سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۷:۳۷

ماجرای اعتصاب کارکنان باشگاه پرسپولیس!

ماجرای اعتصاب کارکنان باشگاه پرسپولیس!
کارکنان باشگاه پرسپولیس به خاطر پرداخت نشدن مطالباتشان اعتصاب کردند.

به گزارش تیتربرتر؛ صبح امروز (سه‌شنبه) بخش زیادی از کارمندان باشگاه پرسپولیس به دلیل آنچه پرداخت نشدن حقوق اعلام شده، مقابل در باشگاه ایستادند و دست از کار کشیدند.

جزئیات اعتصاب کارکنان پرسپولیس

جزئیات اعتصاب کارکنان پرسپولیس
جزئیات اعتصاب کارکنان پرسپولیس

 

کارمندان باشگاه پرسپولیس بیش از دو ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند.

البته کارکنان باشگاه پرسپولیس بعد از چند ساعت بحث و گفت‌وگو دقایقی پیش راضی شدند که به سر کار خود برگردند. به آنها قول داده شده که حقوق معوقه‌شان ظرف چند روز آینده پرداخت می‌شود.

ماجرای تعطیلی تمرین امروز پرسپولیس

 سرخپوشان پایتخت که در هفته بیست و دوم لیگ برتر با نتیجه سه بر یک میزبان خود پیکان را شکست دادند، دیروز یک جلسه تمرین ریکاوری برگزار کردند. با تصمیم کادر فنی تمرین امروز سرخپوشان تعطیل شد و بازیکنان تیم بعد از یک روز استراحت از فردا تمرینات خود را از سر می‌گیرند.

ماجرای خوشحالی منشوری بیرانوند و عبدی!

 تیم فوتبال پرسپولیس با برد مقابل پیکان موفق شد صدرنشینی خود را تثبیت کند و قرمزها امیدوار هستند به همین روند خود ادامه بدهند.

بعد از پایان مسابقه که با دبل مهدی عبدی و گلزنی علی علیپور همراه بود، علیرضا بیرانوند و عبدی خوشحالی منشوری و از نوع عربستانی انجام دادند و پیروزی برابر خودروسازان را جشن گرفتند.

ماجرای خوشحالی منشوری بیرانوند و عبدی!
ماجرای خوشحالی منشوری بیرانوند و عبدی!

 

مهارت پرسپولیس در قهرمانی است!

عکس کرمانی مقدم
عکس کرمانی مقدم

 

مرتضی کرمانی‌مقدم، با اشاره به شروع مجدد مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: منطقی‌ترین تصمیم همین بود که بازی‌ها ادامه پیدا کند و بدون حرف و حدیث نتایج مسابقات در زمین مسابقه معلوم شود. خدا را شکر در شروع مجدد بازی‌ها هم مسابقات با کیفیتی را شاهد بودیم و امیدوارم بازی‌ها بدون مشکل تا پایان پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد پرسپولیس برابر پیکان که با برتری سه بر یک سرخپوشان همراه بود، افزود: پرسپولیس عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. این تیم در حملات با برنامه ظاهر شد. تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی باهوش بازی و سه امتیاز این دیدار را کسب کرد. حتی سرخپوشان می‌توانستند گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانند اما به خوبی بازی را کنترل کردند تا این برد قاطعانه به دست آمد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد درخشش بازیکن جوان این تیم یعنی مهدی عبدی در ترکیب سرخپوشان اضافه کرد: عملکرد عبدی خوب بود. شاخصه او این است که از هر فرصتی که به دست می‌آورد، هر چند کم، تلاش می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد و به همین خاطر موفق است.

وی خاطرنشان کرد: عبدی سال گذشته در تیم بادران شاگرد ما بود. او از همان ابتدا فرصت را غنیمت شمرد و به خوبی تلاش می‌کرد تا از بازیکنان با تجربه که کنارش حضورش داشتند، درس بگیرد و همین مساله یکی از شاخصه‌های اصلی موفقیت او است. امیدوارم بتواند به دور از حاشیه کار را همینگونه خوب پیش ببرد و به پرسپولیس کمک کند.

مطالب مرتبط: انتقام فرهاد مجیدی از نکونام با افشاگری!

کرمانی مقدم ادامه داد: پرسپولیس امسال بازیکنانی نظیر استوکس، جونیور براندائو و اوساگونا را جذب کرد. کدامیک از این بازیکنان اندازه عبدی برای پرسپولیس کارآمد بودند؟ متاسفانه نمی‌دانم که چرا حتما باید در ترکیب تیمی بازیکن خارجی باشد؟ این بازیکنان خارجی جای نفرات داخلی ما را می‌گیرند و در نهایت به مهره سوزی منجر می‌شود.

وی تصریح کرد: پرسپولیس در بازی با پیکان عملکرد خوبی داشت آن هم در غیاب بازیکنان خارجی. مدیران اگر بازیکن خارجی می‌گیرند فردی را بیاورند که اسم و رسمی داشته باشد و کارآمد باشد نه اینکه یک خارجی را بیاورند بدون اینکه کارایی داشته باشد. نه تنها پرسپولیس بلکه همه باشگاه‌ها مطمئن باشند که اگر نصف پولی را که صرف جذب بازیکن خارجی می‌کنند، برای پرورش استعداد هزینه کنند، از هر نظر چند برابر بیشتر سود خواهند کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۹۰ درصد راه قهرمانی پرسپولیس طی شده است و اگر تنها دو یا سه مسابقه دیگر با برد سپری شود، دیگر قهرمانی قطعی شده است.

کرمانی مقدم در مورد اختلاف امتیاز پرسپولیس با سایر تیم‌ها در صدر جدول نیز افزود: یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس تجربه کافی را دارند و نگرانی بابت این موضوعات نداریم. بازیکنان پرسپولیس راه قهرمانی را بلد هستند و می‌دانند که هوادار چه نوع قهرمانی را دوست دارد. قهرمانی با حداکثر امتیاز و با گل‌های زیاد به دل هوادار بیشتر می‌چسبد.

وی با اشاره به رقبای تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه لیگ خاطرنشان کرد: بازی با تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند به مراتب سخت‌تر از تیم‌هایی است که برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند. حریفان بازی انتحاری را در دستور کار قرار می‌دهند. هنوز مسابقات سختی باقی مانده و باید بازیکنان هوشمندانه مقابل حریفان بعدی در زمین حاضر شوند.

گفتنی است پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر شنبه آینده میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.

گردآورنده: علی اکبر رضایی