کردند و فرهاد مجیدی با استعفایش در اینستاگرام همه آبی پوشان پایتخت را در شوک فرو برد.

البته فرهاد مجیدی با وساطت مجید نامجو مطلق و برخی از بازیکنان دوباره به تمرینات استقلال بازگشت تا در فینال جام حذفی روی نیمکت فنی تیم خود بنشیند.

همچنین جدال سعادتمند و مجیدی ادامه دارد و هیچ کدام از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند و شاید همین اختلافات بر روی روحیه بازیکنان استقلال در بازی  فینال جام حذفی تاثیرگذار باشد.

مجیدی باید در روز‌های باقی مانده به فینال جام حذفی به بازیکنان خود روحیه لازم را بدهد تا آن‌ها با آمادگی کامل به مصاف حریف تبریزی خود بروند.

نحوه راهیابی استقلال و تراکتور به فینال جام حذفی ۹۹

تیم فوتبال استقلال با عبور از سد تیم‌ های فوتبال گل ریحان البرز، فجرشهید سپاسی، سپاهان و پرسپولیس به مرحله فینال جام حذفی راه یافت.

تراکتور نیز با پیروزی برابر پاس، نود ارومیه، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان فینالیست شد.

آبی پوشان پایتخت با ۷ قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم در جام حذفی هستند و سرخپوشان تبریزی هم یک قهرمانی در این رقابت‌ها دارند.

استقلالی‌ها به دنبال هشتمین قهرمانی خود در جام حذفی هستند و تراکتوری‌ها هم می‌خواهند بعد از ۷ سال دومین قهرمانی خود را در این رقابت‌ها به دست آورند.

پیش بینی عجیب مدیرعامل تراکتور از بازی فینال جام حذفی 99

پیش بینی عجیب مدیرعامل تراکتور از بازی فینال جام حذفی 99
پیش بینی عجیب مدیرعامل تراکتور از بازی فینال جام حذفی 99

 

میرمعصوم سهرابی در گفت‌و‌گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور در خصوص دیدار تیمش در چارچوب فینال جام حذفی فوتبال کشور مقابل استقلال گفت: تراکتور با آمادگی کامل راهی مشهد می‌شود تا با تمام توان در فینال جام حذفی حضور پیدا کند و امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی این مسابقات را برای هواداران پرشور این تیم به ارمغان بیاوریم و دل مردم شریف آذربایجان را شاد کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: در خصوص این مسابقه حرف و حدیث زیادی وجود دارد و برخی‌ها به دنبال این هستند که جام حذفی را نیز به دیگر تیم تهرانی تقدیم کنند تا امسال هر دو تیم وزارت ورزش، از کسب جام قهرمانی بی‌نصیب نمانند که امیدوارم با تدبیر درست و درایت متولیان امر خلاف این امر ثبت شود و شاهد فوتبالی پاک و شرفتمندانه باشم.

سهرابی خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی برسد که فوتبال ما مستقل شود و سیاسیون در امور ‌فوتبال دخالت نکنند؛ چرا که متاسفانه اخباری به گوش می‌رسد که برخی‌ سیاسیون جهت انتقال بازیکن به تیم محبوبشان، پیغام می‌فرستند و در چنین مسائلی دخالت می‌کنند که مایه تاسف است.

وی در خصوص انتخاب موعود بنیادی‌فر به عنوان قاضی دیدار فینال جام حذفی گفت: حتی برخی داوران نیز به انتخاب ایشان به عنوان داور بازی فینال معترض شده‌اند و در چنین شرایطی، نگران قضاوت این مسابقه هستیم. درحالی که یک تیم تمام تلاش خود را برای انجام بازی فوتبال به کار می‌گیرد، انصاف نیست که تمام زحمات یک ساله‌ مجموعه‌ای، به خاطر اشتباهات داوری به هدر برود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: با تمام احترامی که به آقای بنیادی‌فر قائل هستیم، اما با دو کارشناس خوب داوری هماهنگ شده‌ایم که قضاوت این بازی را زیر نظر داشته باشند تا اگر موردی بود، با مستندات پیگیر حقوق خود باشیم.

سهرابی عنوان کرد: تراکتور باشگاهی خصوصی است با هزینه شخصی اداره می‌شود و هرگونه اجحاف در حقوف این باشگاه علاوه بر خیانت به هواداران میلیونی، حق‌الناس نیز بر گردن خاطیان دارد و امیدوارم فینال جام حذفی به گونه به پایان برسد که فوتبال ایران سربلند باشد.

گزارش از علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند: