پنج شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۱

فیلم| مبارزه رضا بهرام با کرونا!

فیلم| مبارزه رضا بهرام با کرونا!
رضا بهرام خواننده کشورمان از بیماری کرونا گفت.

به گزارش تیتربرتر؛ رضا بهرام از جمله خوانندگان کشورمان است که به کرونا مبتلا شد که امروز از خود یک ویدئو به نمایش گذاشت.

فیلم توضیحات رضا بهرام درباره کرونا

{flvremote}https://as5.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/a06efcb3530d11d9a59b33f8650983bb23545197-480p.apt?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6ImE5MzA3MTk4NGMxODk0MGQ1MjdmYWEzYTdhZWEyNGFiIiwiZXhwIjoxNTkzNzEyODkzLCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.rqI9D3GqPO6ki-RV0C704vfkZPe1gUCI5v3pmGDZx1c|https://static.cdn.asset.aparat.com/avt/23545197-7254-b__696954648.jpg{/flvremote}

 

بیوگرافی رضا بهرام

بیوگرافی رضا بهرام
بیوگرافی رضا بهرام

 

رضا بهرام متولد 20 دی 1370 در یزد، خواننده می باشد.

بیشتربخوانید: ماجرای ابتلای لیلا بلوکات به کرونا!+عکس

ازدواج رضا بهرام

رضا بهرام و مادرش
رضا بهرام و مادرش

 

رضا بهرام هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

تحصلات رضا بهرام

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد، از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم سمت موسیقی آمد و حالا کلی طرفدار دارد.

خانواده رضا بهرام

رضا هلاورجانی با نام هنری بهرام در یک خانواده 4 نفره بدنیا آمده است، فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر دارد که یکی سوارکار و دیگری در ورزش قایق رانی کانوپولو فعالیت می کند.

شروع فعالیت موسیقی رضا بهرام

شروع فعالیت موسیقی رضا بهرام
شروع فعالیت موسیقی رضا بهرام

 

رضا بهرام، از سال 93 شروع به انتشار قطعه هایی کرد اما اتفاقی برایش نمی افتاد تا اینکه بهمن 96 در آهنگ گلی از آرش و مسیح بعنوان همخوان حضور داشت، اولین ترانه رسمی اش با نام هنری بهرام قطعه ای بنام عشق بگو در  29 تیر 1397 با تنظیم مسعود جهانی منتشر شد که به سرعت به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد،طولی نکشید که موسسه هنری ققنوس او را تحت حمایت هنری خود در آورد.

در سال 97 توانست اولین کار تیتراژی خود را با سریال ممنوعه از شبکه خانگی به گوش طرفدارانش برساند، سپس در برنامه فرمول یک علی ضیا حاضر شد، او در ویژه برنامه عید نوروز عصر جدید در سال 98 نیز چند قطعه ای اجرا کرد.

اولین کنسرت رضا بهرام

نهایتا بعد از سال ها فعالیت آقای بهرام توانست مجوز برگزاری اولین کنسرت خود را 13 تیر ماه 1398 در تالار مجلل پرشین جزیره کیش بدست بیاورد

مصاحبه با رضا بهرام

در خوانندگی اولین مشوق رضا بهرام پدرش بود که در همان سال یعنی سال ۱۳۸۴ فوت کرد و رضا به همین علت از خوانندگی فاصله گرفت. رضا بهرام در آن زمان مشغول ورزش فوتبال بود و در تیم فولاد یزد بازی می کرد و بعد از آن به‌طور موقت به فولاد خوزستان رفت و در همان تیم دچار مصدومیت شد؛ و بعد از ۳ سال مصدومیت عمل جراحی شد ولی مصدومیت باعث شروع دوباره خوانندگی و بیشتر شدن علاقه رضا بهرام به آن شد و فوتبال را کنار گذاشت و به‌طور کامل وارد دنیای موسیقی شد.

به گفته رضا بهرام بعد از پدرش تنها حامی زندگی او در تمام مسائل و مراحل زندگی مادرش بوده است و تمام موفقیت های خودش را بعد از خدا مدیون مادرش است. 

رضا بهرام از سال 1393 قطعه هایی منتشر نمود و در سال 1396 در اجرای آهنگ گلی با آرش و مسیح همخوانی کرد. در سال 1397 با انتشار اولین ترانه اش به نام از عشق بگو به محبوبیت بسیار رسید و معروف شد. در همان سال آهنگ مو به مو که تیتراژ پایانی سریال ممنوعه بود را خواند که موجب رشد و پیشرفت اش شد. این ترانه زیبا در لیست پر دانلود ترین موزیک های سایت های ایرانی قرار گرفته است.

عکس جدید رضا بهرام
عکس جدید رضا بهرام

 

در حال حاضر موسسه هنری ققنوس اسپانسر رضا بهرام است. نهایتا بعد از سال ها فعالیت آقای رضا بهرام توانست مجوز برگزاری اولین کنسرت خود را 13 تیر ماه 1398 در تالار مجلل پرشین جزیره کیش بدست بیاورد.

گردآورنده: علی اکبر رضایی