سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۰۳

بیوگرافی شهره قمر!+عکس

بیوگرافی شهره قمر!+عکس
در ادامه به معرفی یکی از بازیگران خوش چهره سینما می پردازیم.

تیتربرتر؛ شهره قمر یکی از بازیگران سینما که منتقدان که او را دختر هزار چهره سینما می نامند که همیشه ا ز چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته وتنها تکیه اش به بازیگریش بوه است.

بیوگرافی شهره قمر

بیوگرافی شهره قمر
بیوگرافی شهره قمر

 

شهره قمر بازیگر ایرانی متولد ۱۲ مهر سال ۱۳۷۲ در سنندج استان کردستان می باشد.

آنچه دیگران می خوانند: بیوگرافی تینا آخوندتبار!+عکس

ازدواج شهره قمر

ازدواج شهره قمر
ازدواج شهره قمر

 

شهره قمر ازدواج نکرده و مجرد است.

شروع فعالیت شهره قمر

شروع فعالیت شهره قمر
شروع فعالیت شهره قمر

 

شهره قمر بازیگری را از سال 1388 زمانی که نوجوان بود آغاز کرد.اولین حضورش در سینما در فیلم سینمایی «انعکاس » بود ، او در این فیلم نوجوانی بود که توانست در قالب زنی اغواگر بنام «فرشته » بازی قابل قبول و باور پذیری را از خود ارائه دهد.

شهره قمر بازیگری را زمانی که نوجوانی 15 -16  ساله بود آغاز کرد و پایه بازیگری وی « سینماست » .شهره قمر وجه تمایز و تفاوت خود را نسبت به سایر بازیگران هم نسل خود در « گریم هایش » می داند ،رفتن در قالب گریم های بسیار سنگین و غیر معمول سینما ، به این وجه تفاوت اعتقاد دارد و این ویژگی را به عنوان یک سبک به نام خودش به ثبت رسانیده است.

 شهره قمر
 شهره قمر

 

شهره قمر این ادعا را به حق در فیلمهای سینمایی اش از جمله «انعکاس » که اولین حضور وی در سینما بوده و فیلم های دیگرش از جمله دل بی قرار کریستال دربست آزادی  اثبات کرده است.و در واقع میتوان گفت ریسک بزرگی هم محسوب می شد.

شهره قمر طرفدارانش او را به دلیل گریم های متفاوتی که دارد، دختر هزار چهره می نامند و خودش هم به این جمله اعتقاد دارد.

عکس جدید شهره قمر
عکس جدید شهره قمر

 

شهره قمر، در فیلم سینمایی انعکاس شهره قمر در حالی که فقط 15 سال سن داشت با گریمه سنگینش در نقش یک زن 30 ساله ظاهر شد و توانست با بازی خوبش نامش را در سینما تثبیت کند. شهره قمر، اگر تمامی فیلم های سینمایی اش را در کنار هم بگذاریم تشخیص اینکه بازیگر تمام این فیلم ها یک نفر است کمی مشکل است.

عکس جدید شهره قمر
عکس جدید شهره قمر

 

شهره قمر در فیلم «کاتی و ستاره» در ژانر کودک و نوجوان به ایفای نقش پرداخته است. وی در این فیلم نقش ایتی (یک موجود فرازمینی) را بازی کرد. فیلم سینمایی «کاتی و ستاره» برنده تندیس بهترین فیلم در جشنواره فیلم سینمای بالیوود و داکا بنگلادش شد. شهره قمر در فیلم سینمایی «باغ بهشت» به کارگردانی مرتضی محمدیان و تهیه‌کنندگی علی رویین‌تن در کنار هادی دیباجی به ایفای نقش پرداخت. این فیلم در جشنواره فیلم کودک اصفهان دیپلم افتخار گرفت و به عنوان بهترین فیلم در این جشنواره معرفی شد.

شهره قمر در فیلم «کریستال» نقش دختری به نام «دلارام» را بازی کرد که در اکران عمومی 90% این نقش، کوتاه و سانسور شد و شهره قمر این اتفاق را در کارنامه هنری‌اش بسیار ناخوشایند می‌داند. او در این فیلم در کنار بازیگرانی مانند مهدی سلوکی و دانیال عبادی قرار گرفت.

 شهره قمر
 شهره قمر

 

شهره قمر در فیلم «چهار باندی» با بازی در کنار هنرمندانی مانند رضا رویگری و نسرین مقانلو توانست تجربه موفقی را برای خود رقم بزند. او برای اولین بار در سال 1397 در تئاتر «کاتوزیان» به روی صحنه رفت.

آنچه دیگران می خوانند: بیوگرافی نیکی مظفری!+عکس

تغییر صدا

شهره قمر، وجه تمایز خود را با دیگر بازیگران، داشتن گریم های متفاوت و تغییر صدای خاص می داند.شهره قمر سعی می کند طوری تغییر صدا بدهد که با نقش های مطابقت داشته باشد.

علاقه مندی های شهره قمر

علاقه مندی های شهره قمر
علاقه مندی های شهره قمر

 

شهره قمر وجه تمایز دیکر خود را با سایرین بازیگری صرفش در سینما می داند و اینکه به کار در سریال ها و تله فیلم های تلویزیونی علاقه واعتقادی ندارد.

مجموعه کارهای شهره قمر

مجموعه کارهای شهره قمر
مجموعه کارهای شهره قمر

 

  • انعکاس
  • کریستال
  • شرقی
  • زبان مادری
  • 4باندی
  • دل بی قرار
  • خیابانی ها
  • دربست آزادی
  • فی المدت المعلوم
  • باغ بهشت
  • کاتی کوتی و ستاره

گردآورنده: مریم بالوی فیلی