چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۴۶

دانیال اسماعیلی‌فر به استقلال نزدیک شد!+عکس

دانیال اسماعیلی‌فر به استقلال نزدیک شد!+عکس
باشگاه استقلال تهران قصد دارد برای فصل آینده تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کند.

به گزارش تیتربرتر؛ باشگاه استقلال تهران قصد دارد برای فصل آینده تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کند و نتایج خوبی را به ارمغان آورد‌.

دانیال اسماعیلی فر به استقلال می پیوندد؟

دانیال اسماعیلی فر به استقلال می پیوندد؟
دانیال اسماعیلی فر به استقلال می پیوندد؟

 

در این میان شنیده می‌شود، آبی‌های پایتخت به دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع-هافبک تیم ذوب‌آهن علاقه دارند و می‌خواهند سمت راست خود را قوی‌تر کنند.

پرسپولیس، سپاهان و تراکتور دیگر مشتریان دانیال اسماعیلی‌فر هستند و باید دید بازیکن محبوب یحیی گل‌محمدی کدام تیم را انتخاب خواهد کرد.

بررسی امتیاز آوری استقلال در سال 99

بررسی امتیاز آوری استقلال در سال 99
بررسی امتیاز آوری استقلال در سال 99

 

استقلال بعد از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر در امتیاز گیری نوسان داشته است.شاگردان مجیدی ابتدا در بازی معوقه هفته هفدهم مقابل فولاد خوزستان شکست خوردند تا شهر اهواز را بدون امتیاز ترک کنند.در بازی هفته بیست و دوم در تهران استقلال مقابل سایپا به تساوی یک - یک رضایت داد و به یک امتیاز گرفت.

بعد از بازی با سایپا ماجرای بازیکنان کرونایی استقلال پیش آمد و بازی آنها برابر پارس جنوبی به تعویق افتاد.در بازی هفته بیست و چهارم استقلال در تهران با تساوی صفر - صفر مقابل تراکتور متوقف شد تا باز هم یک امتیاز کسب کند.استقلال در بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد در آبادان صنعت نفت را با نتیجه 2-0 شکست دهد و اولین سه امتیاز دوران پسا کرونا را به حساب خود واریز کند.

آبی ها در بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر در تهران مقابل نساجی به یک تساوی یک – یک دیگر و کسب یک امتیاز رضایت داد.شاگردان مجیدی در بازی معوقه هفته بیست و سوم موفق شدند میزبان خود یعنی پارس جنوبی جم را با نتیجه 2-0 شکست دهند.آبی های پایتخت ابتدای هفته در بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر موفق شدند علی رغم 10 نفره شدند سپاهان را با نتیجه 2-1 شکست دهند تا سه امتیاز حساس را در خانه نگه دارند.

استقلال در هفت بازی اخیر خود موفق شده است 12 امتیاز از 21 امتیاز ممکن را کسب کند و فقط در بازی اول مقابل فولاد خوزستان شکست خورده است. حالا باید دید استقلال در بازی فردا شب برابر شهرخودرو در ادامه بعد از 2 پیروزی ارزشمند مقابل پارس جنوبی و سپاهان به سومین پیروزی پیاپی خود دست پیدا می کند یا خیر. 

بازی تیم سهراب بختیاری زاده با استقلال

بازی تیم سهراب بختیاری زاده با استقلال
بازی تیم سهراب بختیاری زاده با استقلال

 

سرمربی شهرخودرو در شرایطی باید مقابل همبازی و تیم سابقش قرار بگیرد که تا امروز و در سه دیداری که هدایت شهرخودرو را به عهده داشته موفق به کسب برد نشده و اگر بخواهد جلوی استقلال هم امتیاز از دست بدهد، آنوقت گرفتن سهمیه آسیایی برای این تیم دست نیافتنی خواهد شد.

بیشتربخوانید: ماجرای حمله آبی ها به پیج اینستاگرام امید نورافکن

از بدشانسی سهراب و تیمش، فولاد آمار بسیار خوبی در بازیهای خانگی‌اش را دارد و این فرصت را دارد که در صورت پیروزی در بازی فردا شب، شهرخودرو را به رده ششم بفرستد البته در صورتی که شاگردان سهراب جلوی استقلال امتیاز از دست بدهند. 

حالا باید دید سهراب می‌تواند در ماموریت حیاتی‌اش مقابل استقلال، موفق باشد یا طلسم نبردن او ادامه خواهد داشت.

فرارِ رو به جلوی استقلال: شاگردان مجیدی پس از شروع نه چندان امیدوار کننده در بازگشایی مجدد لیگ، رفته رفته به فرم خوبی رسیدند و با پیروزی هفته گذشته مقابل سپاهان، به رتبه دوم جدول رسیدند. استقلال در فاصله  3 هفته مانده به پایان مسابقات، 2 امتیاز با تراکتورِ رده سومی فاصله دارد و بعد از بازی فردا شب، در دو بازی آینده باید به مصاف تیم های انتهای جدولی پیکان و شاهین برود. 

غایبان: آرش رضاوند از استقلال و محمد علی فرامرزی از شهرخودرو محرومان این دیدار هستند. حسن جعفری و سعید صادقی هم به علت مصدومیت نمی‌توانند شهر خودرو را در این دیدار همراهی کنند. 

نتیجه بازی هفته گذشته: شهرخودرو مقابل صنعت نفت به تساوی 1-1 دست یافت و استقلال با نتیجه 2_1 مقابل سپاهان به برتری رسید. 

نتیجه بازی رفت: استقلال با تک گل شیخ دیاباته در دیدار رفت پیروز شد. 

وضعیت در جدول‌: استقلال با 48 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و شهر خودرو با 44 امتیاز، پنجم است. 

*پنجشنبه 16 مرداد 1399

 شهر خودرو – استقلال  ساعت 20:00

داور: سید وحید کاظمی

گردآورنده: جواد شمشیری