سه شنبه, ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۰۰

لیست خرید پرسپولیس برای لیگ بیستم!

لیست خرید پرسپولیس برای لیگ بیستم!
لیست بازیکنان جدید تیم پرسپولیس برای فصل آینده مشخص شد.

به گزارش تیتربرتر؛ لیست ورودی پرسپولیس که حاوی ۷ بازیکن سرشناس است به مدیریت باشگاه داده شده تا هرچه زودتر درباره قرارداد آنها تصمیم گرفته شود.

اسامی بازیکنان ورودی پرسپولیس

دانیال اسماعیلی‌فر در یک قدمی پرسپولیس

دانیال اسماعیلی‌فر در یک قدمی پرسپولیس
دانیال اسماعیلی‌فر در یک قدمی پرسپولیس

 

دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع و هافبک راست تیم فوتبال ذوب‌آهن مدعی است مدت قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده و می‌تواند بدون هیچ مزاحمتی به پرسپولیس برود، اما مدیران باشگاه این موضوع را قبول ندارند. آن‌ها می‌گویند هنوز یک نیم‌فصل از قرارداد اسماعیلی‌فر باقی مانده است و او باید تا پایان نیم‌فصل لیگ بعد در جمع سبز و سفید‌پوشان اصفهانی بماند. این در حالی است که دانیال می‌گوید وقتی برای خدمت سربازی راهی کمپ تراکتور شد، همان‌جا ۱۸ ماه و ۲ هفته خدمت سربازی را سپری کرده و باید تمام دورانی که در پادگان گذرانده، به قراردادی که با ذوب‌آهن داشت، اضافه شود. ذوبی‌ها، اما ۶ ماه باقی‌مانده را قبول ندارند و معتقدند دانیال باید حتماً یک نیم‌فصل دیگر در ذوب‌آهن بماند.

این درگیری حقوقی به محض اینکه به پایان برسد پرسپولیس‌ها صاحب مدافع راست جدیدی می‌شوند. البته این‌طور به نظر می‌رسد که ماجرای حقوقی در نهایت در فدراسیون فوتبال حل می‌شود، اما اگر باشگاه ذوب‌آهن بتواند به برتری حقوقی برسد، پرسپولیسی‌ها از طریق پرداخت پول رضایت‌نامه دانیال را می‌پردازند و جذب او را قطعی می‌کنند.

حامد لک به پرسپولیس می پیوندد

حامد لک به پرسپولیس می پیوندد
حامد لک به پرسپولیس می پیوندد

 

حامد لک درون دروازه ماشین‌سازی تبریز هرچند فصل چندان خوبی را سپری نکرد، اما در نیم‌فصل نخست مسابقات زیر نظر رسول خطیبی موفق شد روز‌های خوبی را پشت سر بگذارد. این بازیکن حالا یکی از اهداف اصلی باشگاه پرسپولیس برای جانشینی علیرضا بیرانوند به حساب می‌آید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی و طی روز‌های آینده او را در دفتر باشگاه برای ثبت قرارداد خواهیم دید. کار حامد لک و پرسپولیس را تمام شده بدانید؛ حداقل اینکه تمام اطرافیان باشگاه این موضوع را قبول دارند. البته در این میان علیرضا حقیقی، پیام نیازمند، محمدرشید مظاهری و چند دروازه‌بان جوان دیگر هم کاندیدای حضور در پرسپولیس بودند، اما هر کدام بنا به دلایلی نتوانستند بلیت حضور در این تیم را پیدا کنند.

مطالب مرتبط:

سعید آقایی با پرسپولیس تمام کرد!

سعید آقایی با پرسپولیس تمام کرد!
سعید آقایی با پرسپولیس تمام کرد!

 

باشگاه برای دفاع چپ و پر کردن جای خالی محمد نادری و محمد انصاری، به دنبال یک بازیکن خوب و تاکتیک‌پذیر رفته که سابقه حضور در کمپ تیم ملی را هم دارد. سعید آقایی یکی از ستاره‌های سپاهان به حساب می‌آید و در تراکتور هم سابقه بازی دارد. در این مورد شنیدیم کار انتقال سعید آقایی هم تمام شده به نظر می‌رسد. قرارداد او با سپاهان به پایان رسیده و اگر موضوع خاصی پیش نیاید آقایی به زودی صاحب پیراهن تیم پرسپولیس می‌شود و در فصل آینده این تیم را همراهی خواهد کرد. در مورد آقایی البته حرف‌های زیادی مطرح می‌شود از جمله اینکه او در گذشته برای هواداران پرسپولیس کری‌خوانی سنگینی داشته، اما یحیی امیدوار است با جذب این بازیکن و قدرت بخشیدن به سمت چپ خط دفاع تمام این مسائل و حواشی را از بین ببرد.

رضا اسدی منتظر بلیت پرواز به آلمان

رضا اسدی منتظر بلیت پرواز به آلمان
رضا اسدی منتظر بلیت پرواز به آلمان

 

رضا اسدی، هافبک دفاعی قدرتمند ملی‌پوش تراکتور یکی از عوامل موفقیت امسال این تیم بود و امتیازات زیادی را برای سرخ‌ها رقم زد تا جایی که نشستن در مکان چهارم جدول رده‌بندی هم مرهون درخشش بازیکنانی مثل اسدی بود. این بازیکن، اما احتمالاً از دست پرسپولیسی‌ها می‌پرد، زیرا به تازگی پیشنهاد اروپایی به دستش رسیده و علاقه خاصی دارد که به فوتبال آلمان برود. اسدی مدتی قبل توسط یکی از نزدیکانش با پرسپولیسی‌ها لینک شد و مذاکراتی هم در میان بوده، اما فعلاً همه چیز را به آینده واگذار کرده است.

اگر او راهی یک باشگاه آلمانی شود، قطعاً قید پرسپولیس را می‌زند وگرنه بین پرسپولیس و حضور در قطر احتمالاً انتخابش پرسپولیس خواهد بود. تا این لحظه اسدی جایی در لیست یحیی ندارد، زیرا به گل‌محمدی گفته قصد دارد لژیونر شود، مگر اینکه شرایط برای حضور در یک باشگاه خوب مهیا نشود.

مقصد شهریار مغانلو پرسپولیس است

مقصد شهریار مغانلو پرسپولیس است
مقصد شهریار مغانلو پرسپولیس است

 

دیگر بازیکنی که نامش در لیست گل‌محمدی دیده می‌شد شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال پیکان است. طبق شنیده‌های ما، یک باشگاه پرتغالی به نام سانتا کلارا این بازیکن را با قیمت ۱۸۰ هزار یورو جذب کرده که ۸۰ هزار یورو مربوط به رضایت‌نامه شهریار است و ۱۰۰ هزار یورو هم به این بازیکن تعلق می‌گیرد که با توجه به قیمت یورو در بازار ایران، رقم قابل‌توجهی به حساب می‌آید. از این رو، شهریار راهی برای حضور در پرسپولیس ندارد البته در قرارداد او با باشگاه پیکان این‌طور عنوان شده که اگر شهریار در این فصل پیشنهاد خارجی داشت، بند فسخ قراردادش ۸۰ هزار یورو است و اگر بخواهد به یک باشگاه ایرانی برود، بند فسخ دلاری یا یورویی ندارد، اما باشگاه مقصد باید پیکانی‌ها را راضی به این انتقال کند.

به جای شهریار، زمزمه‌هایی مبنی بر حضور عیسی آل‌کثیر مطرح شده و می‌گویند مهاجم این فصل صنعت‌نفت آبادان با یکی از مربیان تیم فوتبال پرسپولیس حرف‌های نهایی را زده و پرسپولیسی‌ها جواب مثبت هم داده‌اند، اما هنوز کار‌های انتقال این بازیکن باقی مانده که باید انجام شود. یحیی در لیست اول خود برای تقویت خط حمله نام شهریار مغانلو را یادداشت کرده بود، ولی حالا باید به فکر جذب عیسی آل‌کثیر باشد.

گرداورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند: