یکشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۴۰

فیلم| ماجرای گریه بهنوش بختیاری برای همسرش!+ عکس

فیلم| ماجرای گریه بهنوش بختیاری برای همسرش!+ عکس
امروز کلیپی از بهنوش بختیاری در فضای مجازی پخش شد.

به گزارش تیتربرتر؛ بهنوش بختیاری از بازیگران سینما و تلویزیون است، امروز کلیپی از او در فضای مجازی پخش شد.

ماجرای کلیپ گریه های بهنوش بختیاری برای همسرش

ماجرای کلیپ گریه های بهنوش بختیاری برای همسرش
ماجرای کلیپ گریه های بهنوش بختیاری برای همسرش

 

بهنوش بختیاری بازیگر مطرح و پر انرژی کشورمان که به تازگی به عیادت کودکان پروانه ای رفته بود، از مصائب حرفه اش و تاثیر آن بر روی زندگی شخصی اش گفت: من همین جا از همسرم عذر خواهی می کنم، با این که انسان بسیار صبور و آرامی است، با این حال یک روز دیدم که از پای گوشی بلند شد و صورتش سرخ شده بود، همسر و ناموسش هستم، روی من غیرت دارد ولی سکوت کرد و چیزی نگفت.

بیوگرافی بهنوش بختیاری 

بیوگرافی بهنوش بختیاری 
بیوگرافی بهنوش بختیاری 

 

بهنوش بختیاری (زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر و منشی صحنه ایرانی است.بهنوش بختیاری دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

بهنوش بختیاری یکی از سلبریتی های کشورمان است که زندگی خصوصی اش بارها و بارها با حاشیه سازی روبرو شده است و انتشار تصاویری متعدد و معرفی آنها به عنوان همسر خانم بازیگر یکی از پررنگ ترین حاشیه های چند سال اخیر است.

بیشتربخوانید: ماجرای پست بهنوش بختیاری درباره اعدام معترضان 98+عکس

ازدواج بهنوش بختیاری 

ازدواج بهنوش بختیاری 
ازدواج بهنوش بختیاری 

 

بهنوش بختیاری تیرماه سال 86 با محمدرضا آرین نویسنده و کارگردان کشورمان ازدواج کرد اما تابحال هیچ تصویری از همسر خانم بازیگر منتشر نشده است.

منتشر نشدن عکسی از همسر بهنوش بختیاری دلیلی برای کنجکاوی برخی از انسان های جستجوگر شد تا هر از چندگاهی با انتشار عکسی و معرفی او به عنوان همسر بهنوش بختیاری حواشی جدیدی برای خانم بازیگر رقم بزنند.

بهنوش بختیاری که حالا بیشتر از 10 سال از عمر زندگی مشترکش میگذرد به بهانه های مختلف بارها و بارها اعلام کرده است که هیچ عکسی از همسرش در اینترنت وجود ندارد و تنها دلیل این امر بی علاقه بودن همسرش به انتشار عکس است اما باز هم ماجرای انتشار عکس های منتسب به همسر ایشان داستانی ادامه دار است.

عاشقانه بهنوش بختیاری برای محمدرضا آرین

عاشقانه بهنوش بختیاری برای محمدرضا آرین
عاشقانه بهنوش بختیاری برای محمدرضا آرین

 

بهنوش بختیاری همسر محمدرضا آرین (نویسنده و کارگردان) با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت : برای من زیبا ترین حال دنیا زمانییه که از سرکار میام و برای همسرم چای درست میکنم وباهم میخوریم وازروزمان برای هم تعریف میکنیم..وهروقت خیلی از دست بعضی آدما ناراحتم میگه اندازه آزاری که انسانها بهم میرسونن به اندازه عقده هایی هست که از زندگی دارن..

ومن میفهمم که واقعاً ایراد ازمن نیست که بعضیا شکل زندگیشون..فکرشون..بامن فرق داره..واینگونه من با حرفای منطقی ودرست همسرم آروم میشم..و تواین دنیا از همه چیز وهمه کس بیشتر دوسش دارم..وهرچی ندارم درعوض زندگیم بوی عشق وسادگی میده..واین منو آروم میکنه که دیگه از حرفای بی حساب کتاب نرنجم..همسرم وقتی تو پشتمی دیگه مهم نیست کیا جلوایستادن..همیشه نسبت به همه دلم زیادی روشن بود…سوخت.اما عشق تو پزشک سوانح سوختگی بود..

عشق تو جوری تسخیرم کرد که حس میکنم لانه جاسوسیم عزیزم..عاشقتم تا همیشه..هرچند که میدونم با این جور نوشته ها وپستا اصلا حال نمیکنی و اخماتو میکشی توهم..اما من میخوام همه بدونن که چطوری دوست دارم وبرات همه خوبیای دنیارو ازخدا میخوام محمدرضای عزیزدلمهربانم…دست خدا به همرات رفیق روز وشبام..تنها توبودی که منو بخاطر خودم خواستی وبا هر شکل واخلاقی قبولم داری..مرسییییییییییی یارهمیشه زلال من…یاعلی.?

در بعضی از سایت ها عکس زیر را به عنوان همسر بهنوش بختیاری معرفی کرده اند خداحافظی بهنوش بختیاری بخاطر همسرش!! بهنوش بختیاری در اسفند ۹۳ با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش نوشت: حسین آقا یکی از بهترین انسانهای روزگار..به من گفت دخترم دلت که شکست سرتو بگیر بالا..دل شکسته گوشه هاش تیز است..مبادا دل ودست ادمی رو که دوسش داشتی زخمی کنی..صبور باش و سکوت کن..

باشه حسین آقا ی گل..من بغضم رو پنهان میکنم.. رنجم را پنهان تر و میدانم که زمین گرد است..عشقولیا این مدت روزگار خوشی باهم داشتیم..و تنها راه ارتباطی همین پست ها و کامنتا با هواداران خوبم بود..از کسی بخصوص همکارام حمایت نمیخوام..جز بهاره رهنماااااااا که یار همیشگیم بوده ودلش مثل جواهر وجودش پاک پاک.و زهرا عاملی دوست شاعر من با اون قلب نقره ای و صورتیش .کار بدی نکردم که احتیاج به حمایت داشته باشم..مثل همیشه سرم رو راحت روی بالش میذارم..

اما خواستم بگم که به خواسته خودم و همسرم که عشقش رو با دنیا عوض نمیکنم با تمام احترامی که برای مردمم قائلم تا عید بیشتر در خدمتتون نیستم و امیدوارم روزی روزگاری بتونم دوباره انقدر صمیمی با شما در ارتباط باشم..از پست های پر از حیله همکار عزیزم تشکر میکنم. .و از همینجا عذرخواهی میکنم از کسی که این مدت باهم دعوا ی کودکانه ای کردیم و باید بدونه که ما هردو انقدر بزرگ هستیم که عین آب زلال به سرعت نور عصبانیت رو فراموش میکنیم و بخشش…من مثل سابق شمارو دوس دارم…

گردآورنده: آیدا رضایی