چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۰۴
اظهار نظر مهدی کوشکی در مورد طلاق

ابعاد جدید ماجرای نقض حقوق زنان توسط مهدی کوشکی + فیلم

اظهار نظر مهدی کوشکی در مورد طلاق
اقدامات جنجالی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا از زمان ازدواج این دو هنرمند سوژه خبرنگاران بوده است. اما در روزهای گذشته در پی اظهار نظر مهدی کوشکی در مورد طلاق باعث شده است که برخی از کاربران فضای مجازی به این هنرمند تهمت نقض حقوق زنان را بزنند.

به گزارش تیتر برتر : ریحانه پارسا با انتشار توئیتی در مورد حق طلاق زنان از مخاطبان خود سوال پرسیده بود که مهدی کوشکی در جواب این توئیت یک ویدیو در صفحه شخصی خود منتشر کرد که باعث واکنش منفی برخی از کاربران شد همچنین اینستاگرام این ویدیو را به دلیل نقض حقوق زنان از صفحه مهدی کوشکی حذف کرد.در ادامه با ما همراه باشید تا به دلیل این اظهار نظر جنجالی مهدی کوشکی بپردازیم.

ماجرای نقض حقوق زنان توسط کوشکی برای جلب توجه بود؟

ماجرای نقض حقوق زنان توسط کوشکی یک بازی رسانه ای بود؟
ماجرای نقض حقوق زنان توسط کوشکی یک بازی رسانه ای بود؟

در یک هفته گذشت موضوع دارا بودن حق طلاق زنان، یکی از موضوعات داغ توئیت‌های ایرانی بود. کاربران بسیاری به این موضوع پرداخته بودند و بحث‌های زیادی در این شبکه اجتماعی در این خصوص منتشر می‌شد.

ریحانه پارسا طی توئیتی عجیب که نیاز به اصلاح داشت نظر خود را اینگونه بیان کرد که:

«یا بنویس حق طلاق میدید به زنهاتون بعد اسم خودتون را هم گذاشتید، مرد؟ ایموجی هم نزار..»

متنی که به نظر می‌رسد کسی برای پارسا نوشته و از او خواسته در صفحه توئیترش منتشر کند! او نیز ناشیانه و یا شاید حتی عمدا برای جلب توجه بیشتر متن را بدون دستکاری منتشر کرده است.

همین متن بارها در توئیتر ریتوئیت شد و مورد توجه عموم کاربران فضای مجازی قرار گرفت پس از آن مهدی کوشکی به دنبال توئیت همسرش درباره حق طلاق و در پاسخ به سوال دنبال‌کنندگانش ویدئویی در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد که با واکنش کاربران و حواشی زیادی همراه شد و از سوی اینستاگرام پاک شد.

کوشکی در ویدیوی کوتاهی گفت:

«این روزها به خاطر توئیت ریحانه خیلی از من سوال می‌شه که حق طلاق چطوریه؟ من خیلی اعتقاد دارم که حق طلاق با مردِ صددرصد و چه لزومی داره حق طلاق با زن باشه؟ به نظر من این ایده خیلی درستی است که حق طلاق با مرد باشه، به قول قدیمی‌ها زن باید با لباس سفید بیاد خونه بخت و با کفن سفید هم بره!»

این ویدیو کوتاه حتی سر از شبکه‌های ماهواری هم درآورد! ویدیوی که کوشکی چندی بعد خبر از پاک شدن آن توسط اینستاگرام داد و گلایه کرد که در اینستاگرام آزادی بیان وجود ندارد!

ویدئو و توئیت مهدی کوشکی کافی بود که بحثی دامنه‌داربر سر مواضع او و همسرش شکل بگیرد. منتقدان به مهدی کوشکی و ریحانه پارسا حمله کردند. برخی دیگر معتقدند که این سخنان از مهدی کوشکی بعید است و احتمالا پشت پرده‌ای برای رفتارهای اخیر او و همسرش وجود دارد.

کاربری نوشته است «به نظر من ماجرای توئیت ریحانه پارسا و استوری مهدی کوشکی یه بازی تبلیغاتیه! برای تئاتر، فیلم یا. این‌جور حرفا با واکنش سریع مخاطب و وایرال شدنِ شدید همراهه و خب اگه حدسم درست باشه دقیقن به هدف‌شون رسیدن. حالا باید دید چقدر نظر من می‌تونه درست باشه؟ نظر شما چیه؟»

از این منظر باید گفت که فعالیت های پارسا و کوشکی در اینستاگرام صرفا یک بازی است که مشخص نیست چه هدفی را دنبال می‌کند.

این دیدگاه به شکل دیگری هم مطرح شده است عده‌ای می‌گویند مهدی کوشکی و ریحانه پارسا به دنبال دیده شدن، کسب شهرت و ثروت‌اند و این جنجال‌سازی در شبکه‌های اجتماعی را برای رسیدن به شهرت و ثروت برگزیده‌اند.

 نظر مهدی کوشکی درمورد حق طلاق

{flvremote}https://as9.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/e74f4e837ef7794fed06fe2c7d7ca66d22365392-480p.apt?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjE0MWZjYTM3NGQ3YjdkYTY1MWVhNWE3Yzc0OTBkYTZiIiwiZXhwIjoxNTkwMDI2NDM3LCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.bs_U_CvE3_vDOHYzTuCpcM_GAJqPPGyFSb69h6n8E1c|https://static.cdn.asset.aparat.com/avt/22365392-6172-b__355101898.jpg{/flvremote}

مطالب  مرتبط: فیلم| ماجرای جنجالی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی!

کارنامه سینمایی مهدی کوشکی

کارنامه سینمایی مهدی کوشکی
کارنامه سینمایی مهدی کوشکی

مهدی کوشکی (زادهٔ مرداد ۱۳۶۰، خرم‌آباد) نمایشنامه‌نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینما است.او فارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما ـ تئاتر دانشگاه هنر است.

نام کارگردان سال نقش
مورچه خوار  شاهد احمدلو ۱۳۹۸  
بی سر کاوه سجادی حسینی ۱۳۹۸  
دابلند ابراهیم ابراهیمیان ۱۳۹۸  
مسخره باز همایون غنی‌زاده ۱۳۹۷  
شاه کُش وحید امیرخانی ۱۳۹۶ جهان
فروشنده اصغر فرهادی ۱۳۹۵ سیاوش
پدیده علی احمدزاده ۱۳۹۴  
لانتوری رضا درمیشیان ۱۳۹۳ ملک
مهمونی کامی علی احمدزاده ۱۳۹۲ آرمین

 

گردآورنده: فرحان مرادی