یکشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۵۲

ماجرای زندگی لاله صبوری با همسر آمریکایی اش!

ماجرای زندگی لاله صبوری با همسر آمریکایی اش!
لاله صبوری درباره زندگی با همسر آمریکایی اش گفتگو کرد ؛ به این بهانه تیتربرتر به معرفی این بازیگر پرداخته است.

به گزارش تیتربرتر؛ لاله صبوری یکی از بازیگران باسابقه تلویزیون و سینما است که سال ها است که ما با بازی های او خاطره داریم در ادامه به معرفی این بازیگر می پردازیم.

بیوگرافی لاله صبوری

بیوگرافی لاله صبوری
بیوگرافی لاله صبوری

 

لاله صبوری متولد 16 تیر 1348 در تهران، بازیگر است.

تحصیلات لاله صبوری

 لاله صبوری
لاله صبوری

 

لاله صبوری فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر است، همسرش متولد کشور آمریکاست، بجز بازی در شبکه جام جم تجربه مجری هم دارد.

بیشتربخوانید: ریحانه پارسا رقصنده می شود؟!

ازدواج های لاله صبوری

ازدواج اول  لاله صبوری

ازدواج اول  لاله صبوری
ازدواج اول  لاله صبوری

 

لاله صبوری اولین بار در سال 1364 وقتی 17 ساله بود ازدواج کرد و یکسال بعد صاحب یک پسر بنام بهداد و سپس یک دختر بنام هلیا شد اما این زندگی بعدا به طلاق ختم شد.

ازدواج دوم لاله صبوری

ازدواج دوم لاله صبوری
ازدواج دوم لاله صبوری

 

لاله صبوری در دومین تجربه زناشویی خود با پویا نظری ازدواج کرد و از وی صاحب یک دختر بنام نورا شد، می گوید چون همسرم قبلا تجربه ازدواج نداشت دوست داشت بچه دار شویم.

شروع فعالیت لاله صبوری

 لاله صبوری
لاله صبوری

 

لاله صبوری، فعالیت هنری خود را از دوران دانشجویی شروع کرد، اما این دیده شدن و ورود حرفه ایش به سال 1375 وقتی 27 ساله بود بازی می گردد که با مجموعه ای برای کودک وارد قاب تلویزیون شد

شهرت لاله صبوری

 لاله صبوری
لاله صبوری

 

لاله صبوری از سال 75 تا سال 77 سه مجموعه دیگر کار کرد که جنگ 77 به کارگردانی مهران مدیری وی را به اوج شهرت و دیده شدن رساند.

بیشتربخوانید: نقش جواد جوادی در در سریال بچه مهندس 3 کیست؟

تجربه مجری گری لاله صبوری

 لاله صبوری و دختر و پسرش
لاله صبوری و دختر و پسرش

 

لاله صبوری، از سال 80 به مدت دو سال مجری برنامه شباهنگام بود که برای شبکه جام جم اجرا می کرد، خودش علاقه دارد که اجراهای زنده را بیشتر تجربه کند.

بیوگرافی همسر دوم لاله صبوری

 لاله صبوری همسرش
لاله صبوری همسرش

 

خوشبختانه همسرم مردی بسیار همراه و مهربان است، ایشان متولد آمریکا هستند و تازه ده سال است که برای زندگی به ایران آمده اند.

شغل همسرم در زمینه صنعتی است و فعالیتی در عرصه هنر به شکل جدی ندارند، اما هنر را بسیار دوست دارند و درک می کنند.

مصاحبه با لاله صبوری

 لاله صبوری همسرش
لاله صبوری همسرش

 

از ازدواج دومم راضی ام، خیلی راحت همه جا از ازدواج ناموفق اولم صحبت کردم،شاید اگر خیلی ها جای من بودند، این موضوع را جایی عنوان نمی کردند، اما من نیازی به پنهان کاری نمی دیدم و خوشبختانه امروز از ازدواج دومم، بسیار راضی هستم،با پسر و دخترم بزرگ شدم.

اختلاف کم سنی که بین من و بچه هایم بود، باعث شد که یک جورایی ما با هم بزرگ شویم، به نوعی با هم درس بخوانیم، تلویزیون تماشا کنیم و از زندگی لذت ببریم، من بعد از بچه دار شدنم وارد دانشگاه شدم و بعد هم فعالیتم را پی گرفتم.

همکاری دوباره لاله صبوری با مدیری

 لاله صبوری
لاله صبوری

 

مهران مدیری برای سریال شبکه خانگی خود بنام شوخی کردم در سال 1392 تمام افرادی را که با او همکاری کرده بودند کنار هم جمع کرد و صبوری هم در این مجموعه حضور داشت.، با این حال خانم صبوری می گوید میانه خوبی با مدیری ندارد.

خصوصیات رفتاری لاله صبوری

من سال‌ ها به‌ شدت اهل ورزش بودم، آخرین کلاس ورزشی‌ ام رشته میها بادی تک بود که ورزشی کاملا حرفه‌ ای و سنگین اس و به نوعی بدن‌سازی است که با مربی خصوصی مدتی آن را دنبال کردم .اما چند ماهی است ویروس تنبلی به من حمله کرده و حسابی از ورزش دور شده‌ ام.

بیشتر بخوانید: مهراوه شریفی نیا در نقش رابی!

نویسندگی لاله صبوری

لاله صبوری، مدتی است به نویسندگی روی آورده و براساس یکی از نوشته‌ هایش، در نظر دارد کارگردانی فیلمی را نیز آغاز کند .

همکاری لاله صبوری با عمو فیتیله ها

 لاله صبوری
لاله صبوری

 

لاله صبوری سال 96 در سریال لژیونر که از شبکه 5 پخش شد حضور داشت و از سال 98 هم با مجموعه دوقلوها با عموهای فیتیله ای دوباره از شبکه دو به قاب تلویزیون بازگشت.

لاله صبوری در ویژه برنامه باغ رمضان از همسر آمریکایی و دلایل زندگی نکردنش در آمریکا صحبت کرد.

ماجرای زندگی "لاله صبوری" با همسر آمریکایی‌اش 

{flvremote}https://hw19.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/477177703a7c3c85429aa4e8fc29129a22326814-360p.apt?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjM4ZmE1NDFlOTY4M2NmYjY1YTVhZDVhY2U3YWY4N2EyIiwiZXhwIjoxNTg5NzM1NTgzLCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.ed-a5U81moudVei4M2CBbwo4DaPD-EdlO8AJtkV7ImQ|https://static.cdn.asset.aparat.com/avt/22326814-8520-b__137757725.jpg{/flvremote}

 

گردآورنده: علی اکبر رضایی