دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۰۲

فیلم| رقص کاوه در سریال زیرخاکی

فیلم| رقص کاوه در سریال زیرخاکی
سریال زیر خاکی با بازی جذاب پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، هادی حجازی‌فر، گوهر خیراندیش و..این روزها مهمان خانه های مردم از شبکه یک سیما است؛ تیتربرتر در ادامه به معرفی یکی از بازیگران بامزه این سریال پرداخته، با ما همراه باشید.

به گزارش تیتربرتر؛ سریال زیرخاکی از ابتدای ماه رمضان هر شب از شبکه یک سیما پخش می شود و در بین سریال های ماه رمضان یکی از سریال های پر بازدید بوده با بازی فوق العاده پژمان جمشیدی و ژاله صامتی، هادی حجازی‌فر، گوهر خیراندیش و ... که در این روزهای کرونایی با طنزی جذاب باعث دلگرمی مردم در خانه شده است.

یکی از بازیگران آتیه دار بامزه که همه در سریال زیرخاکی با حرکات موزون و خرابکاری هایش که باعث کتکش می شود می بینیم رایان سرلک است که نقش کاوه را بازی می کند.

بیوگرافی نقش کاوه در سریال زیرخاکی

بیوگرافی نقش کاوه در سریال زیرخاکی
بیوگرافی نقش کاوه در سریال زیرخاکی

 

رایان سرلک متولد ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، بازیگر است.

خانواده رایان سرلک

پدر مادر رایان سرلک
پدر مادر رایان سرلک

 

رایان سرلک تنها فرزند خانواده است ، پدرش طراح و معمار و مادرش کارشناس شیمی است.پس از از کشف استعداد بخاطر دابسمش های بامزه و تقلید بازیگران مورد علاقه اش با تحقیق پدر و مادر در اردیبهشت ۱۳۹۷ وارد کلاس های بازیگری مهرنوش دارا شد.

بیشتربخوانید: نقش جواد جوادی در در سریال بچه مهندس 3 کیست؟

شروع بازیگری رایان سرلک

 رایان سرلک و گوهر خیراندیش
رایان سرلک و گوهر خیراندیش

 

او بازیگری را در سال ۱۳۹۷ و در سن ۵ سالگی با فیلم سینمایی «راند چهارم» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته آغاز کرد.

بیشتربخوانید: فیلم| ماجرای دستگیری دختر رقاص ایلامی!

بازی رایان سرلک در سریال زیرخاکی

پدر و مادر  رایان سرلک
پدر و مادر رایان سرلک

 

رایان سرلک با بازی در سریال تلویزیونی «زیرخاکی» در نقش «کاوه» به شهرت رسید. این سریال که در سال ۱۳۹۸، زمانی که رایان ۶ سال داشت، فیلمبرداری شد و در ماه رمضان سال ۱۳۹۹ از شبکه سه سیما پخش شد. رایان سرلک در این سریال به کارگردانی جلیل سامان، نقش کاوه، پسر پژمان جمشیدی و ژاله صامتی را بازی می‌کند.

بازی رایان سرلک در تئاتر

رایان سرلک  و ژاله صامتی
رایان سرلک و ژاله صامتی

 

رایان سرلک دی ماه ۹۷ با تئاتر کارپیلار به کارگردانی مهرنوش دارا در سالن استاد جمشید مشایخی اولین تجربه حرفه ای بازیگری را در تئاتر بدست آورد.

رایان سرلک
رایان سرلک

 

او سپس در نمایش چرا خرس ها دم های کوتاهی دارند هم بازی کرد که حضور این نمایش ها در جشنواره فجر او را در معرض دید کارگردان های مختلف قرار داد

بیشتربخوانید: نقش ساناز سعیدی در سریال زیرخاکی

اولین تجربه جلوی دوربین رایان سرلک

رایان سرلک در سال ۹۸ وقتی ۶ ساله بود در فیلم سینمایی راند چهارم به کارگردانی علیرضا امینی در کنار پژمان بازغی و الهه حصاری نقش کودک خانواده را بازی کرد.

داستان سریال زیرخاکی

رایان سرلک
رایان سرلک و هادی حجازی‌فر

 

مجموعه زیرخاکی، روایتگر داستان مردی است که مصرانه به دنبال پیدا کردن گنج و زیرخاکی است و در این حین درگیر ماجراهایی شده که داستان‌هایی کمدی و هیجان‌انگیز را رقم می‌زند. پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، هادی حجازی‌فر، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، امید روحانی، اصغر نقی زاده، ایرج سنجری و رایان نصیری در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جلیل سامان، تبحر خاصی در ساخت مجموعه‌های تاریخی (خاصه دوران انقلاب و پیش از آن) دارد. او در سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۱، سریال‌های ارمغان تاریکی و پروانه را کارگردانی نمود. هر دو سریال مضمونی تاریخی داشتند و رویدادهای ایران را به ترتیب در دهه شصت و پنجاه مورد توجه قرار می‌دادند. سامان همچنین مجموعه نفس را نیز کارگردانی کرد که در ماه رمضان سال ۹۶، از شبکه سوم سیما پخش شد.

زیرخاکی نیز در ادامه روند فعالیت‌های این کارگردان، مقطعی از تاریخ ایران و تحولات و اتفاقات سیاسی و اجتماعی آن دوران را این بار با زبان طنز به تصویر می‌کشد. ساخت چنین آثاری، دشواری‌های خودش را دارد، زیرا پرداختن به سیاست و تاریخ، آن هم با زبان طنازانه سخت است و سازندگان باید هوشمندانه به آن بپردازند.

زیرخاکی به خوبی از طنز موقعیت بهره برده و همین امر، آن را از دیگر کمدی‌های رسانه ملی جدا می‌سازد. این مجموعه در بستر تاریخ معاصر و انقلاب، وقایع دوران پهلوی و ساواک را با لحنی متفاوت روایت کرده و تحولات جامعه را در سال‌های پایانی دهه پنجاه نشان می‌دهد.

بیشتربخوانید: نقش الناز مافی در بچه مهندس کیست؟

همه حاشیه‌های زیرخاکی

مجموعه زیرخاکی قرار بود در دو فصل ۲۵ قسمتی جلوی دوربین رود. فصل اول به طور کامل فیلمبرداری شد اما اواخر تصویربرداری فصل دوم این سریال مصادف شد با شیوع بیماری کرونا و مبتلا شدن تعدادی از عوامل سازنده به این بیماری، از جمله فیلمبردار و دستیار کارگردان. به همین دلیل تصویربرداری فصل دوم زیرخاکی متوقف شد.

اما مهم‌ترین حاشیه زیرخاکی مربوط به بازیگر آن یعنی گوهر خیراندیش بود. چند روز پیش از آغاز پخش این سریال، خبری که هیچ گاه به طور رسمی تأیید یا تکذیب نشد، در فضای مجازی منتشر گشته و به رسانه‌های رسمی هم راه پیدا کرد. خبری که حاکی از آن بود که پس از دست به دست شدن انبوه عکس‌ها و فیلم‌های خیراندیش در مراسم ازدواج دخترش در خارج از ایران، مسئولان شبکه یک را برای پخش این مجموعه مردد ساخته است.

رایان سرلک و پوریا پورسرخ
رایان سرلک و پوریا پورسرخ

 

این بازیگر اولین واکنش خود را به این اتفاق پس از شروع پخش زیرخاکی نشان داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "خوشحالم که مسئولان ذیربط با درایت و هوشمندی به حاشیه‌ها اهمیت ندادند و سریال زیرخاکی پس از ماه‌ها تلاش با حضور ۱۵۰ نفر عوامل زحمت کش و هنرمند، در این شب‌ها به روی آنتن می‌رود. چه خوب است که نسبت به کسانی که با ناآگاهی و بدون عاقبت اندیشی، با انتشار عکس و فیلم به حریم خصوصی دیگران تجاوز می‌کنند، واکنش نشان داده و آنها را محکوم کنیم. "

ماجرای رقص رایان سرلک بازیگر نقش کاوه زیرخاکی

پدر و مادر  رایان سرلک
پدر و مادر رایان سرلک

 

رایان سرلک بازیگر کودک سریال زیرخاکی که یکی از پدیده های امسال تلویزیون است و انصافا با هدایت جلیل سامان می درخشد را در یکی از روزهای تصویر برداری سریال ببینید.

گردآورنده: علی اکبر رضایی