چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۲۰

مجری خانم مسابقه شوتبال کیست؟

مجری خانم مسابقه شوتبال کیست؟
برنامه شوتبال از جمله برنامه های شبکه نسیم است که در تابستان 99 در حال پخش است در ادامه به معرفی مجری خانم این مسابقه می پردازیم.

تیتربرتر؛ شوتبال یکی از مسابقات چند مرحله ای شبکه نسیم است که در تابستان 99 توانسته مخاطبین زیادی را به خود جذب کند،مجری خانم مسابقه شوتبال مبینا نصیری است که به معرفی آن می پردازیم.

بیوگرافی مجری خانم مسابقه شوتبال

بیوگرافی مجری خانم مسابقه شوتبال
بیوگرافی مجری خانم مسابقه شوتبال

 

مبینا نصیری متولد 5 اردیبهشت 1368 در تهران، مجری رادیو و تلویزیون است.

تحصیلات مبینا نصیری

تحصیلات مبینا نصیری
تحصیلات مبینا نصیری

 

مبینا نصیری در رشته مترجمی زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی تحصیل کرده است و از جمله مجریان دوزبانه تلویزیون محسوب می‌شود.

خانواده مبینا نصیری

مبینا نصیری و خواهرش
مبینا نصیری و خواهرش

 

مبینا نصیری پدرش جانباز دفاع مقدس است و یک خواهر به نام مونا و یک برادر به نام سجاد دارد.

ازدواج مبینا نصیری

مبینا نصیری مجری جوان تلویزیون در سال ۹۶ از ازدواجش با مجری سرشناس تلویزیون خبر داد.

شروع فعالیت اجرای مبینا نصیری

شروع فعالیت اجرای مبینا نصیری
شروع فعالیت اجرای مبینا نصیری

 

مبینا نصیری،از کودکی به کار گویندگی علاقه داشتم و صدایم را ضبط می کردم تا اینکه در حدود بیست سالگی با پذیرفته شدن در تستی که در رادیو و پس از آن شرکت در کلاس های آموزشی وارد این حرفه شدم. برای مدتی در رادیو صدای آشنا بودم و پس از آن در رادیو جوان مشغول به کار شدم و عنوان منتخب گویندگی را در جشنواره جوانه به دست آوردم و بعد از آن هم به برنامه سیمای خانواده آمدم.

مبینا نصیری، قبل از اینکه وارد سیمای خانواده بشوم جسته گریخته با تلویزیون همکاری داشتم مثلا برای گروه کودک و نوجوان شبکه دو برنامه آفتابگردان را اجرا کردم و بعد از آن به شبکه جام جم رفتم و برنامه جوانی و بعد از آن برنامه پزشکی زیتون را اجرا کردم که هر کدام برای مدت شش بود. من به واسطه یکی از دوستانم به استودیو آوا در یوسف آباد معرفی شدم.

مبینا نصیری، آنجا از محضر اساتیدی مثل بهروز رضوی، ژاله صادقیان، نصراالله مدقالچی و اساتید دیگر بهره مند شدم آنجا مثل کلاس درس بود و خود آقای کاظمی هم که مسئول آنجا بودند روش های خواندن تیزر و نریشن را به ما آموزش دادند.

مطالب مرتبط:

اجرای مبینا نصیری در مسابقه شوتبال

مبینا نصیری در مسابقه شوتبال
مبینا نصیری در مسابقه شوتبال

 

مبینا نصیری در کنار  مسابقه شوتبال از شبکه نسیم را اجرا می کنند.

معرفی مسابقه شوتبال

مسابقه شوتبال یکی از مسابقات ورزشی است که در دو بخش بانوان و آقایان در حال پخش از شبکه نسیم است.

زمان پخش مسابقه شوتبال

زمان پخش مسابقه شوتبال روزهای شنبه ، سه شنبه و پنج شنبه ساعت 21 از شبکه نسیم است.

مصاحبه مبینا نصیری

مصاحبه مبینا نصیری
مصاحبه مبینا نصیری

 

مبینا نصیری، من کار ترجمه هم انجام می دهم و این مساله در کار اجرا هم خیلی به من کمک میکند. در خیلی از اجرا ها در مواقعی که مهمانان خارجی هم حضور دارند من به صورت دو زبانه بر روی استیج اجرای برنامه کرده ام و همچنین در حال حاضر مشغول جمع آورری مجموعه ای تحت عنوان سخنان بهترین مجریان دنیا هستم که سعی کرده ام پیشنهاد ها و راهکارهای آنها را به زبان فارسی گردآوری کن، با همکاری واحد پژوهش سیما هم یک کتاب در مورد تکنیک های اجرا در دست تدوین دارم. البته این مجموعه نه فقط مربوط به مجریان خارجی بلکه تمام صحبت ها و مثال هایی که از اساتید بزرگ خودمان گرفته ام را هم شامل می شود.

 مبینا نصیری در پاییز سال 92 بود که در بخش خواندن نظرات پیامکی یکی از ببیندگان که او را جیگر خطاب کرده بود را به طور کامل در برابر اصرار های مجری مرد برنامه خواند و این شروع حواشی او بود. 

دو سال پیش حوالی مهر در دومین روز از حضورم در برنامه امروز هنوز تموم نشده حاضر شدم، نویسنده مطلبی به من داد برای خوندن که اتفاقا پیامک بیننده های برنامه هم نبود و حاصل تراوشات ذهنی نویسنده برنامه بود، در پایان یک جمله، کلمه ای نوشته شده بود و قرار بود که من بدون گفتن عبارت دقیق با اون کلمه شوخی کنم و البته اشاره ای هم به شخصیت عروسکی کلاه قرمزی داشت.

همکار بنده اما بدون اطلاع از سناریو و در حالیکه اصلا حق دخالت در ایتم من رو نداشت چیزهایی گفت و من برای اینکه بهشون بگم دست بردار و بذار کارم رو انجام بدم ناچار شدم غیر مستقیم اشاره کنم بلکه ایشون از دخالت در کار من منصرف شود، فردای اون روز مدیر شبکه نویسنده رو اخراج کرد و من دو سال تمام خونه نشین شدم.

سخنی از حضرت علی (ع) همیشه در نظرم هست که مضمون آن این است که :

نه از خودت تعریف کن و نه بدگویی کن چون اگر از خودت تعریف کنی باور نمی کنند و اگر بدگویی کنی بیش از آنچه که گفتی تو را بد می دانند به همین خاطر من بیشتر علاقه دارم که مردم نظر بدهند تا خودم.

علاقه مندی های مبینا نصیری

علاقه مندی های مبینا نصیری
علاقه مندی های مبینا نصیری

 

مبینا نصیری علاوه بر گویندگی و مجری گری به فعالیت های هنری چون عکاسی ، موسیقی، نوازندگی پیانو علاقه دارد و یکی دیگر از علاقه مندی های مبینا نصیری در زندگی آشپزی کردن است که عاشق آشپزی و غذا درست کردن است.

جوایز مبینا نصیری 

جوایز مبینا نصیری
جوایز مبینا نصیری

 

مبینا نصیری در ششمین جشنواره مد و لباس فجر، در سال ۱۳۹۵ برای اولین بار بعد از انقلاب به پوشش مجریان زن در تلویزیون پرداخته شد و طی این مراسم برای ترویج پوشش ایرانی برگرفته از هنر معماری ایرانی اسلامی در تلویزیون تقدیر شد.

مبینا نصیری در سال ۱۳۹۰ جایزه بهترین گوینده آنونس برنامه‌ها را از رادیو جوان دریافت کرد.

برنامه های تلویزیونی مبینا نصیری 

  • آفتابگردان – شبکه دو
  • جوانی – شبکه جام جم
  • برنامه زیتون – شبکه جام جم
  • برنامه سیما خانواده – شبکه یک
  • برنامه صعود – شبکه آموزش
  • برنامه صبح بخیر ایران – شبکه یک
  • برنامه امروز هنوز تمام نشده – شبکه یک
  • برنامه شبکه هر ایرانی – شبکه یک
  • ویژه برنامه تحویل سال نو ۹۳  – شبکه یک
  • برنامه اینجا ایران است – شبکه جام جم

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده : مریم بالوی فیلی