دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۵۱

بیوگرافی تینا آخوندتبار!+عکس

بیوگرافی تینا آخوندتبار!+عکس
در ادامه به معرفی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون می پردازیم.

تیتربرتر؛ تینا آخوندتبار از جمله بازیگرانی است که با فیلم هر چی خدا بخواد در سال 89 به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم رسوایی و فیلم مثل قو در سال 91 به شهرت رسید.

بیوگرافی تینا آخوندتبار

بیوگرافی تینا آخوندتبار
بیوگرافی تینا آخوندتبار

 

تینا آخوندتبار متولد 5 خرداد 1366 در تهران، بازیگر است.

تحصیلات تینا آخوندتبار

تحصیلات تینا آخوندتبار
تحصیلات تینا آخوندتبار

 

تینا آخوندتبار فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب است.

آنچه دیگران می خوانند: بیوگرافی نیکی مظفری!+عکس

خانواده تینا آخوندتبار

تینا آخوندتبار
تینا آخوندتبار

 

تینا آخوندتبار در خانواده ای مرفه متولد شد. نام شناسنامه ای وی پونه است و خانواده او را با این نام صدا میزنند. تینا اسمی بود که خودش به آن علاقه داشت و در فضای بازیگری با نام تینا شناخته شده است. خانواده تینا اصالتاً اهل روستای سراسب استان مازندران شهرستان نور می باشند.

ازدواج تینا آخوندتبار

تینا آخوندتبار و حامد کمیلی
تینا آخوندتبار و حامد کمیلی

 

در مورد مجرد و یا متاهل بودن تینا آخوندتبار منبع موثقی وجود ندارد اما اینطور به نظر می رسد که وی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. البته مدتی با انتشار عکسی از تینا آخوندتبار و حامد کمیلی خبر ازدواجشان بر سر زبان ها بود . این عکس توسط عکاس منتشر شد و حامد کمیلی در توضیح آن گفت : ما قرار بود با هم ازدواج کنیم و در این عکس به هم محرم بودیم. در هر صورت ازدواج تینا آخوند تبار و حامد کمیلی انجام نشد و با گذشت زمان ماجرای ازدواجشان فراموش شد.

شروع فعالیت تینا آخوندتبار

 تینا آخوندتبار
 تینا آخوندتبار

 

تینا آخوندتبار، دانشگاه را داشتم تمام می‌کردم که از طریق یکی از دوستانم در کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان شرکت کردم پس از گذراندن یک دوره کوتاه، اولین فیلم سینمایی را در سال 1388 بنام طلاق به سبک ایرونی با آقای حامد کمیلی بازی کردم. آن زمان بازیگری برای من هدف نبود و بیشتر دنبال تجربه‌اندوزی بودم.

تینا آخوندتبار، با فیلم هر چی خدا بخواد در سال 89 به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم رسوایی مسعود ده نمکی و فیلم مثل قو در سال 91 به شهرت رسید.

ورزش بوکس تینا آخوندتبار
ورزش بوکس تینا آخوندتبار

 

تینا آخوندتبار، ورزش را با بدنسازی شروع کردم، بعد از مدتی دیدم که این ورزش برایم خسته‌ کننده است، دنبال ورزش دیگری بودم تا انرژی درونی‌ ام را تخلیه کنم. یکی از دوستانم موی‌ تای را پیشنهاد کرد و مدتی موی‌ تای ‌کار کردم اما وقتی که دیدم این رشته هم برایم هیجان ندارد سمت بوکس رفتم و حالا خیلی خوشحالم که به خواسته‌ ام رسیدم.

تینا آخوندتبار، در مدرسه والیبالیست بودم و حتی کلاس‌ های مدرسه را می‌ پیچاندم و در حیاط با بچه‌ها والیبال بازی می‌ کردم  بعد از اینکه وارد دانشگاه شدم به‌ خاطر حجم سنگین درس‌ها کمی از ورزش غافل شدم اما به محض اینکه شرایط فراهم شد رفتم سراغ تنیس. هر هفته دست‌ کم سه روز به باشگاه می‌ رفتم و به‌ خاطر ورزش‌ های مختلف و بدنسازی، آمادگی جسمانی خوبی داشتم به سرعت در یادگیری تنیس پیشرفت کردم، در حدی که با مربیان مسابقه می‌ دادم

شباهت چهره تینا آخوندتبار به الناز شاکردوست

شباهت چهره تینا آخوندتبار به الناز شاکردوست
شباهت چهره تینا آخوندتبار به الناز شاکردوست

 

تینا آخوندتبار، خیلی ها وقتی من را می بینند می گویند شبیه به الناز شاکردوست هستم. ولی خودم به این شباهت فکر نمی کردم اما عکاسان مختلف به من گفتند که شبیه ایشان هستم اما من می گویم که آدم ها کاراکترهای مختلفی دارند. در تمام دنیا هستند آدم هایی که ته چهره شان شبیه یک کسی باشد و این طبیعی است اما بیشتر شباهت ها ظاهری است و افراد به لحاظ رفتاری با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند.

آنچه دیگران می خوانند: بیوگرافی فرانک تمنایی!+عکس

عمل بینی و بوتاکس تینا آخوندتبار

 تینا آخوندتبار و لیلا بلوکات
تینا آخوندتبار و لیلا بلوکات

 

وقتی در برنامه ای با صراحت در مورد جراحی بینی ام صحبت کردم، خیلی ها تعجب کردند عده ای هم استقبال کردن من خودم عمل بوتاکس انجام نداده ام، در آن برنامه گفتم بوتاکس می تواند فرآیندپیری را به تعویق بیندازد و اگر کسی خواهان این موضوع است، چه اشکالی دارد از آن استفاده کند. مقطعی حس کردم که اگر بینی ام را عمل کنم، زیباتر می شوم و این کار را انجام دادم ابایی هم ندارم که در مورد این کار صحبت کنم.

علاقه مندی های تینا آخوندتبار

علاقه مندی های تینا آخوندتبار
علاقه مندی های تینا آخوندتبار

 

تینا آخوندتبار، من عاشق سفر کردن هستم عاشق آشنا شدن با آداب و رسوم و فرهنگ مردمان مختلف ، عاشق تست کردن غذا ها و خوراکی های جور واجوری که در سفرها آنها رو کشف می کنم. فکر می کنم برای هر بازیگری سفر به منزله یک کلاس آموزشی است، کلاسی با بهترین کیفیت که می توان از نزدیک با آداب، لهجه، نوع پوشش و خیلی نکات ظریف زندگی مردم از نزدیک آشنا شد.

تینا آخوندتبار، از وقتی بوکس را شروع کردم، حتی مسافرت‌ های خارجی خودم را براساس زمان‌بندی مسابقات تنظیم می‌ کنم، که کجا بروم تمرین کنم و یا مسابقه‌ ای را ببینم. به خاطر همین عشق و علاقه، همه زندگی‌ ام را گذاشته‌ ام روی بوکس چون خیلی دوستش دارم و تا آنجا که بتوانم ادامه می‌ دهم.

 تینا آخوندتبار
 تینا آخوندتبار

 

تینا آخوندتبار، دوران نوجوانی پرسپولیسی بودم. پدرم پرسپولیسی دوآتیشه است و همه بازی‌ های این تیم را دنبال می‌ کند او در خانه آن‌ قدر تیم محبوبش را تشویق کرد که ما هم به این تیم علاقه‌ مند شدیم. حالا هم فکر می‌ کنم اصلاً پرسپولیسی به دنیا آمدم.

تینا آخوندتبار، آن‌ قدر رئال‌ مادرید را دوست دارم که حتی وقتی با PSP بازی می‌ کنم همیشه این تیم را انتخاب می‌ کنم، چون شانسم در برد است

تینا آخوندتبار، از ۱۳ سالگی آشپزی می‌ کنم قورمه سبزی و آبگوشت + آش خیلی خوبی هم درست می‌ کنم.

آنچه دیگران می خوانند: بیوگرافی حسیبا ابراهیمی!+عکس

مجموعه کارهای تینا آخوندتبار

کارهای تینا آخوندتبار
کارهای تینا آخوندتبار

 

فیلم های سینمایی تینا آخوندتبار

  • ۱۳۸۸ طلاق به سبک ایرانی
  • ۱۳۸۹ هر چی خدا بخواد 
  • ۱۳۸۹ آزادراه 
  • ۱۳۹۰ خودزنی  
  • ۱۳۹۱ رسوایی    
  • ۱۳۹۱ مثل قو    
  • ۱۳۹۳  بی خوابی اسب‌ها 
  • ۱۳۹۳ آن آواز غمناک 
  • ۱۳۹۴ باج 

سریال های تینا آخوندتبار

  • ۱۳۹۱ دختران حوا 
  • ۱۳۹۱ دیوار 
  • ۱۳۹۴ زاویه هفتم 
  • ۱۳۹۵ آرام می‌گیریم  
  • سریال گیوتین
  • مسافر ونیزی

گردآورنده: مریم بالوی فیلی