شنبه, ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۳۳
رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران خبر داد:

صدور مجوز بازگشایی نمایشگاه‌ها در برخی استان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران خبر داد:
رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از صدور مجوز بازگشایی نمایشگاه‌ها در برخی استان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش تیتربرتر؛ به نقل از روابط عمومی انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، علی یارمحمدیان با اعلام این خبر گفت: ستاد مقابله با کرونا در برخی استان‌ها مجوز بازگشایی نمایشگاه‌ها را صادر کرده و رویدادهای نمایشگاهی آنان از اواخر خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند شد.

وی افزود: دانشگاه‌‌های علوم پزشکی برخی استان‌ها با همکاری شرکت‌های نمایشگاهی، پروتکل‌های بهداشتی برای مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه‌ها را تدوین کرده‌اند و بر این اساس مقدمات لازم برای از سرگیری رویدادهای اقتصادی فراهم شده است.

رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با بیان اینکه استفاده از ماسک، ضدعفونی نمودن دست‌ها و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن‌های نمایشگاهی از جمله مهمترین موارد بهداشتی تعیین شده است، تصریح کرد: تحقق این موارد با همکاری شرکت‌ها و مجریان نمایشگاهی انجام می‌پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه برپایی نمایشگاه‌ها، سریع‌ترین راه برای بهبود اقتصادی است، ادامه داد: درصورت توجه بیشتر دولت و وزارت صمت به سایت‌های استانی، تسهیل امور آنان و قرار دادن نمایشگاه‌ها در فهرست مشاغل آسیب‌پذیر، نمایشگاه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن رونق را به اقتصاد بازمی‌گردانند و به اشتغال کشور کمک می‌کنند.

یارمحمدیان یادآور شد: نمایشگاه‌ها با ماهیت و قدرتی که دارند می‌توانند مکانی باشند تا تولیدکنندگان بازارهای مصرف جدید خود را بیابند و مصرف‌کنندگان نیز با مزیت‌ کالاهای مختلف آشنا شوند.

وی تاکید کرد: لازم است اهمیت برپایی نمایشگاه‌های تجاری در دوران پساکرونا جدی گرفته شود تا اقتصاد، فعالان اقتصادی و کسب‌وکارهای مختلف نفسی تازه کنند.