پنج شنبه, ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷

طعنه تلخ گلر استقلال با شروع مجدد لیگ برتر

طعنه تلخ گلر استقلال با شروع مجدد لیگ برتر
شروع مجدد لیگ برتر فوتبال این روزها با واکنش های متفاوت بازیکنان تیم ها روبرو بوده است اما در این میان اظهارات حسینی دروازه بان استقلال خبرساز شد.

به گزارش تیتربرتر؛ شروع مجدد لیگ برتر از اواخر خرداد ماه جاری با انتقادات بسیاری از سوی بازیکنان فوتبال روبرو شده است و بسیاری از آنها از ابتلای به بیماری کرونا احساس نگرانی کردند. در این میان  سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال هنوز به برگزاری بازی‌ها معترض است و اعتقاد دارد این موضوع خطرناک است.

ماجرای گلایه دروازبان استقلال از شروع لیگ برتر

سیدحسین حسینی امروز بعد از انجام تست کرونا در ویدیویی خطاب به مسئولان می گوید: «این چه وضع برگزاری بازی‌هاست؟ گیرم تمرین کردیم، پرواز و هتل را چه کار کنیم که بسیار خطرناک است. یک جام بخرند و به آنها بدهند و همه چیز را تمام کنند! حتی می‌توانند بگذارند لیگ را دو سه ماه بعد که خطر کمتری دارد برگزار کنند. اگر یک بازیکن کرونا بگیرد فوتبالش تمام است، مگر ما شغل دیگری داریم؟»

حسینی بعد از گفتن این صحبتها سوار ماشین شده و قصد ترک صحنه را دارد.

{flvremote}https://as7.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/98b4f263d83c4f3578689a12bd4dbd1a22441358-480p.apt?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6ImFiNTYxOTA0NmE5N2ZhYjA5YmNjYTljMWY5MmRkMTlmIiwiZXhwIjoxNTkwMDY4MTU3LCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.tA9yT2JR4LWGpssv088U_U2l2ASD78NTO-hqTLiouAY|https://static.cdn.asset.aparat.com/avt/22441358-4641-b__539510920.jpg{/flvremote}

حسینی چند روز پیش و بعد از قطعی شدن ادامه لیگ گفته بود استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد و پرسپولیسیها هم بهتر است در زمین جام قهرمانی را به دست بیاورند.

این دروازبان در اظهارتی نیز گفته است: باید بگویم ما از شروع لیگ واهمه نداریم و حرفمان این است که با همه سختی ها و خطراتی که برای بازیکنان دارد ناچاریم تابع تصمیمات مقامات باشیم. درست است که با صدر جدول فاصله داریم، اما برای قهرمانی همچنان شانس داریم و تا آخرین لحظه ای که شانس داشته باشیم برای این منظور تلاش خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: شروع تابستان داغ با لیگ برتر فوتبال

به نظر می‌رسد به جز حسینی سایر بازیکنان استقلال هم به برگزاری لیگ معترض هستند ولی تصمیم بر برگزاری بازی‌ها گرفته شده و تمرینات آبی‌ها هم از امروز رسما آغاز خواهد شد.

آغاز تمرینات حسینی در شرایط کرونایی

آغاز تمرینات گلر استقلال در شرایط کرونایی
آغاز تمرینات گلر استقلال در شرایط کرونایی

 در روزهایی که قرار است لیگ برتر فوتبال از سرگرفته شود بازیکنان رفته رفته با انتشار فیلم و عکس از برگزاری تمرینات خود خبر می دهند تا به این شکل نشان بدهند در تعطیلی لیگ برتر آمادگی خود را حفظ کرده اند.

سیدحسین حسینی اما در اقدامی جالب عکسی در زمین چمن با دختر تازه متولد شده خود گذاشت تا به این شکل از آغازتمرینات خود خبر بدهد و نشان بدهد زودتر از تمرینات گروهی کار خود را آغاز کرده است. 

بیشتر بخوانید: ماجرای درگیری طرفداران استقلال با محمود فکری + فیلم

سیدحسین حسینی امیدوار است در ادامه فصل بتواند با شرایط ایده آل در درون دروازه استقلال قرار بگیرد و برای رسیدن به موفقیت به تیمش کمک کند.

حسینی برنده نظرسنجی بهترین سیو آسیا 

حسینی برنده نظرسنجی بهترین سیو آسیا 
حسینی برنده نظرسنجی بهترین سیو آسیا 

سایت کنفدراسیون در جدیدترین نظر سنجی خود از مخاطبان خود خواسته بود تا بهترین سیو رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کنند که در آن توپی که بیرانوند از ژاوی در رقابت های دو فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا گرفته بود و مهار دیدنی سیدحسین حسینی در دیدار برگشت مرحله گروهی فصل گذشته برابر الدحیل هم دیده می شد. 

در این نظرسنجی سه دروازه بان دیگر هم حضور داشتند که سیدحسین حسینی با 75 درصد آرا اول شد و بیرانوند با 25 درصد در رده دوم قرار گرفت. 

نکته مهم اینکه رای گالکویچ، دروازه بان آدلاید یونایتد استرالیا، آنته کوویچ دروزاه بان وسترن سیدینی استرالیا و البته کون سون تائه دروازه بان  کاشیمای ژاپن در این نظر سنجی در مجموع به یک درصد هم نرسید.

نگاهی به زندگی فوتبالی و شخصی گلر استقلال

نگاهی به زندگی فوتبالی و شخصی گلر استقلال
نگاهی به زندگی فوتبالی و شخصی گلر استقلال

سید حسین حسینی بازیکن فوتبال و دروازه بان تیم استقلال تهران متولد ۹ تیر ۱۳۷۱ در شهر شیراز می باشد . وی قوتبال حرفه ای خود را از تیم فجر سپاسی شیراز شروع کرد و از سنین نوجوانی به تیم ملی فوتبال پیوست.

آغاز فوتبال حرفه ای 

سید حسین حسینی در اردوی اوکراین در بازی دوستانه مقابل دیناموکیف برای اولین بار در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت. و بازی بعد خود را در آذر ۱۳۹۲ با پیراهن استقلال در مقابل کاسپین قزوین در جام حذفی انجام داد. که در هر دو بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه استقلال شد. 

وی همچنین در اردیبهشت ۱۳۹۳ در بازی مقابل الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا درون دروازه تیم استقلال تهران قرار گرفت.

حسینی برای خدمت سربازی برای دو فصل عازم تیم ملوان بندر انزلی که در آن زمان در لیگ برتر بود شد.حسینی پس از اتمام دوران سربازی، با توجه به قراردادش، به استقلال تهران بازگشت. 

در این فصل، علیرضا منصوریان، به این گلر جوان فرصت دروازه‌بانی استقلال تهران را در دو بازی حساس نخست و پایانی نیم فصل (مقابل تیم‌های نفت تهران و سپاهان) داد که هر دو بازی با نتیجه تساوی۱-۱ پایان یافتند. 

همچنین او توانست در بازی مقابل نفت تهران در نیم فصل دوم لیگ ۹۶–۹۵ جایگزین رحمتی شود و با واکنش‌های زیبای خود دروازه اش را بسته نگه دارد. استقلال توانست آن بازی را با سوپرگل امید ابراهیمی از روی ضربه آزاد پیروز شود.

کارنامه فوتبالی حسین حسینی

زیر ۱۷ سال ایران

اولین تجربه ملی حسینی در تیم ملی نوجوانان بود او ۸ بار در این رده سنی به میدان رفت.

زیر ۲۰ سال ایران

دومین تجربه ملی حسینی نیز در تیم جوانان ایران بود او فقط در ۲ مسابقه به میدان رفت.

زیر ۲۳ سال ایران

حسینی سابقه حضور در تیم ملی امید را نیز دارد ۳ بازی در این رده سنی انجام داده‌است.

تیم ملی بزرگسالان ایران

حسینی در ۲۶ اردیبهشت ۹۴ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد. وی پس از درخشش در تیم استقلال در اردوی داخلی در تهران قبل از بازی دوستانه با پاناما توسط کیروش دوباره به تیم ملی دعوت شد ولی در لیست نهایی برای اردوی اتریش نبود. وی در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ درون دروازه تیم ملی برای بازی با سیرالئون قرار گرفت.

زندگی شخصی دروازبان استقلال

زندگی شخصی دروازبان استقلال
زندگی شخصی دروازبان استقلال

سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال در ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ از طریق یک استوری  در اینستاگرامش خبر از ازدواجش داد. حاصل این زندگی مشترک یک فرزند دختر است.

گردآورنده: الهام خلیلی خو