جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۰۲
گفت وگوی تیتر برتر با یک نخبه جهانی در عرصه خبرنگاری:

گفت وگو با علی کریمی برایم افتخارآمیز بود/ دوست دارم با اسحاق جهانگیری گفت وگو کنم

گفت وگوی تیتر برتر با یک نخبه جهانی در عرصه خبرنگاری:
حامی کوماهی از فعالان عرصه خبرنگاری از دغدغه ها و رازهای موفقیت خود می گوید.

حامی کوماهی در گفت وگو با خبرنگار تیتربرتر ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار، ریسک پذیری و اعتماد به نفس را رمز موفقیت خود در عرصه خبرنگاری بیان کرد و گفت: جا دارد در ابتدا روز خبرنگار را خدمت تمامی همکارانم در عرصه خبر چه تصویری، چه صوتی و چه نوشتاری تبریک و تهنیت عرضه بدارم، به شخصه خیلی تا موفقیت فاصله دارم اما رمز موفقیت خودم را در این عرصه ریسک پذیری و اعتماد به نفس می‌دانم که تا به امروز توانسته ام نزدیک به 90 رسانه حضور فعال داشته باشم.

وی در مورد رکورد خبرنگاری خود گفت: در حال تحقیقات و پژوهش در سطح جهان هستم تا انشالله بتوانم رکورد خبرنگاری نوشتاری در تعداد رسانه‌ها را به نام خودم ثبت کنم تا انشااله بتوانم نام ایران و ایرانی را در جهان پرآوازه کنم.

این خبرنگار تصریح کرد: در بسیاری از نشریات کشوری و محلی، سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها و رادیو خبرنگاری کردم. مشاور هماهنگی برخی از برنامه‌های تلویزیونی پربیننده بوده ام.  بسیاری از پزشکان و جراحان، کسب و کارها در بسیاری از مشاغل، فوتبالیست‌ها،آرایشگران، سرآشپزها، به خصوص قشر بازیگر و خواننده را خبرنگاری کرده ام و خودم را محدود به یک قشر یا طیف خاصی نکردم.

حامی کوماهی از علاقه مندی‌های خود در عرصه خبرنگاری گفت: با خیلی از بزرگان کشور از وزرای دولت‌های مختلف تا نمایندگان مجلس و فوتبالیست‌ها و هنرمندان گفت وگو داشته ام اما به شخصه گفت وگو با علی کریمی خیلی برایم افتخار آمیز بود و مصاحبه با حمید عسگری، خواننده خوب کشورمان جزء اولین‌های تولید خبر در ابتدای کارم بود و خیلی دوست دارم در آینده نزدیک با رضا عطاران در هنرمندان و در سیاسیون با آقای اسحاق جهانگیری گفت وگو داشته باشم.

وی در پایان تصریح کرد: خیلی خوشحالم که با سایت خبری تیتربرتر گفت وگو داشتم و به نظر من تیتر برتر یکی از بهترین رسانه‌هایی بوده است که تا به الان با آن همکاری داشته ام.