سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۴۵

فیلم| واکنش محمدرضا حیاتی به سوتی های جنجالی اش!

فیلم| واکنش محمدرضا حیاتی به سوتی های جنجالی اش!
محمد رضا حیاتی گوینده اخبار به سوتی ها و اخبار جنجالی اش واکنش نشان داد.

به گزارش تیتربرتر؛ محمدرضا حیاتی از گویندگان قدیمی اخبار است که همه با او را با اخبار 21 شبکه یک می شناسیم در ادامه به معرفی این گوینده با سابقه پرداخته ایم.

بیوگرافی محمدرضا حیاتی

بیوگرافی محمدرضا حیاتی
بیوگرافی محمدرضا حیاتی

 

محمدرضا حیاتی (زادهٔ ۲۷ دی ۱۳۳۴ در آبادان) از گویندگان قدیمی بخش خبریِ سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

تحصیلات محمدرضا حیاتی

او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ علوم سیاسی است.

ازدواج محمدرضا حیاتی

محمدرضا حیاتی و همسرش
محمدرضا حیاتی و همسرش

 

محمدرضا حیاتی ازدواج کرده و همسرش اهوازی است، دو تا پسر بنام های علیرضا 32 ساله و امیر 26 ساله دارد که هر دو طرفدار پرسپولیس هستند.

شروع فعالیت گویندگی محمدرضا حیاتی

محمدرضا حیاتی
محمدرضا حیاتی

 

حیاتی کار خود را از سال ۱۳۶۰ و از رادیو و در یک برنامهٔ اجتماعی آغاز کرد و مدتی هم در بخش نمایش‌نامه‌های رادیویی فعال بود.

او برخی از مهمترین اخبار ایران، مانند خبر فوت امام خمینی(ره) را گزارش کرده‌است.

حیاتی در ۲ تیر ۱۳۹۴ در ۵۹ سالگی، پس از ۳۴ سال گویندگی، بازنشسته شد، اما با موافقت رئیس سازمان صدا و سیما به ادامهٔ گویندگی پرداخت.

بازیگری محمدرضا حیاتی

محمدرضا حیاتی در مجموعۀ نوروزی پایتخت ۶ در نقش گویندۀ خبر ایفای نقش کرده است.

بیشتربخوانید: حاشیه‌های غیرمنتظره حیاتی بی‌حاشیه/ غفوریان دوباره اوج می‌گیرد؟

واکنش محمدرضا حیاتی به سوتی ها و اخبار جنجالی اش

{flvremote}https://hw18.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/5a23e7f0584c7c38a726238f078ca3b122801742-360p.apt?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjY1MWI3YTQzZWM1OTI5NDFmNzdmYzQzMzkzYWZiOTI2IiwiZXhwIjoxNTkxMTE4MTgzLCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.4QrK8t2EsN7pbt4JXNqiYq1mSn4GEwAnEX2ampvcd4w|https://static.cdn.asset.aparat.com/avt/22801742-4633-b__513897524.jpg{/flvremote}

 

مصاحبه با محمدرضا حیاتی

تاثیرگزارترین ها در کار محمدرضا حیاتی

هم بی بی سی تاثیر گذاشت و هم شبکه من و تو با وجودی که یک شبکه حرفه ای نیست و یک شبکه خصوصی کوچک است که کار خاصی هم انجام نمی دهد ولی همان بخش اتاق خبر خیلی تاثیر گذاشت و از آن الگو گرفتند و استفاده می کنند.

آشپزی محمدرضا حیاتی

آشپزی محمدرضا حیاتی
آشپزی محمدرضا حیاتی

 

آشپزیم زیاد خوبی نیست ولی اگر تنها باشم میتونم از پس خودم بر بیام، خانومم خیلی خوب درست میکنند من از خورشت کدو و بادمجون خیلی خوشم میاد

یک زمانی اهل شوخی بودم، اما به قول یکی از دوستان که می‌گفت شغل آدم روحیه‌اش را تغییر می‌دهد، من هم عوض شدم. شاید اگر من وارد یک کار طنز شده بودم الان برای خودم طنزپرداز بزرگی بودم.

افتخارات محمدرضا حیاتی

محمدرضا حیاتی و پسرانش
محمدرضا حیاتی و پسرانش

 

محمدرضا حیاتی تاکنون چندین بار موفق به دریافت جایزه برترین گوینده خبر شبکه جام جم و شبکه‌ های داخلی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شده‌ است.

کار تبلیغاتی محمدرضا حیاتی

نویسندگی را بیشتر در فیلم‌های صنعتی بر عهده دارم گاهی هم نریشن‌ ها را خودم می‌ خوانم. بیشتر این کارهای تبلیغاتی که انجام دادم مربوط به شرکت‌ های خودروسازی و تولیدی بود.

بازنشستگی محمدرضا حیاتی

محمدرضا حیاتی در سال 94 بعد از سال ها فعالیت در صدا و سیما بازنشست شد اما بواسطه صدا و نوع اجرای وی که طرفداران زیادی دارد همچنان همکاری خود با تلویزیون را ادامه می دهد.

حواشی محمدرضا حیاتی

محمدرضا حیاتی و همسر و دخترش
محمدرضا حیاتی و همسر و دخترش

 

محمدرضا حیاتی در سال ۱۳۹۸ حین گزارش خبری درخصوص برگزیت، برای تشبیه شرایط دولت بریتانیا در مواجه با آن از اصطلاح «نشستن بر روی اره» استفاده کرد. این ضرب‌المثل در زبان عامیانه اصطلاحی بی ادبانه برای اشاره به شرایط بغرنجی است که برون رفتن از آن دشوار می‌باشد. این مسئله انتقادات فراوانی را متوجه محمدرضا حیاتی بابت استفاده از چنین ضرب‌المثلی کرد. حیاتی در دفاع از خود اظهار داشت که جمله فوق را از روی متن خبر در لحظه ضبط خوانده و حتی اگر پیش از آن نیز متن را می‌دید اختیاری برای تغییر آن نداشته است.

گرداورنده: علی اکبر رضایی