یکشنبه, ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۲۹

ماجرای ازدواج پنهانی مهناز افشار در آلمان

ماجرای ازدواج پنهانی مهناز افشار در آلمان
مهناز افشار از بازیگر زن پرحاشیه سینما و تلویزیون ایران است که بعد از مهاجرت و همکاری با شبکه های ماهواره ای وارد حاشیه شد و حالا یکی از خوانندگان زیرزمینی خارج نشین از ازدواج مجدد وی خبر داده اند.

به گزارش تیتربرتر؛ مهناز افشار از بازیگران زن و سلبریتی ها پرجنجال کشورمان است که در فضای مجازی با اظهارات ضد و نقیض خود حواشی بسیاری را برای خود به وجود آورده است.

مهناز افشار از نیمه سال گذشته به بهانه برگزاری ورکشاپ بازیگری به آلمان مهاجرت کرده است و وی همراه با دخترش که تبعیت آلمانی داشت از ایران خارج شد.

مهناز افشار که در خرداد ۱۳۹۳با یاسین رامین ، پسر محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت احمدی نژاد ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج یک دختر به نام لیا است که اکنون 6 سال دارد. از ازدواج مهناز افشار همه به عنوان یک ازدواج سیاسی یاد می کردند وبسیاری از منتقدان معتقد هستند که زندگی سیاسی و جنجال‌های خبری و حاشیه‌های مهناز افشار بعد از این ازدواج شدت گرفت.

حال مهناز افشار بعد از مهاجرت و با پیوستن به شبکه ماهواره ای اینترنشنال و شرکت به عنوان داور در برنامه استعدادیابی در کنار خوانندگان لس آنجلسی همچون ابی و آرش خبر طلاق از همسرش را علنی کرد.

بیشتر بخوانید: افشاگری مهناز افشار درباره قتل طلبه همدانی

او با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.»

حالا بعد از گذشت چند ماهی از خبر طلاق مهناز افشار؛ ماجرای ازدواج مجدد وی خبرساز شده است. اما خبر ازدواج وی توسط امیر تتلو اعلام شد.

لو رفتن ازدواج مجدد مهناز افشار توسط تتلو

لو رفتن ازدواج مجدد مهناز افشار توسط تتلو
لو رفتن ازدواج مجدد مهناز افشار توسط تتلو

 در پی واکنش امیر تتلو به لباس خواهرش، یکی از طرفدارانش نوشـت: لباس او بهتر از لباس‌های مهناز افشار است.

لو رفتن ازدواج مجدد مهناز افشار توسط تتلو
لو رفتن ازدواج مجدد مهناز افشار توسط تتلو

البته بسیاری از رسانه ها خبر ازدواج مجدد مهناز افشار را در حد شایعه دانستند که این خبر صحت ندارد و موضوع مربوط به ازدواج دوم وی با یاسین رامین است که حدود یک سال قبل از همدیگر جدا شدند.

مهناز افشار چند بار ازدواج کرده است؟

مهناز افشار چند بار ازدواج کرده است؟
مهناز افشار به همراه دخترش لیا

ازدواج اول: در یک خبر تایید نشده گفته می شود مهناز افشار اولین بار با شخصی بنام س. رفیعی ازدواج کرده است که در نهایت این ازدواج به طلاق منجر شده است، این خبر هیچگاه تایید نشده است.

ازدواج دوم: مهناز افشار در خرداد ماه ۱۳۹۳ با یاسین رامین ازدواج کرد. یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دوم محمود احمدی نژاد بود، خطبه عقد آنها توسط سید محمد خاتمی خوانده شد.

شایعه ازدواج با پسر متولد 66: زمانی نیز خبر ازدواج مهناز افشار با محمدامین رامین(متولد ۱۳۶۶) خبرساز شد که وی با صراحت اعلام کرد که صحت ندارد. من نمی توانم با مردی که ۱۰ سال از من کوچکتر است زندگی کنم!

البته در آن زمان مهناز افشار نیز اعلام کرد که سن برادر همسرم را به همسر من نسبت دادند؛ همسرم متولد 60 است و من 4 سال از او بزرگترم. 

مهریه ۳۰ میلیاردی مهناز افشار

مرضیه برومند کارگردان سینما و تلویزیون در اعتراض به وضعیت تئاتر گفت : متاسفم بودجه تئاتر مملکت، نصف پشت قباله فلان خانم بازیگر (مهناز افشار) است که زن یک مرد سیاسی شده است ! چیزی که شنیدم این است که پشت قباله اش یک ملک ۳۰ میلیارد تومانی انداخته اند.

اما محمد یاسین رامین با رد شایعات مهریه ۳۰ میلیاردی مهناز افشار می گوید : مهریه همسرم ۵ شاخه گل نرگس، یک جلد کلام الله مجید و آینه و شمعدان بوده است.

انتشار فیلمی جنجالی از مهناز افشار

انتشار فیلمی جنجالی از مهناز افشار در فضای مجازی که گمانه ها برای ازدواج مجدد وی را قوت بخشیده است که در ادامه مشاهده خواهید.