یکشنبه, ۰۸ تیر ۱۳۹۹ ۲۲:۳۷

بازی محمد بحرانی در بچه محل!

بازی محمد بحرانی در بچه محل!
محمد بحرامی از جمله بازیگران و صداپیشگانی است که همه ما با بازی او در نقش جناب خان می شناسیم.

تیتربرتر؛ محمد بحرانی به عنوان بازیگر مهمان و در قالب یک شخصیت جدید به نام «شهرام رضایت» در این مجموعه تلویزیونی «بچه محل» حضور خواهد داشت.

بیوگرافی محمد بحرانی

بیوگرافی محمد بحرانی
بیوگرافی محمد بحرانی

 

محمد بحرانی متولد 16 آذر 1360 در شیراز، صداپیشه است.

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش محمدعلی در سریال شاهرگ کیست؟

تحصیلات محمد بحرانی

محمد بحرانی ،فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد، بجز صداپیشگی، بازیگر و عروسک گردان نیز است.

ازدواج محمد بحرانی

محمد بحرانی چند سالیست با مهناز خطیبی ازدواج کرده و متاهل است همسرش نیز عروسک گردان دیوی در مجموعه کلاه قرمزی می باشد

خانواده محمد بحرانی

محمد بحرانی یک برادر و خواهر دارد و پدرش از قدیم شعر می گوید و می نویسد در محله جنوبی های اهل خوزستان که مهاجرت کرده به شیراز در زمان جنگ بودند، بزرگ شده و از آن زمان با قابلمه و تشت، بندری می زد و می خواند.

شروع فعالیت محمد بحرانی

شروع فعالیت محمد بحرانی
شروع فعالیت محمد بحرانی

 

اولین بار در سال 1385 با فیلم اتوبوس شب وارد سینما شد و در سال 1396 با سریال گلشیفته در شبکه نمایش خانگی جدی تر از گذشته وارد این عرصه شده است.

در سال 98 نیز با سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری حضور داشت و نوروز 99 با سریال دوپینگ اولین تجربه بازیگری اش در قاب تلویزیون را بدست آورد.علاقه اش به هنر از جشنواره تئاتر عروسکی شروع شد.در سال 1380 وفتی 20 ساله بود، مریم سعادت که داور یکی از جشنواره ها بود از وی برای حضور در عروسک گردانی یک مجموعه تلویزیونی برای کودکان دعوت کرد.

به این ترتیب او وارد کارهای عروسکی شد. از ببعی تا همساده ،در سال 1390 از طریق امیر سلطان احمدی عروسک گردان پسرعمه زا به ایرج طهماسب معرفی شد تا با گروه کلاه قرمزی برای عروسک های جدید تست بدهد.

در نهایت صداپیشگی ببعی و آقای همساده به او سپرده شد، پیش از این نیز صداپیشگی عروسک هایی چون آقاشجاع و استاد همه‌ چی‌ دون را تجربه کرده بود.

بیشتربخوانید: سریال شاهرگ جایگزین رهایی شد!

علاقه مندی های محمد بحرانی

من خیلی فوتبال دیده ام، اصلا شک نکنی

به شدت بایرن مونیخی و طرفدار آلمان هستم، اما برعکس فوتبال ایران را کمتر دنبال می کنم ولی واقعا فوتبال اروپا چیز دیگری است

در ایران طرفدار تیم های شیرازی هستم.

نوازندگی

در خندوانه هم در برخی موارد که در خلال آواز خواندن جناب خان نیاز به ‌ساز هست، نوازندگی را خودم به عهده دارم و همان سازهای جنوبی ضرب و تمپو را می نوازم.

ماجرای بهنام در خندوانه

قدیمی ترین و صمیمی ترین دوست من که دوستیمان به 2 – 3 سالگی باز می گردد بهنام است که در جناب خان از او یاد می کنم، ما هنوزم دوستان خوبی هستیم.

بازی محمد بحرانی در بچه محل

بازی محمد بحرانی در بچه محل
بازی محمد بحرانی در بچه محل

 

«شهرام رضایت» شوهر عمه پورنگ برای یک کار اداری از شهر محل زندگی اش به محله گل و بلبل سفر می کند. او دچار مشکل عدم رضایت از خود است و فقط نیمه خالی لیوان را می بیند. اهالی محل تصمیم می گیرند به کمک داداش جان مشکل او را برطرف کنند.

مجموعه «بچه محل» براساس اقتضاء فیلمنامه و نیاز داستان و جذابیت و تنوع بیشتر، در فصل دوم نیز میزبان چهره‌های محبوب سینما و تلویزیون به‌عنوان بازیگر مهمان خواهد بود.

داریوش فرضیایی، کمند امیر سلیمانی، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتی، آرش میر احمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور، ایمان صفا و امیر محمد متقیان، با هنرمندی: سروش جمشیدی بازیگران این مجموعه هستند.

اسامی عوامل این مجموعه عبارتند از:  تهیه کننده: مسلم آقاجانزاده، کارگردان: احمد درویشعلی پور، نویسنده: محمد درویشعلی پور، مجری طرح: محمد حسین خلیفه، برنامه‌ریز: مجید موثق، مدیر تصویر برداری: محمود صالحی، مدیر صدا برداری: بهروز عابدینی، تدوین: امید شهلایی، جلوه های ویژه تصویری: علی زارع، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، طراح دکور: ارغوان شیبانی، منشی صحنه: آنیتا فیروزبخت، دستیار اول کارگردان: محمدرضا زاهدیان، آهنگساز: مهرداد نصرتی، مدیر تولید: علی رحیم زاده، عکاس: نازلی هروی و مدیر روابط عمومی: عاطفه نوذری.

گردآورنده : علی اکبر رضایی