پنج شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۳۷
توسط شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان صورت گرفت؛

دریافت گواهینامه های بین المللی رضایتمندی و رسیدگی به شکایت مشتریان

توسط شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان صورت گرفت؛
شرکت فلزتدارک فولاد مبارکۀ اصفهان پس از اجرای موفق دستورالعمل‌های مربوطه، موفق به اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی رضـایت مشتری (ISO10002:2018) و رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10004:2018) از شرکت بازرسی SGS شد.

محمدحسین قورچانی مدیرعامل شرکت فلزتدارک فولاد مبارکۀ اصفهان ضمن تأیید این خبر گفت: فرایند ممیزی در تاریخ چهاردهم مردادماه سال جاری با رعایت کلیۀ پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری تمامی واحدها اذعان داشت: دریافت این دو گواهینامه گام مهمی در جهت حرکت این شرکت به‌سوی مشتری‌مداری در عرصه‌های بازرگانی و تجاری است و امکان رسیدگی به بازخوردهای مربوطه را به‌صورت مطلوب فراهم می‌سازد.

وی خاطرنشان کرد: استاندارد ISO10002:2018  راهنمایی برای طراحی یک سیستم اثربخش و کارآمد در فرایند رسیدگی به شکایات مشتری در تمامی سازمان‌ها اعم از تجاری، غیرتجاری و حتی تجارت الکترونیک است و ISO10004:2018 استانداردی است که برای دستیابی به رضایت مشتریان از خدمات و تولیدات سازمان‌ها طراحی شده و به‌کارگیری این استاندارد از طریق طبقه‌بندی نیازهای مشتریان باعث حرکت سازمان به سمت مشتری‌مداری و رضایت مشتریان می‌شود.