دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۳۰

فیلم| ماجرای اخراج مجری شبکه ورزش!+عکس

فیلم| ماجرای اخراج مجری شبکه ورزش!+عکس
شوخی‌های مجری شبکه ورزش با یکی از مربیان منجر به برکناری او شد.

به گزارش تیتربرتر؛ موج برکناری مجریان صدا و سیما همچنان ادامه دارد و این بار مجری برنامه فوتبال یک از شبکه ورزش کنار گذاشته شده است، آن هم در حساس ترین روزهای برگزاری لیگ یک.

جزئیات برکناری مجتبی پوربخش مجری شبکه ورزش

جزئیات برکناری مجتبی پوربخش مجری شبکه ورزش
جزئیات برکناری مجتبی پوربخش مجری شبکه ورزش

 

برنامه فوتبال یک که مسابقات لیگ یک را پوشش می‌دهد، هر جمعه از شبکه ورزش پخش می‌شود منتهی این برنامه، جمعه این هفته روی آنتن نرفت.

در این خصوص اگر چه گفته شده تصادف مجتبی پوربخش مجری این برنامه و حادثه‌ای که برای او به وجود آمده باعث عدم پخش فوتبال یک شده اما اطلاعات حاکی از آن است که پخش نشدن این برنامه علاوه بر تصادف پوربخش دلیل دیگری داشته است.

بیشتربخوانید: فیلم| ماجرای کنایه مجری تلویزیون به قهرمانی پرسپولیس!

یک منبع آگاه در شبکه ورزش گفت: «ماجرا مربوط به پخش ویدیویی از مصاحبه پوربخش با علی نظرمحمدی سرمربی تیم رایکای بابل است که باعث به وجود آمدن حساسیتهای زیادی شده و به همین دلیل گویا نه تنها برنامه فوتبال یک، تعطیل شده بلکه پوربخش هم از شبکه ورزش کنار گذاشته شده است.» 

در این ویدیو پوربخش شوخی هایی با نظرمحمدی می کند که البته امکان نوشتن آن هم وجود ندارد. ظاهراً پوربخش مثل برخی از مجریان شبکه های مختلف تلویزیونی علاقه ویژه ای به وایرال شدن دارد و احتمالاً به همین دلیل چنین صحبتهایی را مطرح کرده است. صحبتهایی که خود نظرمحمدی هم از شنیدن و صحبت کردن درباره اش تعجب کرده بود اما او هم صحبتها را ادامه داد تا ماجرا به یک جنجال کشیده شود.»

‌وی درباره تصادف پوربخش گفت: «اگر ایشان تصادف کرده برای آقای پوربخش آرزوی سلامت دارم. شاید ایشان خواسته بگوید اگر دیگر روی آنتن شبکه ورزش نمی آید، دلیلش تصادف است نه صحبتهایی که با نظرمحمدی مطرح کرده است. ایشان چند وقتی بود که در فضای مجازی هم کارهایی کرده بود و تذکراتی دریافت کرده بود اما به این تذکرات گوش نکرد. او پست ها و استوری هایی گذاشته بود که از یک مجری تلویزیونی شبکه ورزش بعید بود.»

کار به جایی رسیده که با توجه به کنداکتور شبکه ورزش، قرار است اتفاقات مربوط به هفته های پایانی «لیگ یک» از برنامه شبهای فوتبالی پخش شود تا مشخص شود که دیگر و تا اطلاع ثانوی نباید شاهد پخش برنامه فوتبال یک و همچنین تصویر پوربخش از شبکه ورزش باشیم.

بیوگرافی مجتبی پوربخش

بیوگرافی مجتبی پوربخش
بیوگرافی مجتبی پوربخش

 

مجتبی پوربخش متولد 8 آبان 1361 در رشت، مجری است،فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت رسانه می باشد، بجز مجری گری دستی در خوانندگی دارد و مدتی نیز روابط عمومی هیئت فوتبال بود و حالا تهیه کننده هم است.

بیشتربخوانید: فیلم| جزئیات جدید از برکناری مجری جنجالی!+ عکس

ازدواج مجتبی پوربخش

ازدواج مجتبی پوربخش
ازدواج مجتبی پوربخش

 

پوربخش سالهاست ازدواج کرده و یک پسر بنام کیان و یک دختر بنام کیاناز دارد.

شروع خبرنگاری مجتبی پوربخش

فعالیت خود را از باشگاه خبرنگاران جوان شروع کرد. دانش علمی و توانایی اجرا باعث شد در سال 83 وقتی 23 ساله بود برنامه پربیننده اجتماعی گیلان ما را اجرا کند که نقش زیادی در شناخته شدن و شهرت او در استان داشت

شروع فعالیت مجری گری مجتبی پوربخش

مدتی در نقش خبرنگار با روزنامه نسیم همکاری داشت.همزمان با تلویزیون در رادیو شروع به گزارشگری فوتبال هم کرد تا اینکه توانست برنامه تخصصی فوتبالی بنام سکو را در شبکه استانی گیلانی راه اندازی کند.در سال 91 به دعوت پیمان یوسفی و مزدک میرزایی برای همکاری در برنامه اختصاصی لیگ دسته اول به شبکه ورزش آمدم و در اینجا ماندگار شدم،پوربخش به مدت 11 سال تصدی روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان را برعهده داشت اما در سال 94 همکاری خود را با هیئت فوتبال قطع کرد،من گذشته خودم را فراموش نکردم و به همین خاطر ارزش و اهمیت خاصی برای گزارشگران زحمتکش شهرهای مختلف قائل هستیم.فعالیت او در بخش ورزش و تهیه کنندگی باعث شد در سال 96 با پیشی گرفتن از عادل فردوسی پور بعنوان بهترین تهیه کننده جشنواره فیلم های ورزشی را به دست آورد.

گردآورنده: علی اکبر رضایی